Se gameplay ur The Old Republic

Medlem

"Coverpoints" är inte speciellt kul att se, det kanske är för 5-åringar som aldrig har spelat ett spel tidigare, varför har med något sådant?

Medlem

ooh, riktigt nice! skapligt sugen man blev.

Medlem

ser snuskigt lovande ut. kan knappt vänta på betan.

Medlem
Skrivet av depthless:

"Coverpoints" är inte speciellt kul att se, det kanske är för 5-åringar som aldrig har spelat ett spel tidigare, varför har med något sådant?

wha? 5åring, är du 10 då?
inget imot det. och jag är inte 5. helt ärligt.

Medlem

Var verkligen inte imponerad av det här skräpet. Värdelösa animationer, patetisk grafiskdesign och stridsystemet såg ut som WoW 1.01.
Skrattretande hur folk kan se fram emot detta bortsett från star wars namnet.

Medlem
Skrivet av Cane:

Var verkligen inte imponerad av det här skräpet. Värdelösa animationer, patetisk grafiskdesign och stridsystemet såg ut som WoW 1.01.
Skrattretande hur folk kan se fram emot detta bortsett från star wars namnet.

mmo och rpg, lite annorlunda.

Medlem

Njanja, ser inte så värst upphetsande ut, tror man får leta efter stelare strider än dom som visades här, tycker tex Aion ser mycket bättre ut i rörliga bilder än vad detta gjorde.

Voiceovers i all ära, men vad händer om dom ska lägga in fler quester? modifera questtexter som inte stämmer, fixa nån buggig quest m.m, hyra in samma person för lite ny dialog? nja tror knappst det.

Hari BioWare tagit sig vatten över huvudet?

Medlem

Ska bli trevligt och spela, får hoppas att dem fixar spring animationerna när man är i strid, annars var det inte mycket att klaga på.

Inaktiv

Synd bara att det liknar Star Wars,

KotOR är inte Star Wars - det är KotOR men detta liknar The Clone Wars och Ep1-3 för mycket...

Skrivet av TruB:
Skrivet av Cane:

Var verkligen inte imponerad av det här skräpet. Värdelösa animationer, patetisk grafiskdesign och stridsystemet såg ut som WoW 1.01.
Skrattretande hur folk kan se fram emot detta bortsett från star wars namnet.

mmo och rpg, lite annorlunda.

Eh? WoW ser okej ut, om det är ett MMO.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

tredjepersons funkar som jedi/sith men inte för distansklasser som smugglare. Det hela ser sådär ut..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Synd bara att det liknar Star Wars,

KotOR är inte Star Wars - det är KotOR men detta liknar The Clone Wars och Ep1-3 för mycket...

Skrivet av TruB:
Skrivet av Cane:

Var verkligen inte imponerad av det här skräpet. Värdelösa animationer, patetisk grafiskdesign och stridsystemet såg ut som WoW 1.01.
Skrattretande hur folk kan se fram emot detta bortsett från star wars namnet.

mmo och rpg, lite annorlunda.

Eh? WoW ser okej ut, om det är ett MMO.

missa att ha sa wow, dock så sa 1.01, jag tycker dock att det ser ut som wow, men å andra sidan så spelar inte jag det, och i det stora hela är det inte därför folk spelar det.

Inaktiv

Såg jävligt epic ut, stora och snygga miljöer.

Kan även bli fail, den som lever får se =d

Medlem

Fy fan va stelt det såg ut, tråkigare ingame får man leta efter...

Medlem

ser otroligt nice ut

Medlem

lol@ alla wow-fanboys som klankar ned på det btw

"First we're gonna wave at somebody - That's what you do in MMOs" Klockrent.

Inaktiv
Skrivet av Athaleos:

lol@ alla wow-fanboys som klankar ned på det btw

haha, true that!

Medlem
Skrivet av Athaleos:

lol@ alla wow-fanboys som klankar ned på det btw

lol @ alla SW-fanboys som tycker spelet ser sjukt nice ut när vem som helst med två ögon kan se att det inte är dugg speciellt, iaf inte i det här stadiet.

Men snälla rara berätta vad som ser så jävla speciellt ut i den här videon. Tydligen har jag helt och hållet missat det.

BTW så spelar jag heller inte WoW har direkt aldrig gjort det heller så hoppas du inte syftade på mig när du sa "wow-fanboys".

Medlem
Skrivet av Athaleos:

lol@ alla wow-fanboys som klankar ned på det btw

Så bara för man tycker spelet ser stelt och tråkigt ut så är man en "wow-fanboy"?

Visste när man såg trailern för spelet, som förövrigt var helt awesome. Att själva spelet förmodligen inte kommer vara särskilt kul och sen är jag inget Star Wars fan precis.

Inaktiv
Skrivet av Cane:
Skrivet av Athaleos:

lol@ alla wow-fanboys som klankar ned på det btw

lol @ alla SW-fanboys som tycker spelet ser sjukt nice ut när vem som helst med två ögon kan se att det inte är dugg speciellt, iaf inte i det här stadiet.

Men snälla rara berätta vad som ser så jävla speciellt ut i den här videon. Tydligen har jag helt och hållet missat det.

BTW så spelar jag heller inte WoW har direkt aldrig gjort det heller så hoppas du inte syftade på mig när du sa "wow-fanboys".

Nää allt dom visade var ju för fan unikt jämfört med andra mmorpg så lol på dig naab =D

Orkar inte folk som dig som sitter och sätter bra betyg på gamla spel som ser ut som en bajskorv på skärmen för att dem vill verka "old-school" :s

Medlem

Det var ett jäkla gnäll på folk härinne.

Tycker det ser rätt tufft ut, och mer som ett singleplayer spel i online format. Vilket dock passar mig helt OK ifall det är så!

Medlem
Skrivet av erikakasinnes:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Athaleos:

lol@ alla wow-fanboys som klankar ned på det btw

lol @ alla SW-fanboys som tycker spelet ser sjukt nice ut när vem som helst med två ögon kan se att det inte är dugg speciellt, iaf inte i det här stadiet.

Men snälla rara berätta vad som ser så jävla speciellt ut i den här videon. Tydligen har jag helt och hållet missat det.

BTW så spelar jag heller inte WoW har direkt aldrig gjort det heller så hoppas du inte syftade på mig när du sa "wow-fanboys".

Nää allt dom visade var ju för fan unikt jämfört med andra mmorpg så lol på dig naab =D

Orkar inte folk som dig som sitter och sätter bra betyg på gamla spel som ser ut som en bajskorv på skärmen för att dem vill verka "old-school" :s

Hur gammal är du ärligt talat? ja det var jävligt mycket unikt och det som de visade upp var ju grymmt snyggt...

Medlem

Alltså, deras stiliserade grafikstil ser inte särskilt tilltalande ut och jag brukar ändå uppskatta lite mer egna stilar men detta ser bara oinspirerat ut.

Sen verkar de bara ha kopierat standard-mmo mallen rakt av, det enda de har att komma med som de visat hittills är cinematiska mellansekvenser, men när jag ser det tänker jag bara feta nackdelar. Hur blir det med nytt content? För att skapa mer innehåll så krävs det mångdubbelt mer arbete, inte bara i röstskådespeleri, utan också i osynligt innehåll i avgrenande quests, så jag är inte säker på att bioware inser vad de ger sig in på. Det är inte så att jag är mot idén att ha välproducerade quests i ett mmo, men när det är vad som ska få TOR att skilja sig från mängden ställer jag mig tveksam.

Jag ser framför mig hur cheferna på bioware för tre år sedan såg hur stor succé WoW blivit och började fundera på hur de kunde sno åt sig så stor del av kakan som möjligt, jag ser inget som för MMO-genren framåt här.

Nja, jag tror inte bioware vet vad folk vill ha i en MMO-upplevelse. Jag tror de har tagit sig vatten över huvudet.

Medlem

Inget som övertygade mig... Endgame, PVP och Crafting please!

Medlem
Skrivet av Khorney:

Det var ett jäkla gnäll på folk härinne.

Tycker det ser rätt tufft ut, och mer som ett singleplayer spel i online format. Vilket dock passar mig helt OK ifall det är så!

+1

Medlem

Jag gillade vad jag såg, är ingen mmo-spelare men star wars tilltalar mig. Efter att läst lite kommentarer från andra mmo-spelare här känns det dock som att Bioware kan ha tagit sig vatten över huvudet. Den som lever får se.

Inaktiv

Jaha det här såg ju fruktansvärt stelt och oinspirerat ut. År 2009 ska inte (ens) ett MMO ha så sunkiga animationer och grafik. Jag fattar inte varför man inte kunde få fram samma kvalitet på skådespelarna till motioncapture som till rösterna. Karaktärerna springer ju som dom gjort i brallan och kan inte heller hålla eller skjuta med ett vapen på ett naturligt sätt. Men killen som har huvudansvaret för animationerna verkar efter vad jag sett i andra klipp vara en riktig sopa så jag är inte alls förvånad.

Ja jag gnäller som fan men jag tycker jag har all rätt att göra det när det handlar om en så här stor produktion.

Inaktiv

Är lite orolig över mmo delen av spelet, storymässigt så verkar det vara en dröm... Men just mmo delen är jag orolig över, hur heroiskt och immersive kommer det kännas när det står 20st andra bounty hunters eller jedi brevid en när man snackar med en NPC i dialog... Och story som man fastnar i tills man hittar grupper(och alla vet ju hur MMO grupper skiter i story o bara rushar för att nå max level så snabbt som möjligt)...

Medlem

Tycker det ser riktigt snajs ut, även om typ alla animationer är helt åt helvete.. Vilket är lite synd, scoundrel killen springer som nått ur BF: Heroes - vilket inte är bra någonstans, tjuvärr :/
Det enda jag kan klaga på grafiskt är att jätte många killars hår ser grymt lika ut, hoppas på att det finns endel character cuztomization iallastefall \o/
.. dialogsystemet är juh sjukt kickass, blir nog ett grymt mmo Och mindre "GNNGH JAG MÅSTE BLI SUPERLEVEL FORTAST!"-människor eftersom dom inte bara kan klicka bort quest-text, döda 10 monster och lämna in questen.. nu måste dom faktiskt läsa och svara, hoppas på fler rollspelare och mindre nötter

Medlem

Bye bye WoW, äntligen ett spel som ser ut att motsvara förväntningarna man haft på en del andra. Sedan att det verkar vara mer till att spela i grupp än att bara döda mobs snabbare (mer Co-op) är ju sjukt epic, om man nu ska spela med en kompis som jag kommer att göra iaf.

Grafiken känns ju helt rätt enligt mig, väldigt.. skön, mjuk och behaglig grafik, dem verkar ju satsa mer på Lore och spelkänsla än AoC tex gjorde. Så hoppas det finns mer end-game och instancer än i AoC i början. Bara bra om det inte är sjukt krävande bara för att ha en grafik som Crysis, sedan att det är ett MMO hade ju bara gjort det ännu värre.

Nä, ser sjukt nice ut.. kommer lätt att införskaffas. Väntat sedan KoTOR spelen att det skulle komma ett bra Star Wars MMO, och ÄNTLIGEN! Kommer det ett som ser ut att bli riktigt epic. Jag hoppas ju i alla fall på det.

Skriv svar