Premiärtrailer från Command & Conquer 4
Jag tycker att det är riktigt snyggt, men varför i all världen får enheterna aldrig någon egen AI? Det började bli lite intressant när soldaterna började ta skydd då de blir beskjutna, men varför sker inte samma sak med fordon? Inte tusan skulle en tank eller buggy stå kvar på samma ställe i verkligheten om den blev beskjuten?
Enheterna borde leva lite eget liv...
Jag blev paff, av besvikelse.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Trist! Inget nytt, striderna var sämre än tidigare och gubbarna/maskinerna såg löjliga ut! Var det bara jag som påmindes om star wars musik? Spelet kändes lite Warhammer 40k.
Var precis min tanke; Starwars musik. Likaså temat på vissa enheter.
Vart fan är Tanya, vanliga trupper och hederligt basbyggande? Kunde ju lika bra döpt om spelet till Mechwars eller nåt...detta är inte längre Command & Conquer.
Command and Conquer serien gick åt fanders med Generals tycker jag sen EA tog över.
Samt 4an känns väldigt påskyndad, känns som Tiberium Wars inte släpptes för så länge sen, samt Kaines Wrath var ett av de sämsta expansionern jag kört.
Enheterna ser tagna ut from 70 talets robotar.
Nae, skärp er EA.
Jag skrattar för att de ser så uselt ut, sen gråter jag för jag kommer på att det är C&C:'(
Det värsta är unitdesignen
Detnäst sämsta är att Ea tagit bort bas byggandet för att göra det mer easy access för noobs
Och antagligen ingen tiberium insamlande heller.
Total rip off från Dawn of war 2 / company of heroes, fast det kmr bli så mkt mer fail.
Nej, de är bekräftat att det inte finns något tiberium insamlande.
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern