Kampanjen i Call of Duty: Modern Warfare 3 får svidande kritik

Robot
Kampanjen i Call of Duty: Modern Warfare 3 får svidande kritik
Medlem

Låter lovande att de satsar på warzone 💗 ge dmz mycket kärlek också please.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Två till fyra timmar lång kampanj, vilket skämt.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Låter lovande att de satsar på warzone 💗 ge dmz mycket kärlek också please.

Håller med. Jag är mest intresserad av det pga de nygamla kartorna. Mycket nostalgi därifrån.

Medlem

Oj, svidande kritit, det är ju kampanjen jag köper CoD spelen för. Aja finns andra spel att njuta av.

Btw har inte köpt de 3-4 senaste CoD...

Jag gillar dock korta spel men vill inte betala 6-800spänn för sånt, mer runt 300spänn för kampanjen kanske.
Vore nice om de gjorde så man kunde betala för det man vill ha dvs skippa multiplayer o få ett lägre pris

Medlem
Skrivet av k4rst3n:

Två till fyra timmar lång kampanj, vilket skämt.

Sjukt. Hur kan kampanjen vara på över 100 gb då`?

Skrivet av Lolflakes:

Sjukt. Hur kan kampanjen vara på över 100 gb då`?

Texturer, ljud, ego och skins.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av Gaara:

Oj, svidande kritit, det är ju kampanjen jag köper CoD spelen för. Aja finns andra spel att njuta av.

Btw har inte köpt de 3-4 senaste CoD...

Jag gillar dock korta spel men vill inte betala 6-800spänn för sånt, mer runt 300spänn för kampanjen kanske.
Vore nice om de gjorde så man kunde betala för det man vill ha dvs skippa multiplayer o få ett lägre pris

Har också länge tyckte detta borde vara en smart grej. Dvs att dela upp det så du kan köpa kampanjen eller multiplayer lösa för 300 kr styck eller köpa båda för fullpris.

Tycker det verkar som CoD är delat i två lag. Ena skiter i kampanjen och vill ha multiplayer, medan den andra skiter i multiplayer och vill bara ha en bra story.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Texturer, ljud, ego och skins.

Egot tar mest.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hmmm. Jag som ville köra kampanjen för jag gillade de första 2. Speciellt mw 2s kampanj... Shame. Men jag läste nånting om att kampanjen ska vara mer open world i mw 3... Är det bara bullcrap?

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Hmmm. Jag som ville köra kampanjen för jag gillade de första 2. Speciellt mw 2s kampanj... Shame. Men jag läste nånting om att kampanjen ska vara mer open world i mw 3... Är det bara bullcrap?

Tyvärr inte! Många av uppdragen är i stort sett en Warzonebana fylld med bottar. Du har weapon drops och items som du får springa omkring och leta efter à la Battle Royale...

Medlem

Det är inte hållbart längre att försöka få ut ett nytt AAA-spel med både single player-kampanj och multiplayer varje år.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Har också länge tyckte detta borde vara en smart grej. Dvs att dela upp det så du kan köpa kampanjen eller multiplayer lösa för 300 kr styck eller köpa båda för fullpris.

Tycker det verkar som CoD är delat i två lag. Ena skiter i kampanjen och vill ha multiplayer, medan den andra skiter i multiplayer och vill bara ha en bra story.

Jag däremot skulle inte punga ut 300KR för 2-5h lång kampaj, känns som ett rejält rån.

Medlem

Längtar till dagen då COD kommer floppa finansiellt, så dem kanske börjar göra något bra spel av det.

Medlem

Hoppas zombie läget är f2p för de ser så jäkla kul ut.

Medlem

Totalt menlös spelserie, men första Black Ops på 360 var bra (sedan dess, bara dynga)

Medlem

Dem borde ju bara skrota kampanjen och fokusera på det folk faktiskt lirar COD för, alltså MP

Medlem
Skrivet av DieZe:

Dem borde ju bara skrota kampanjen och fokusera på det folk faktiskt lirar COD för, alltså MP

Det är väl ändå kampanjen man lirar COD för? I multiplayer är ju BF överlägset.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Spelet slulle ju vara en expansion till MW2 egentligen så är inte så konstigt att spelet känns litet. Kul för att som har köpt en expansion för 900 kr 😂

Medlem
Skrivet av DieZe:

Dem borde ju bara skrota kampanjen och fokusera på det folk faktiskt lirar COD för, alltså MP

Min magkänsla säger att de prioriterat multiplayerdelen samt Warzoneläget (Om nu kampanjen faktiskt är så kort och dålig som early accesspelarna säger). Hade önskat att Activision kunde kommunicera det i så fall, eller åtminstone fokuserat på en av dessa delar och undvikt att ta vatten över huvet. Kanske fokuserat på multiplayer som du säger

Medlem

Tog Microsoft vadå, två veckor att förstöra CoD?

OBS! Sarkasm om det ej var uppenbart.

Medlem

Tragiskt med så kort och haffsig kampanj, är ju det serien varit känd från sedan start. Ta bara de två första spelen och 4an (Modern Warfare) som alla har väldigt starka och välberättade kampanjer. Från början var det ju något av det mest inlevelserika WW2-spel en kunde uppleva och fyran var visserligen mer nutida men hade ändå en välskriven och engagerande kampanj. Tråkigt att de verkar tappa det allt mer.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Tog Microsoft vadå, två veckor att förstöra CoD?

OBS! Sarkasm om det ej var uppenbart.

Tyvärr tror folk det på riktigt.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Låter lovande att de satsar på warzone 💗 ge dmz mycket kärlek också please.

Vet inte om det betyder att Warzone kommer bli bra bara för att kampanjen är dålig.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ja, jag har ju förbokat men bara inte börjat spela kampanjen, ännu...
Men då låter det ju bra att den är kort, då det för mig brukar ta tre gånger så lång tid att klara kampanjerna på.
Vissa äldre kampanjer har jag ännu inte ens lyckats spela klart.
Det blir att jag då spelar multiplayer istället, fast jag är oftast sämst där också.
MEN, det är roligt att spela, trots allt!


signatur

autograph

Medlem

Längtar till dagen då dom slutar fokusera så mycket på COD och låter studios jobba med något eget istället.

Skrivet av Bro Exotic:

Tog Microsoft vadå, två veckor att förstöra CoD?

OBS! Sarkasm om det ej var uppenbart.

Det roliga är att det finns foliehattar som på riktigt snackar om att spelet får dåliga betyg bara för att Microsoft köpte Activision.

Medlem

Då är det ju bra att kampanjen är kort. Då behöver man inte plågas allt för länge ;).

959kr för detta är ett rån. Aldrig att jag köper det till fullpris. Trots 16 klassiska banor.

Medlem

Warzone börjar kännas som FUT och jag köper varken EA FC eller COD detta år.

Medlem

Varför gör man en halvhjärtad 3 timmar lång kampanj? Det lär ju ändå gå åt många arbetstimmar som man kan lägga på annat. Gör något bra eller skippa helt. Vad får vi egentligen för 900:- ?

Medlem
Skrivet av mh76:

Då är det ju bra att kampanjen är kort. Då behöver man inte plågas allt för länge ;).

959kr för detta är ett rån. Aldrig att jag köper det till fullpris. Trots 16 klassiska banor.

Oj det va dyrt för den 3-4timmar kampanjen ...

12
Skriv svar