Första intrycken från Gran Turismo-filmen är riktigt positiva

Robot
Första intrycken från Gran Turismo-filmen är riktigt positiva

Häftiga racingscener och en medryckande, verklighetsbaserad handling.

#Film, #Gran-turismo


Medlem

Ja om man tar en kille från comicbook.com recension seriöst så visst... ser verkligen ut som en sämre version av några av de sämsta filmer som gjorts alá fast and furious. Detta är en film man ful tankar för att inte sponsra till kassan!


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Fyfan, 1200 followers för snubben på Twitter, en förtroendegivande källa, jag är såld!

Medlem

Såg inget vidare ut, men jag är nog inte målgruppen heller.

Medlem
Skrivet av Jinxad:

Fyfan, 1200 followers för snubben på Twitter, en förtroendegivande källa, jag är såld!

Älskar den nya tiden när antal följare avgör hur trovärdig man är /s

FZ har för övrigt 1 300 följare på twitter och Brandon Davis som också är positiv till filmen 320k följare som jämförelse.

brrap brrap pew pew
Skrivet av robbis:

Ja om man tar en kille från comicbook.com recension seriöst så visst... ser verkligen ut som en sämre version av några av de sämsta filmer som gjorts alá fast and furious. Detta är en film man ful tankar för att inte sponsra till kassan!

Varför ska man ta hans recensioner mindre seriöst? Tänker du likadant när du läser recensioner på FZ? Någon i kommentaren nedan skrattade åt snubben då han bara har 1200 följare på twitter... FZ har 1300 följare.


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Helsike vad Orlando Bloom har åldrats. För typ 23 år sedan såg han ut som ett fjun.

Kan en sim. racer hantera en riktig räserbil? Ja, sannolikt om hen är fysiskt vältränad lär de kunna bjuda upp till show.

Medlem
Skrivet av lerb:

Varför ska man ta hans recensioner mindre seriöst? Tänker du likadant när du läser recensioner på FZ? Någon i kommentaren nedan skrattade åt snubben då han bara har 1200 följare på twitter... FZ har 1300 följare.

Vem använder twitter?


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Helsike vad Orlando Bloom har åldrats. För typ 23 år sedan såg han ut som ett fjun.

Kan en sim. racer hantera en riktig räserbil? Ja, sannolikt om hen är fysiskt vältränad lär de kunna bjuda upp till show.

https://www.eurogamer.net/sim-racer-makes-the-leap-from-virtu...

Har hänt några gånger men här är ett exempel

Medlem
Skrivet av rosski:

Älskar den nya tiden när antal följare avgör hur trovärdig man är /s

FZ har för övrigt 1 300 följare på twitter och Brandon Davis som också är positiv till filmen 320k följare som jämförelse.

Nja, det är ju snarare, varför skriver man en artikel för att några mindre konton på Twitter gör någon Tweet? Rubriken låter ju som att det är en stor skara kritiker som är otroligt positiva till filmen, sen kommer man in i artikeln och det är 3 pers på Twitter som man inte har någon aning om...

Medlem
Skrivet av Jinxad:

Nja, det är ju snarare, varför skriver man en artikel för att några mindre konton på Twitter gör någon Tweet? Rubriken låter ju som att det är en stor skara kritiker som är otroligt positiva till filmen, sen kommer man in i artikeln och det är 3 pers på Twitter som man inte har någon aning om...

Ja varför ska man bry sig om om vad en deputy editor på Total Film Magazine tycker om en film? Varför ska man bry sig om vad någon skribent på FZ tycker om ett spel?

Medlem
Skrivet av Thane:

Ja varför ska man bry sig om om vad en deputy editor på Total Film Magazine tycker om en film? Varför ska man bry sig om vad någon skribent på FZ tycker om ett spel?

Ja han är ju den enda jag kan köpa här, men då kanske man kunde haft hans Tweet som en stor bild istället. Men men. Sen vet jag vad FZ är, hade jag bott i Italien och inte haft en aning så hade jag inte brytt mig speciellt mycket.

Medlem

There's no turning back now.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av robbis:

Vem använder twitter?

Alla?


signatur

Jäh!

Avstängd

Tycker inte det ser dåligt ut och konceptet är rätt häftigt för en film, kille som kört racing-spel i tusentals timmar som får tävla i racing på riktigt. Sen är jag kanske inte tillräckligt intresserad av racing för att orka se den.

Skrivet av GooGeL:

Helsike vad Orlando Bloom har åldrats. För typ 23 år sedan såg han ut som ett fjun.

Han är ändå 46! Men han har också ett sådant ansikte som åldras snabbt.
Litet ansikte, djupa nasiolabiala veck, tunna läppar och bekymmersrynkor mellan ögonbrynen.

brrap brrap pew pew
Skrivet av robbis:

Vem använder twitter?

Det var ett jättebra icke-svar på mitt inlägg


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem
Skrivet av Chrester:

nä det tror jag inte... jag använder det inte! Så då e det ju inte alla


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Det där såg ju faktiskt bättre ut än väntat, ser fram emot den

1
Skriv svar