Saknad i strid

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

De som inte tycker som jag har antingen inte tänkt tillräckligt mycket på saken eller så tänker de fel.

Jag kommer inte bli avstängd. Du kommer att quit:a precis som alla andra som försökt.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag saknar nolimitsoya... Påläst och framför allt vänlig och hjälpsam. Nu är det mest bråkande och snoppmätartävling överallt.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Jag saknar nolimitsoya och Muskularis-möss. maxx också såklart.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Klfh:

Jag saknar nolimitsoya... Påläst och framför allt vänlig och hjälpsam. Nu är det mest bråkande och snoppmätartävling överallt.

Hur tänker du nu?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Avstängd
Skrivet av bjosarn:

EliasN: Du är välkommen att skapa trådar, jag lovar att jag kommer kika in.

Bara jag kom på något att diskutera, så. Tycker det vore kul om man kunde ha en seriös diskussion som för den skull inte övergår till religion, politik och/eller invandring. De ämnena är viktiga, men jag tror inte att forum är det mest fördelaktiga forumet för detta... plus att jag är rätt less på somliga personligheter som håller till här. Ingen nämnd, ingen glömd och ingen sårad (förhoppningsvis). ^^

Medlem

^- Jag känner mig träffad, kommer ta bort mitt account bai.

Medlem

Jag med, hejdå


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

SAAB tråde skörda två liv. Way to go Nestor :up:!


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Jag försvinner också, hejdå!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Seppuku!!!!11

Medlem

ojojoj...massa som tar bort sina konton men om jag ska sakna någon så måste det vara redmac eller vänta nu han e nog inte borta det är säkert bara det att jag inte hängt i ps3 delen så mycket på sistonde.Känner för att ta bort mitt account också...fast orkar inte

Medlem

Saknar ingen som beter sig som ett svin (förlåt svindjuren) och går till personangrepp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad är det för omogna människor som tar bort sina konton bah, genom att göra det så ger man alla andra rätt .

Slutat ta åt mig på forum bara att trycka på anmälningsknappen i värsta fall.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Vad är det för omogna människor som tar bort sina konton bah, genom att göra det så ger man alla andra rätt .

Det är säkert bara humörsvängningar. Inom en vecka har säkert dom flesta skapat ett nytt konto.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av bjosarn:

CastorFiber helt klart.
Den enda jag verkligen saknar, även om han inte är "borta för alltid".

:heart:

Jag är inte försvunnen, jag har bara inte lika mycket tid över som tidigare - jag läser en del men har inte tid att bråka, det tar tid att bråka om saker man inte vet något om... research ni vet!

Skapa en religionstråd så kommer jag.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Herre gud vad patetiskt folk det finns, de som känner för att ta åt sig får göra det..
Jag ser flera som tagit bort sina konton i den här tråden som har allt mellan 1000-5000 poster.. Vad är felet?

Medlem

Det här leder ingenvart.

Låst.


signatur

Videomupp

12
Skriv svar