Final Fantasy VII Rebirth ser ut att få en demo i natt

Robot
Final Fantasy VII Rebirth ser ut att få en demo i natt

En video tycks ha lagts upp lite för tidigt.

#Final-fantasy-7-rebirth, #Square-enix


Medlem

Ojoj, ps4 i källaren åker upp.
Det kommer till ps4 också va?
Edit annars blir det spelhekg hos ps5 polare vid release

Medlem
Skrivet av Najkan:

Ojoj, ps4 i källaren åker upp.
Det kommer till ps4 också va?
Edit annars blir det spelhekg hos ps5 polare vid release

tyvärr bara ps5, blir tvungen att skaffa det bara för ff7


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Det kommer till ps4 också va?

Okay, vem ska göra honom besviken? Jag vill inte vara bäraren av dåliga nyheter...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Najkan:

Ojoj, ps4 i källaren åker upp.
Det kommer till ps4 också va?
Edit annars blir det spelhekg hos ps5 polare vid release

Hahaha, stackarn. Ja endast PS5, betyder äntligen något snyggare och smidigare upplevelse!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Najkan:

Ojoj, ps4 i källaren åker upp.
Det kommer till ps4 också va?
Edit annars blir det spelhekg hos ps5 polare vid release

Det blir spelhelg hos polare!

Hoppas på demo. Square Enix brukar ju gilla demos... Min kropp är redo.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

tyvärr bara ps5, blir tvungen att skaffa det bara för ff7

Finns många andra bra PS5-spel sen också så det kommer vara värt det. Plus att du fortfarande kan avnjuta dina PS4-spel på PS5an 😊👍 Min PS4 är nu inkopplad (eller jag planerar att göra det när jag orkar) till min andra TV så jag kan kolla blu-rays och sånt medan jag ligger och slöar i sängen 😄

Medlem

Hoppar nog demot den här gången och nöjer mig med spelgenomgången på State of Play. Det är ändå ett givet köp 😁 Fast det kommer bli svårt att inte trycka på "Ladda ner" 😅 Värmer upp med FF7 originalet fram till releasen.

Medlem

Lirade originalet 1997 när man var kid och är just nu mitt i FF7 Remake så blir perfekt att testa demot nästa vecka 🤩

Medlem

Ajjaa antar man får vända sig till twitch/Youtube för demot och sedan invänta maj/juni och hålla tummarna på pc release!

Medlem

Aha, det blir till att spela demon i morgon. Vilken trevlig slump att jag är ledig i morgon.

Medlem

Har pausat alla Facebook sidor jag följer då spoilers börjat dyka upp gällande vissa grejjer. Men demot im ready!

Medlem

Ibland får man känslan av att sådana här misstag egentligen inte är misstag utan planerade... woops.
Hypen blir ju bara ännu större nu när man vet om att en demo även kommer laddas upp.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tror inte jag vill spela demon, väntar till releasedagen. Har det redan förbokat.

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Tror inte jag vill spela demon, väntar till releasedagen. Har det redan förbokat.

Samma här. Undviker all information om spelet sedan en tid tillbaka för att ha så mycket som möjligt färskt vid release.

Medlem

Är det fortsättningen på FF7 remaken? Eller ett eget spel? Hänger inte med alls 🥲

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Är det fortsättningen på FF7 remaken? Eller ett eget spel? Hänger inte med alls 🥲

Fortsättningen på remake men är helt standalone. Inget förs över.

Ska nog köra demot då progress förs över till riktiga releasen. Har givetvis förhandsbokat Deluxe fysiskt.

Gen
Medlem

Var finns ens demos generellt? Försökte hitta kategorin i PS Store via konsolen men utan att lyckas. Googlar man däremot så hittar man det direkt via PS Store online.

Medlem
Skrivet av Gen:

Var finns ens demos generellt? Försökte hitta kategorin i PS Store via konsolen men utan att lyckas. Googlar man däremot så hittar man det direkt via PS Store online.

Jag brukar hitta demos via spelens sida i PS Store. Där kan man välja version och då demo.

Onödigt rörigt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Var en bra demo.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Gen
Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag brukar hitta demos via spelens sida i PS Store. Där kan man välja version och då demo.

Onödigt rörigt.

Kan svära på att det fanns en Demo sektion tidigare i konsolen. Den vägen du beskrev funkar ju men tänk om man bara vill testa något random demo, då går det ju inte.

Skrivet av Gen:

Kan svära på att det fanns en Demo sektion tidigare i konsolen. Den vägen du beskrev funkar ju men tänk om man bara vill testa något random demo, då går det ju inte.

PS Store -> Latest -> Scrolla ned till demo-avdelningen -> Längst till höger så kan du välja View All.
Där hittar du alla möjliga demon.

1
Skriv svar