Truck Racer & Kart Racer

Inaktiv

Det känns som namnet på utvecklaren är mer talande än vanligt...

Inaktiv
Skrivet av DonGrif:

Och Runken: om du klagar på dåligt språkval borde du kanske se över ditt egen nickname

LOL

Inaktiv
Skrivet av Preed:

Hur kommer man på att recensera ett sånt här spel? Vart går spelet att köpa? Vad kostar det?

En snabb sökning på det där internätet alla pratar om visar att det t ex finns hos webhallen för 99-179:-.

Men båda dessa faktorer är irrelevanta om spelet i fråga suger stenhårt. Vist är smaken som baken men tro det eller ej, det finns spel som man inte vill spela ens om man får betalt för det och det på helt professionella grunder.

Nu skall jag inte föra någon annans talan men om ett spel får ett i betyg, eller fem för den delen, och man känner att man inte riktigt tror på det så kan det vara en idé att kolla upp andra recensioner av samma person och se om ens uppfattning är på par med recensentens istället för att helt avfärda det betyg som spelet i det här fallet fått.

Inaktiv

hahaha, skrattade så jag grät när jag läste denna xD

Medlem

rofl, hahahah går inte sluta skratta, synd om dig Mikael som var tvungen att köra smörjan, bara bilden i toppen av sidan fick en att ana oråd med sin kantiga grafik och "recension" utan det fina ordet nostalgi före.

Medlem
Skrivet av luiga:

Jag älskar formuleringen "bajsspel".

Jag med. Finns inte mycket mer att tillægga efter ett sådant epitet.

Bra rescension før øvrigt, skit skall skit ha. Den stora frågan ær væl om føretaget verkligen vågar ge ut rescensionsex på sådana hær skapelser eller om FZ (hemska tanke) lade ut pengar på att køpa in exemplaren.

(Ursækta danskan, gott folk.)


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Heheh

Rekommenderat system:
Inget system rekommenderas för dessa spel.

Medlem

Titeln dödade ju intresset helt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Preed:

Hur kommer man på att recensera ett sånt här spel? Vart går spelet att köpa? Vad kostar det? Jag tvivlar på att det står i hyllorna på game eller säljs för fullpris? Kan det vara så att FZ helt enkelt ville ha ett spel att såga skiten ur, då allmänheten gillar en god sågning?

Dessa blev faktiskt skickade till oss, modigt värre.


signatur
Medlem
Skrivet av MFC:

Det är dags att Nintendo tar tag i nötterna som gör dessa bajsspel. Alla spel måste åtminståne få 3 av 5 av FZ.se för att få säljas på svenska marknaden.. lär inte bli många spel när vi snackar Wii

Detta spel var iofs testat på PC, och inte Wii. Finns till PS2 också.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Preed:

Hur kommer man på att recensera ett sånt här spel? Vart går spelet att köpa? Vad kostar det? Jag tvivlar på att det står i hyllorna på game eller säljs för fullpris? Kan det vara så att FZ helt enkelt ville ha ett spel att såga skiten ur, då allmänheten gillar en god sågning?

Dessa blev faktiskt skickade till oss, modigt värre.

De kanske tänkte all publicitet är bra publicitet 8)

Medlem

Blir lite sugen på att testa dessa spel på grund av recensionen. För att se hur det känns när man vill rulla sig i glas och allt var det var.

Recensionen borde läggas in i WTF länkarna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Lite halvdålig grafik


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Runken och mini-mus:
En recension är inte en vetenskaplig forskningsrapport utan en enskild persons egna åsikter. Tycker personen att något är "jävla bajs" får den personen avgöra om den vill uttrycka sig så i texten. Yttrandefrihet råder fortfarande i Sverige, vet ni.

Och Runken: om du klagar på dåligt språkval borde du kanske se över ditt egen nickname

jag vet mycket väl att yttrandefrihet gäller i sverige. om än bara i teorin. Och jag försöker inte säga att du inte får skriva precis vad du vill, jag säger bara att jag tycker det börjar bli tjatigt med lustiga recensioner. det var kul i början som sagt. men nu överdriver ni.

ja jag inser att jag låter rätt gnällig

Medlem

mitt kylskåp har bättre körkänsla!

Inaktiv
Skrivet av CZorg:

Utvecklarna lever då upp till sitt namn iallafall - Brain in a Jar

Fan ta dig... Tänkte skriva det.

Medlem

även om spelet suger röv så tycker jag att ni i en recension ska skriva om spelet, du skrev absolut ingenting om vad kart racer handlade om eller så utan en ända lång text om hur mkt det suger och hur synd det är om dig som blir tvingad att spela datorspel för pengar. pinsamt!

Medlem
Skrivet av Runken:
Skrivet av DonGrif:

Runken och mini-mus:
En recension är inte en vetenskaplig forskningsrapport utan en enskild persons egna åsikter. Tycker personen att något är "jävla bajs" får den personen avgöra om den vill uttrycka sig så i texten. Yttrandefrihet råder fortfarande i Sverige, vet ni.

Och Runken: om du klagar på dåligt språkval borde du kanske se över ditt egen nickname

jag vet mycket väl att yttrandefrihet gäller i sverige. om än bara i teorin. Och jag försöker inte säga att du inte får skriva precis vad du vill, jag säger bara att jag tycker det börjar bli tjatigt med lustiga recensioner. det var kul i början som sagt. men nu överdriver ni.

Vi har faktiskt en absolut yttrandefrihet i sverige. Men det gäller ju självklart bara vad vi själva yttrar i medier som står under yttrandefrihetsförordningen (FZ, och alla andra webbplatser bestämmer själva vad dom vill skriva och vilka regler dom ska ha)

Däremot håller jag med dig om artikeln, det var samma sak när FZ recenserade Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs. Hampus som är 20 bast och har säkert själv inte barn ska sätta sig in i ett spel för barn på 7år. Truck Racer lämpar sig för barn 3+ - Det säger naturligtvis inte att det kan vara ett bra spel även för det. Men det säger lite om vilken målgrupp spelet riktar sig till (precis som Ice Age 3).

Tycker faktiskt att FZ antagligen inte bör recensera sådana spel alls, som är anpassade till den målgruppen alternativt låta en föräldrar med barn i den åldern testa spelen tillsammans.

Medlem

mitt kylskåp har bättre körkänsla

Medlem

Utvecklarnas namn säger ju en hel del ^^ "Brain in a jar" haha!

Inaktiv

Detta måste ju vara ett skämt

Medlem
Skrivet av studiox2:
Skrivet av Runken:
Skrivet av DonGrif:

Runken och mini-mus:
En recension är inte en vetenskaplig forskningsrapport utan en enskild persons egna åsikter. Tycker personen att något är "jävla bajs" får den personen avgöra om den vill uttrycka sig så i texten. Yttrandefrihet råder fortfarande i Sverige, vet ni.

Och Runken: om du klagar på dåligt språkval borde du kanske se över ditt egen nickname

jag vet mycket väl att yttrandefrihet gäller i sverige. om än bara i teorin. Och jag försöker inte säga att du inte får skriva precis vad du vill, jag säger bara att jag tycker det börjar bli tjatigt med lustiga recensioner. det var kul i början som sagt. men nu överdriver ni.

Vi har faktiskt en absolut yttrandefrihet i sverige. Men det gäller ju självklart bara vad vi själva yttrar i medier som står under yttrandefrihetsförordningen (FZ, och alla andra webbplatser bestämmer själva vad dom vill skriva och vilka regler dom ska ha)

Däremot håller jag med dig om artikeln, det var samma sak när FZ recenserade Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs. Hampus som är 20 bast och har säkert själv inte barn ska sätta sig in i ett spel för barn på 7år. Truck Racer lämpar sig för barn 3+ - Det säger naturligtvis inte att det kan vara ett bra spel även för det. Men det säger lite om vilken målgrupp spelet riktar sig till (precis som Ice Age 3).

Tycker faktiskt att FZ antagligen inte bör recensera sådana spel alls, som är anpassade till den målgruppen alternativt låta en föräldrar med barn i den åldern testa spelen tillsammans.

Står det 3+ på kartongen innebär inte det att spelet är riktat till treåringar. Det innebär bara att spelet inte innehåller våld, sex, knark, svordomar och såna saker.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

hahahaha detta är nog ett spel där även staten anser som laglig nerladdning och inte pirat fast det är klart, finns nog inte folk som vill rippa det grym recension!!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av studiox2:
Skrivet av Runken:
Skrivet av DonGrif:

Runken och mini-mus:
En recension är inte en vetenskaplig forskningsrapport utan en enskild persons egna åsikter. Tycker personen att något är "jävla bajs" får den personen avgöra om den vill uttrycka sig så i texten. Yttrandefrihet råder fortfarande i Sverige, vet ni.

Och Runken: om du klagar på dåligt språkval borde du kanske se över ditt egen nickname

jag vet mycket väl att yttrandefrihet gäller i sverige. om än bara i teorin. Och jag försöker inte säga att du inte får skriva precis vad du vill, jag säger bara att jag tycker det börjar bli tjatigt med lustiga recensioner. det var kul i början som sagt. men nu överdriver ni.

Vi har faktiskt en absolut yttrandefrihet i sverige. Men det gäller ju självklart bara vad vi själva yttrar i medier som står under yttrandefrihetsförordningen (FZ, och alla andra webbplatser bestämmer själva vad dom vill skriva och vilka regler dom ska ha)

Däremot håller jag med dig om artikeln, det var samma sak när FZ recenserade Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs. Hampus som är 20 bast och har säkert själv inte barn ska sätta sig in i ett spel för barn på 7år. Truck Racer lämpar sig för barn 3+ - Det säger naturligtvis inte att det kan vara ett bra spel även för det. Men det säger lite om vilken målgrupp spelet riktar sig till (precis som Ice Age 3).

Tycker faktiskt att FZ antagligen inte bör recensera sådana spel alls, som är anpassade till den målgruppen alternativt låta en föräldrar med barn i den åldern testa spelen tillsammans.

Står det 3+ på kartongen innebär inte det att spelet är riktat till treåringar. Det innebär bara att spelet inte innehåller våld, sex, knark, svordomar och såna saker.

Tack för att du förtydligar det, det hade jag ingen aaaaaaning om....

KoP
Medlem
Skrivet av hankis:

även om spelet suger röv så tycker jag att ni i en recension ska skriva om spelet, du skrev absolut ingenting om vad kart racer handlade om eller så utan en ända lång text om hur mkt det suger och hur synd det är om dig som blir tvingad att spela datorspel för pengar. pinsamt!

Kart racer handlar om att köra runt på en bana med go carts och tävla. Så, nu har jag berättat vad det handlar om. Done.

Medlem
Skrivet av studiox2:
Skrivet av Runken:
Skrivet av DonGrif:

Runken och mini-mus:
En recension är inte en vetenskaplig forskningsrapport utan en enskild persons egna åsikter. Tycker personen att något är "jävla bajs" får den personen avgöra om den vill uttrycka sig så i texten. Yttrandefrihet råder fortfarande i Sverige, vet ni.

Och Runken: om du klagar på dåligt språkval borde du kanske se över ditt egen nickname

jag vet mycket väl att yttrandefrihet gäller i sverige. om än bara i teorin. Och jag försöker inte säga att du inte får skriva precis vad du vill, jag säger bara att jag tycker det börjar bli tjatigt med lustiga recensioner. det var kul i början som sagt. men nu överdriver ni.

.
Vi har faktiskt en absolut yttrandefrihet i sverige. Men det gäller ju självklart bara vad vi själva yttrar i medier som står under yttrandefrihetsförordningen (FZ, och alla andra webbplatser bestämmer själva vad dom vill skriva och vilka regler dom ska ha)

Däremot håller jag med dig om artikeln, det var samma sak när FZ recenserade Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs. Hampus som är 20 bast och har säkert själv inte barn ska sätta sig in i ett spel för barn på 7år. Truck Racer lämpar sig för barn 3+ - Det säger naturligtvis inte att det kan vara ett bra spel även för det. Men det säger lite om vilken målgrupp spelet riktar sig till (precis som Ice Age 3).

Tycker faktiskt att FZ antagligen inte bör recensera sådana spel alls, som är anpassade till den målgruppen alternativt låta en föräldrar med barn i den åldern testa spelen tillsammans.

nja. flashback var tvugna att flytta utomlands tex för att de har ett forum om saker som många inte gillar. Sverigedemokraternas hemsida stängdes ner på order av utrikesdepartementet och säkerhetspolisen efter att de publicerat muhamedbilderna.
det e bara de exempel jag kommer på nu direkt.
Så ytrandefrihet har vi nog, men bara när det passar
lite offtopic.

Medlem

hahahahahha, fan va jag garva. Älskar när FZ sågar spel totalt

Medlem

Solklart köp. Hösten är räddad!


signatur
Medlem

vem vet! det kanske är kul och spela spel med fyrkantiga hjul

Medlem

någon kom sju år försent med det här spelet


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

123
Skriv svar