Silkroad Online??

Inaktiv

jag har försok av installera det och installera igen med går ej men hur kan man byta drivrutiner till grafet tack får du försoker hjälpa mig:D och svara på min fråga

Inaktiv

SNÄLLA HJÄLP!!!!!!!!!!
Snälla hjälp mig har spelat silkroad länge och vill gärna försetta spela den.Men när jag trycker START kommer det massa frågetecken????.Har försokt att installera om den och byta grafic men det kommer ändon frågetecken och spelet startar inte.
SNÄLLA HJÄLP MIG!!!! om nån kan hur man fixar problemet så skriv snälla kanske ni med har haft samma problem som ja och lycats fixa den så skriv hur ni fixa det snälla jag vill böra spela den så snabbt som möjligt får det var min favorit spel tyckete den var bättre än andra spel som jag har spelat så snälla läs meddealandet och svara om ni kan problemet snälla jag är så tacksam om ni svara och hjälper mig.SNÄLLA SVARA PÅ FRÅGAN :D:D:D:D:D:

Medlem

Ha lite tålamod, nu är du bara jobbig med allt spam.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

ok men kan du svara mig varför det händer så

Medlem

Han hade nog svarat om han kunde, tror inte han håller det hemligt för att han inte gillar dig.
Det är nog helt enkelt så att ingen riktigt vet vad det är för fel på din burk. Jag skulle råda dig att du vänder dig till hemsidan, kollar faqs osv.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

men ooo jag är så ledsen att den inte funkar det var min bästa spel kom med förslag om ni kan hur man fixar silkroad det kommer frågetecken när man trycker start

Medlem
Skrivet av Qrush:

Först och främst sluta spamma.. Har du försökt med att avinstallera och installera det igen? Och skaffat nya drivrutiner till graffet?

Inaktiv

ska man ta bort spelet 100% och hur får an nya graffet

Medlem

Ja du ska ta bort det till 100%. Om du inte vet hur du avinstallerar drivrutiner be en kompis om hjälp.

Medlem

Har du ingen kompis så sök efter "drivercleaner" eller vafan det heter. Gå sedan in på hemsidan till chiptilverkaren och laddar ner drivrutiner. Försök igen.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

klart jag har kompis men jag har ej kompisar som spela silkroad länge för alla min kompisar har problem med silkroad en har problem med att logga in en har en annan problem och jag har ochså skit problem men drivrutiner laddar man när det från hemsida och kan det förstora datan om man byter drivrutiner

Vila i frid

cool789: Jag har tagit bort en hel del av dina inlägg, var vänlig sluta spamma posts.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

oo men varför har du tat bort dem behöver hjälp med att fixa silkroad varför tog du bort dem men kan du svara hur man fixar silkroad

Medlem

vad är fel?

Tips läs Silkroad online forum finns massa buggar med det spelet och vissa går att avhjälpa om du läser där först.

Sen försök korrekturläs vad du skrivit innan du postar dvs försök skriva så tydligt som möjligt vad du menar och ifall din svenska är dålig så kanske du kan förklara dig bättre på engelska


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

kan nån spela silkroad europa ? för jag kan inte installera det det kommer nån problem

Medlem

funkar utmärkt för mig! Så du måste specificera exakt vad du får upp för felmeddelande


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

allså innan kom det en ruta med frågetecken på men nu står det att servern är när lagda

Medlem

Ta en skärmdump och visa. Servrarna är inte nere nu så verkar knepigt.

Inaktiv

jo hos mig är dem närlagda och vet knappast hur man fixar det

Medlem

ta en screenshot på det och visa här så vi får se


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

hur kan man skika en screenshot

Medlem

PrtScn / PrintScreen står det på en knapp. Sen klistra in och spara till en .jpg bild.

Inaktiv

när jag trycker start så kommer det en ruta med frågetecken

Medlem

cool789, det är ingen idé att jag försöker hjälpa dig då du verkar förstå 0% av det jag skriver.

Medlem

VI VET INTE! Kom igen! Om någon visste skulle dem hjälpa dig, så för guds skull, sluta spamma!


signatur

Videomupp

Vila i frid

Ett antal inlägg har blivit borttagna. och berörda personer tillsagda.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Är i lvl 58 nu på alexander är med i en helt svensk guild"Dead_End" i lvl 3 och runt 20 medlemmar någon som vill joina :)?

Inaktiv

Funderat på att börja lira Silk Road Online men personligen tycker jag att det ser lite lulligt ut med tanke på miljöerna o sånt.

Får kanske hålla mig kvar på Lineage eller vad säger ni?

Medlem

Tja Aqueous!

Jag spelar Silkroad och kan verkligen rekommendera det. Kanske lite mycket grinding i mellan åt. Lulligt med miljöerna? Jag vet inte vad du menar

Om du börjar spela så kör på servern Aege, där spelar jag så kan jag också hjälpa dig om det behövs.

Ps. Jag har startat en liten blogg om Silkroad, den finns på http://srosverige.blogspot.com


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

Inaktiv

Hehe tack för infon men jag tror jag stannar kvar på Lineage ett tag till. Får se vad som händer därefter.

Skriv svar