Quiz – Vad kan du om spelen som släpps i höst?

Robot
Quiz – Vad kan du om spelen som släpps i höst?

Vi vet vad du spelar i höst. Vet du?

#fz, #quiz, #spelhösten-2021


Medlem

Där ser man!


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Noll koll


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fråga 8 var lite knepig

brukar inte vissa listor av bästsäljande spel ha Tetris som första spel? Brukar inte hålla med det alls
På grund av hur cp de räknar Tetris hehe

Medlem

Ganska bra, de enda som jag hade fel på var de spelen jag inte är ett dugg intresserad av. Cod, True color o halo.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Fel på Call of Duty- frågan (eller Calle of Dutt som min mobil ville skriva).

Känner mig rätt förberedd för spelhästen!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Medlem

Visar ju hur många av höstens spelsläpp jag är intresserad av (spoiler: knappt några).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Gnällkuk

Halvkoll iaf


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Blev själv överraskad.

Medlem

Jag är så sjukt nöjd med mig själv. Frågan om Metroid var den enda jag inte kunde och gissade också fel.

Har gratulerat och gett mig själv en klapp på axeln.

Ikväll blir det tårta!


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Hmm, va fan, jag som knappt hängt med. Jaja, se vad man med lite gissningar kan göra

Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Medlem
Gen
Medlem

Fråga 2 var lite svårformulerad. Hursomhelst märks det att jag har mer koll på min backlog än framtida släpp

Medlem

Det ger intrycket av att jag inte gissade vilt, men rätt, på fem av dem.. Men det gjorde jag.

Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Flakmonkey
Medlem

______________________________________________________________________
Var tvungen att starta om quizzet efter 2 frågor då jag fastnade i NCIS på TV. Fuskade inte. Fastnade dock igen på samma serie några extra minuter på andra starten men fortsatte. Borde haft rätt på GTA 5 frågan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

2/10.

Jag fokuserar på backloggen...


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Lite koll har man, fast jag borde beta av backloggen istället...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Lika dåligt resultat som resten av spelåret.

Fragtjuv

Win, nästan


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

3 chansningar som landade rätt i alla fall utöver det man kunde.

Backloggens befriare
Skrivet av aholman:

Fråga 8 var lite knepig

brukar inte vissa listor av bästsäljande spel ha Tetris som första spel? Brukar inte hålla med det alls
På grund av hur cp de räknar Tetris hehe

ja, stötte också på patrull där, och tetris har väl sålt fler, men ingen enskild "version" som sålt mer. Men ja, jag gick nit på den..


signatur

Ad hoc addendum

123
Skriv svar