Svininfluensan, angående vaccinering.

Medlem
Inaktiv

Svininfluensan och klimathysterin är antagligen jordens största bluff genom alla tider:down:

Medlem
Skrivet av Kristetutseende:

Svininfluensan och klimathysterin är antagligen jordens största bluff genom alla tider:down:

Trollvarning utfärdad.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Kristetutseende:

Svininfluensan och klimathysterin är antagligen jordens största bluff genom alla tider:down:

Trollvarning utfärdad.

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=92441&gotopost=1262301

/Agreed


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Kristetutseende:

Svininfluensan och klimathysterin är antagligen jordens största bluff genom alla tider:down:

Trollvarning utfärdad.

Är det verkligen att man e ett troll om man tycker så som jag skrev att jag gör?

Medlem

Ganska många insjuknade faktiskt i svininfluensan. Sedan var det väl lite mediahype över det, men det gjorde så att många vaccinerade sig vilket bara var positivt och minskade spridningen.

När det sedan gäller alla som går på löjliga kosprationsteorier om att vaccinet skulle vara farligt; jag har tagit två sprutor och känner mig levande.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av Mr. G:

jag har tagit två sprutor och känner mig levande.

Gick du seriöst på konspirationen att du fortfarande lever?

Medlem

jag har inte tagit någon spruta, känner 2 som fått svinfluen, men jag körde en smart taktik, jag höll mig hemma flera månader och spelade spel och bad morsan köpa kebab så jag inte kunde utsätta mig för någon risk

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Mr. G:

jag har tagit två sprutor och känner mig levande.

Gick du seriöst på konspirationen att du fortfarande lever?

Nä, jag mytar bara. Det är hett här nere... aj...


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Jag har tagit vaccinet och jag är inte död

MFC
Medlem
Skrivet av Timpetot:

Jag har tagit vaccinet och jag är inte död

Jag har en bekant som fått men för livet, muskelstörningar som bekräftats bero på vaccinet av läkare... fast säg INGET till smittskyddsinstitutet!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Alviar:

jag har inte tagit någon spruta, känner 2 som fått svinfluen, men jag körde en smart taktik, jag höll mig hemma flera månader och spelade spel och bad morsan köpa kebab så jag inte kunde utsätta mig för någon risk

Att äta kebab i flera månader låter som en större risk än någon influensa någonsin skulle kunna vara.

Skrivet av Timpetot:

Jag har tagit vaccinet och jag är inte död

Jag har inte tagit vaccinet och jag är inte död.

Medlem

men du fairfax, hur kommer det sig att du inte tagit vaccin. det har ju liksom inte skadat någon.

Medlem
Skrivet av MFC:

Jag har en bekant som fått men för livet, muskelstörningar som bekräftats bero på vaccinet av läkare... fast säg INGET till smittskyddsinstitutet!

Och det finns folk som dött av svininfluensan och mängder med människor som inte fått men av vaccinet. Går det jämnt ut då?

Letar vi hittar vi med all sannolikhet folk som tagit skada av antibiotika och andra vanliga läkemedel, betyder det att dessa är dåliga?

MFC
Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av MFC:

Jag har en bekant som fått men för livet, muskelstörningar som bekräftats bero på vaccinet av läkare... fast säg INGET till smittskyddsinstitutet!

Och det finns folk som dött av svininfluensan och mängder med människor som inte fått men av vaccinet. Går det jämnt ut då?

Letar vi hittar vi med all sannolikhet folk som tagit skada av antibiotika och andra vanliga läkemedel, betyder det att dessa är dåliga?

Tack o lov är vaccinering frivillig än så länge.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Tack o lov är vaccinering frivillig än så länge.

Och förhoppningsvis fortsätter det vara det. Vad det nu hade med vad som sades att göra är en annan fråga.

Skriv svar