Ubisoft.. skoja inte med mig

Inaktiv
Ubisoft.. skoja inte med mig

Jag beställde det nya PoP för ett litet tag sen.
Jag satt och väntade att det skulle komma.
Idag skulle det komma. Men nej, ingenting i brevlådan.
Jag kollade först Webhallen om det var skickat eller inte.
Det stog "under behandling" Blev irriterad och kollade releasedatum. Det stog 2008-12-11. Jag menar när jag beställde så stog det 2008-12-05.

MEN , det dumma var att konsol stog det 2008-12-05.
Jag spelar PC och förväntar mig att få spelen samtidigt.. det bara stör mig att ubisoft gör så här.
Kanske webhallen står fel och det ska vara den elfte för konsol med, men vet inte det. Har någon annan beställt till konsol och fått det idag? Om så, så kan ubi ta sig i "arslet"

Jag vet att dem släpper PC-spel senare ( åtminstonne lite) för att stoppa piratkopiering. Men det funkar inte, dem som tänkades köpa det laddar senare ner det istället för att dem inte orkar vänta. Om det går vill säga.
Enda problemet är att det är endast konsumenten som får det svårare.

Medlem
Skrivet av caveman:

Jag vet att dem släpper PC-spel senare ( åtminstonne lite) för att stoppa piratkopiering. Men det funkar inte, dem som tänkades köpa det laddar senare ner det istället för att dem inte orkar vänta. Om det går vill säga.
Enda problemet är att det är endast konsumenten som får det svårare.

Dom tycker uppenbarligen att det fungerar, annars skulle de nog inte göra så.

Inaktiv

Vad de inte vet av , har de inte ont av. ( vad jag menar är att dem kanske säljer mera om dem skulle ha samma realease till PC)

Medlem

Bäst för dem skulle väl vara att skippa PC överhuvudtaget.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

00a
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Bäst för dem skulle väl vara att skippa PC överhuvudtaget.

på vilket sätt vore det bättre?

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Bäst för dem skulle väl vara att skippa PC överhuvudtaget.

....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

För att enligt vissa personer så är alla datoranvändare tjuvar och oärliga människor.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det handlar bara om siffror och logistik, ibland hinner inte hjärnan med...

Medlem
Skrivet av bjosarn:

För att enligt vissa personer så är alla datoranvändare tjuvar och oärliga människor.

Stämmer rätt bra. ;P

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av bjosarn:

För att enligt vissa personer så är alla datoranvändare tjuvar och oärliga människor.

Stämmer rätt bra. ;P

Å nej! snart kommer det bara att finnas WoW att spela.. om jag inte orkar börja spela på 360 istället. men spelen där är 200 kronor dyrare än på PC , så förstår inte varför jag skulle köpa det till konsol. Speciellt om jag föredrar PC

Medlem

IPRED?


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar