handla INTE på cdon.com!

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av will.i.am:

aha sry för falska anklagelser för cdon.com då antar att jag var lite för förbannade i skrivandes stund ;).... dock blir jag sur på microsoft det här en min trejde xbox, den ena fick rrod och den andra bara slutade fungera. Så när den här slutar fungera ska jag köpa playstation 3 istället.

Om du lyckas förstöra så många krysslådor borde du kanske se över hur du behandlar dom, det behöver inte alltid vara microsofts fel...

Det kan hända den mest försiktige såväl som klantarsel.

Medlem

den är liksom "rund" nuddar inte mitt hållet.


signatur

Phoenix bird

Medlem

Nått jag alltid undrat, jag vet inte hur en DVD spelare fungerar, man varför måste man ha en funktion som gör att nått vast kan åka upp och skada skivorna?
om jag hade byggt en spelare hade jag tagit bort den där grejen som gillar att paja skivor.

hajar inte :S


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av will.i.am:

den är liksom "rund" nuddar inte mitt hållet.

Då låter det onekligen som att det var din maskin som ställde till det. =/

Det behövs så jävla lite för att vissa måndagsexemplar ska få psykbryt och börja repa spelen. Min första box gjorde det också - jävligt irriterande.

Jag vet inte hur Microsofts garantier ser ut vad gäller det problemet, dock.


signatur
Medlem

den är "rund"


signatur

Phoenix bird

Medlem

Har beställt hörlurar från cdon och dom har gått sönder 2 gånger och jag har fått nya båda gångerna. Iallafall, jag tror att det är din xbox som repar skivan

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Gortie:

Håller med Fairfax. Hur fan ska man veta att skivan är knas om man inte öppnar förpackningen först hehe.

Sammtidigt: Hur kan cdon veta att den var knas innan den öppnades när den är öppnad hehe:P

Sanning från er båda Men cdon borde ta mer ansvar när det gäller kundservicen, har hört enormt mkt klagomål gällande dem. Och varför ljuga om att skivan är repig, vem tjänar på det? Det inser ju tom. en 3 åring. Är varan defekt så har du rätt till en ny. Hade det varit Dustinhome.se så hade du redan haft ett nytt exemplar samma dag, haha


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

inK
Medlem

De senaste månaderna har jag nästan fått hem minst ett paket i veckan från CDON.com. Tror det bara har varit fel en gång, men jag upplever deras support som världsklass så det har inte varit några problem att få som man vill.
När någonting litet har strulat eller inte har funnits inne så har jag fått rabatter m.m.


signatur

Every trophy counts...

12
Skriv svar