Apex Legends har dragit in totalt 36,8 miljarder kronor

Robot
Apex Legends har dragit in totalt 36,8 miljarder kronor
Medlem

Grymt bra BR lir! Lirade från beta och några säsonger in, sen svalnade intresset men det är ett sjukt kul spel med en polare eller två.

Medlem

Läste urlen först och då står det 368 miljarder 😂
En fin peng! Har inte rört liret själv sen det släppts men sett när diverse Twitch-typer lirat under senare säsonger.

Medlem

Bidragit med en slant till det jag med. Ångrar lite att jag började spela det då jag blivit extremt torsk på spelet. Så till den grad at jg knappt hinner spela andra spel då var och varannan ledig stund går åt till ännu ett -oftast- menlöst parti Apex.

Medlem

Tänka sig vad bra det kan gå om man ger utvecklare fria händer och skapa ett spel


signatur

IDKFA

Medlem

Märkligt att man inte har råd att lägga en krona på antifusk-lösningar då...

Medlem

Var det in Apex som nyligen höjde priserna på items och införde en ny valuta? Eller har jag drömt det?


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Spelade som en tok första säsongerna men tröttnade på alla jäkla fuskare.

Spelet i sig riktigt bra BR spel, tyvärr fuskas det fortfarande enormt mycket till den grad att man inte vill spel. Såg turnering senaste där dom blev hackade live till o med och fick lämna current game. Bara det säger en del om spelets problem i dagsläget.

Medlem

Jag har inte nerver att spela spel mot andra numera. Människor är aldeless för duktiga för att det ska vara kul för mig. Och sedan har vi fuskare på det.

Medlem

Kul. Särskilt med tanke på att det är gratis. Det enda BR spelet som är kul. Riktigt bra och rättvist gameplay och lagom tramsigt.

ELF
Medlem

Då har de råd att utveckla ett Titanfall 3.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kul att det går bra för Respawn, haft många timmars roligt spelande med apex men som @pazu nämnde så blev folket för bra eller för många fuskare så intresset dog ut helt. Trodde det skulle dröja länge innan man skulle bli fast för ett nytt FPS spel men The finals har tagit den rollen. Så kul och känns mycket mer balanserat med ranked(Det var inte balanserat alls säsong 1... )

Medlem

Jag spelade länge men släppte spelet helt nu till förmån för Sea of Thieves. Och det känns rätt så skönt har spelat det alldeles för mycket.

Medlem
Skrivet av ELF:

Då har de råd att utveckla ett Titanfall 3.

Tyvärr så fungerar det inte så. Utan snarare nu kommer det aldrig något Titanfall 3. Titta på Warcraft som dom helt la ner för att WoW finns. Logiken är tyvärr inte självklart. För dom skulle säkert kunna sälja många Warcraft spel på sidan av WoW och pågrund av att WoW är/var så populärt. Man kan tro att spelbranschen styrs av män(pågrund av att dom bara kan göra en sak i taget). Och att dom inte är speciellt bra på att framtidssäkra sig när dom får in mycket pengar på en produkt. Utan stirrar/engagerar sig trötta på en grej tills pengarna tar slut och sen blir allmänt förvirrade "har ni inte mobiler eller"?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Tyvärr så fungerar det inte så. Utan snarare nu kommer det aldrig något Titanfall 3. Titta på Warcraft som dom helt la ner för att WoW finns. Logiken är tyvärr inte självklart. För dom skulle säkert kunna sälja många Warcraft spel på sidan av WoW och pågrund av att WoW är/var så populärt. Man kan tro att spelbranschen styrs av män(pågrund av att dom bara kan göra en sak i taget). Och att dom inte är speciellt bra på att framtidssäkra sig när dom får in mycket pengar på en produkt. Utan stirrar/engagerar sig trötta på en grej tills pengarna tar slut och sen blir allmänt förvirrade "har ni inte mobiler eller"?

Haha det där stämmer nog bra. Men jag förstår heller inte varför de inte skulle kunna släppa Titanfall 3? Det är många Apexspelare som säkert skulle köpa det och det skulle dra in nya spelare i Apexvärlden. Ett Titanfall3 som uppladdning till Apex2 kanske?

Medlem
Skrivet av GustavA:

Haha det där stämmer nog bra. Men jag förstår heller inte varför de inte skulle kunna släppa Titanfall 3? Det är många Apexspelare som säkert skulle köpa det och det skulle dra in nya spelare i Apexvärlden. Ett Titanfall3 som uppladdning till Apex2 kanske?

"Varför konkurrera med oss själva?" kan jag tänka mig att svaret på din fråga är. De lär ju suga på Titanfall-franchisen till de mjölkat Apex torr, SEN kommer det en Titanfall-trea...som live-service såklart.

Medlem
Skrivet av Ender:

"Varför konkurrera med oss själva?" kan jag tänka mig att svaret på din fråga är. De lär ju suga på Titanfall-franchisen till de mjölkat Apex torr, SEN kommer det en Titanfall-trea...som live-service såklart.

De konkurrerar inte med sig själva om Titanfall 3 blir enbart singelplayer. 2 spel som utspelar sig samtidigt i samma värld.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Haha det där stämmer nog bra. Men jag förstår heller inte varför de inte skulle kunna släppa Titanfall 3? Det är många Apexspelare som säkert skulle köpa det och det skulle dra in nya spelare i Apexvärlden. Ett Titanfall3 som uppladdning till Apex2 kanske?

Ja tydligen blir det väldigt känsligt när pengarna börjar rulla in. Och det verkar tyvärr göra så att dom inte vet riktigt hur dom ska reagera. Själv så tycker jag att det är lika dumt som om coca cola inte skulle våga släppa fanta tex. Bara för att coca cola säljer bra.

Medlem
Skrivet av Atorak:

Spelade som en tok första säsongerna men tröttnade på alla jäkla fuskare.

Spelet i sig riktigt bra BR spel, tyvärr fuskas det fortfarande enormt mycket till den grad att man inte vill spel. Såg turnering senaste där dom blev hackade live till o med och fick lämna current game. Bara det säger en del om spelets problem i dagsläget.

Håller med, det sabbar verkligen.
Brukar hoppa av när man får en lagkamrat som tycks veta exakt var alla motståndare är och dödar en hel squad hela tiden utan att de får in ett enda skott på hen. Hajar att kidzen kan vara ruggigt kvicka i händerna, men har svårt att tro att nån är SÅ bra. Känns som snart alla onlinespel är helt pajade av fuskarna..

1
Skriv svar