Inaktiv

Nån som flyger t3-skepp än?

Medlem

Nee :/
Inte ens tränat skills för det.. Men vet inte om jag orkar.. Vi håller på i alliansen och fixar material och sånt.. Med ett par POSs i ett wormhole. Men så bökigt att ta sig in.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Testa avinstallera det och sedan installera .net framework 2.0 igen. Eller 3.0 om du känner för det. Men hugget som stucket.

Det roliga är att det inte GICK att avinstallera

Medlem
Medlem

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Epic fail...
Vem kör med såna mods i pvp!? på ett skepp som kan dö på en DD..

Medlem

Tja, är verkligen ett skepp som skriker "GANK ME! GANK ME!" i pvp-förhållanden iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Förvisso så gankade vi 6 skepp i w-space här om dagen..
Upptäckte ett wormhole som öppnats i det system som vi håller till i. Skickade in en covops som kolla va som fanns.. Hitta 2 olika grupper som rattade.
Ena gruppen va commandship, och lite battlecruisers, andra va dominix och cnr!

Tyvärr kom vi in precis när cnr flög ut. Så missade den. Men fick dödat allt annat som fanns där inne, inklusive varje pod

Medlem

Vilken corp är du med i, Nookie? Och vad heter du i EVE?

Medlem

Dirty Deeds Corp. - NookiEPoring / cursed warrior / cold seduction

Medlem

Hittade ytterligare en ny sorts gate när jag var påväg att hämta lite saker till min raven i Amarr.

http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/58cd9057589173...

Medlem

nya constellation gaten antar jag, gömmer sig där under det fina photoshoppandet

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

nya constellation gaten antar jag, gömmer sig där under det fina photoshoppandet

Inget photoshoppande där inte. Bilden kommer direkt från spelet och ut på internet. Har fått samma sak flera gånger..

Medlem

fett mysko :/
Ska ju vara en constellation gate där.. Måste va nån bugg med grafiken i din klient

Medlem

Har en bug som liknar det där (fast för mig kom det i ett asteroid-bälte). Löste det genom att avaktivera bloom eller ta bort anti-aliasing i CCC.

Medlem

bloom är det ju såklart.. Nån bugg med ljuset som gör att du får extrema bloom effekter där..

Medlem

Nån som vet vad som händer nere i delve just nu?

Providence är iaf rätt dött förutom några som drar igenom då och då.

Inaktiv

folk skjuter på varandras rymdskepp

Medlem

Ena sidan skjuter på andra sidan. Och andra sidan skjuter förhoppningsvis tillbaka.

Inaktiv

Pew pew, Boom boom, Kablam.

Typ....

Low sec är fortfarande roligare, fritt från politik och pos spammande stor alianser, men det är ju min högst personliga åsikt

Medlem

Håller med helt o hållet. Föredrar lowsec. Wormhole är lite som lowsec, fast utan sechit

Medlem

http://killboard.caldarimilitia.org/?a=kill_related&kll_id=10... <-- lite skoj som hände för en stund sen

Fick dock inga kills själv och dog när en ceptor kom från ingenstans.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

hehe trevligt. Döda ett skepp mer än motståndarna så va jämn fight då

Medlem

vi tog igen det igår, krossade dem vid heydieles


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag hatar eve, jag hatar Goons, rzr, mh, PL och ja resten.

Varför ?.

Jo för dom har tagit alla mina isk ifrån mig. Har atm 10m isk YAY !

Kan inte dom bara dra så jag kan börja tjäna isk ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

kom o kör lite wormhole med mig! \o/
Inte för att jag kör wh själv men corpet gör det.

Medlem

Haha, Fanster. Vad har hänt? Vad har vi gjort? I NEED YOUR TEARS!!!

Inaktiv

kör lite missions i empire

Medlem
Skrivet av dosman:

kör lite missions i empire

Det gör jag, så sjukt tråkigt. Fattar inte varför folk kan sitta och göra det dag in dag ut.. Sitter bara och glor..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

enkla pengar. Jag drar in minst 15mil per mission.. Och de tar kanske 10-15minuter att köra de flesta av dom.
Sen AE och GE så drar man in en 40mil på kanske.
All loot och salvage inräknad då.

Skriv svar