Fel, fel fel fel!!!!!

Inaktiv
Fel, fel fel fel!!!!!

Hur Fan kan svenska folket rösta fram Marie som vinnare av idol, det skulle ju vara Amanda för helvete, stor ska för svenska folket, STOR skam!!!


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv

INSTÄMMER!


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Inaktiv

Bravo! Skandal, Skandal en Idol-Skandal!!!!!


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv

Fler ska gå med i våran demonstration,


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem

Har alltid gillat Amanda som artist och hennes uppträdanden. Men Marie är bara så fruktansvärt bra på balader, som hon sjöng ikväll. Marie var också mycket bättre på vinnar låten, hon passade mer för låten. Men jag håller med, Amanda är mer utav en artist på scen.

Det jag inte gillar är att alla som vunnit Idol bara lägger ner efter ett tag. Det känns som att Amanda verkligen skulle satsa på det här. Marie... nja, så ung är hon inte heller, tveksamt om hon verkligen fortsätter som med album och dylikt. Jävligt bra är hon iaf, hoppas att hon gör det.

Marie var en värdig vinnare.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Har alltid gillat Amanda som artist och hennes uppträdanden. Men Marie är bara så fruktansvärt bra på balader, som hon sjöng ikväll. Marie var också mycket bättre på vinnar låten, hon passade mer för låten. Men jag håller med, Amanda är mer utav en artist på scen.

Det jag inte gillar är att alla som vunnit Idol bara lägger ner efter ett tag. Det känns som att Amanda verkligen skulle satsa på det här. Marie... nja, så ung är hon inte heller, tveksamt om hon verkligen fortsätter som med album och dylikt. Jävligt bra är hon iaf, hoppas att hon gör det.

Ja, Amanda har en så jävla unik stil, alldeles egen!
Man känner verkligen igen när det är hon som sjunger


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem

Ja, så sant. Älskar den där 60-70-80 tals stilen blandat med rock som hon har. Riktigt grym är hon. Men egentligen så spelar det ingen roll vem som vinner, Amanda kommer ändå att få skivkontrakt och fortsätta med musiken, vi kommer säkert att höra mer av henne. Kommer ni ihåg Darin? Kom han etta i Idol?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Amanda har en artiströst.
Marie kommer att sjunga covers på en sunkig håla om 2 år...


signatur

yolo

Medlem

Vad är idol?

Inaktiv

Marie är Tjock!


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv

Marie sjunger utan tvekan bäst... kanske sveriges bästa sångerska? Amanda blir man dock kär i <3


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Det är ju precis som hela världen snurrar runt idol.

Jag gick in på aftonbladet för att bevisa att det finns viktigare nyheter att bry sig om men alla nyheter kretsade runt kändisar. Förrutom en nyhet om en 19 galning som sköt ihjäl 8 personer.

Vart är världen påväg?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Vad har det att göra med en tjockis som inte kan sjunga vann idol?


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv

shit, plastfjollor som får en låttext stucken i hand och har yrkesmusiker i röven slåss om förstaplats i en väl orkestrerad idolfabrik där vinsten är att bli något 12-åringar ser upp till i ett halvår, tills nämnd vinnare blir myndig alternativt får gå på systemet, pengarna tar slut, och skandaler på nattklubbar uppdagas, paparazzi-pengar hivas in - och någonstans i den här högen av smutsig slamkrypande smörja är denna totalt talanglösa nolla som både är inkapabel att skriva egen musik och att förstå sig på kultur... ....FOLKKÄR!

varför finns inte alternativet "vem fan bryr sig, en dygnetrunt-filmad kaktus är mer intressant än en av (6 453 628)/2 människor som kan sjunga och har läckra bröst"

</rant>


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Okeej, dags att sova nu lilla ponken;)


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv
Skrivet av prikk:

shit, plastfjollor som får en låttext stucken i hand och har yrkesmusiker i röven slåss om förstaplats i en väl orkestrerad idolfabrik där vinsten är att bli något 12-åringar ser upp till i ett halvår, tills nämnd vinnare blir myndig alternativt får gå på systemet, pengarna tar slut, och skandaler på nattklubbar uppdagas, paparazzi-pengar hivas in - och någonstans i den här högen av smutsig slamkrypande smörja är denna totalt talanglösa nolla som både är inkapabel att skriva egen musik och att förstå sig på kultur... ....FOLKKÄR!

varför finns inte alternativet "vem fan bryr sig, en dygnetrunt-filmad kaktus är mer intressant än en av (6 453 628)/2 människor som kan sjunga och har läckra bröst"

</rant>

Mycket väl skrivit.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Äh, jag tyckte lika förrän jag började kolla på det.. ganska mysigt att kolla på det på fredagar. Sen så är faktist en hel del bra, t.ex. Marie. Hon är en sång begåvning, en av de bästa Sverige någonsin haft.

Amanda är ju dock en annan sak, fast hon är ju så jävla fin så det går också ihop på nåt sett.
Man måste dock inse att det INTE är en musik- eller sångtävling.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

I omröstning saknar jag alternativet 'Va?'

Efter lite research kan jag väl som smått förstå varför den ena nu skulle vunnit. Oavsett hur man är som person så sjunger hon bra. Samtidigt som.. den andre har skönare röst, så skulle hon behöva nån lektion eller två. Ser verkligen hur obegåvad en annan måste vara inom vissa saker när hon får stående ovation när det uppenbarligen sjungs falskt på sina ställen där sannolikt nervositet sätter in eller dylikt.
Så har jag ju inte sett kvällens? final, till råga.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Några klipp på YouTube, Idol TV siten och mina compact disc digital audio speakers från 94 säger mig att Marie hade bättre röst men stelare kroppsspråk a lá Tina Turner medan Amanda var väldigt bra på scen men sjöng mindre bra (dock var låten Unchain my heart väldigt bra framförd. Stående ovationer och tårar för "Halleluja" förstod jag inte alls. Vad händer? - tänkte jag)

Utgången blev troligtvis rätt. Hoppas att de båda (och Andreas som ägde med bl.a. "Richie Lionel - Hello") får göra bra musik i framtiden.

Inaktiv

FÅR göra musik!?!
vem hindrar någon, någonsin, att göra musik!?


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

shit, plastfjollor som får en låttext stucken i hand och har yrkesmusiker i röven slåss om förstaplats i en väl orkestrerad idolfabrik där vinsten är att bli något 12-åringar ser upp till i ett halvår, tills nämnd vinnare blir myndig alternativt får gå på systemet, pengarna tar slut, och skandaler på nattklubbar uppdagas, paparazzi-pengar hivas in - och någonstans i den här högen av smutsig slamkrypande smörja är denna totalt talanglösa nolla som både är inkapabel att skriva egen musik och att förstå sig på kultur... ....FOLKKÄR!

varför finns inte alternativet "vem fan bryr sig, en dygnetrunt-filmad kaktus är mer intressant än en av (6 453 628)/2 människor som kan sjunga och har läckra bröst"

</rant>

+10

Medlem

Det jag verkligen älskar är kanske 15 minuter efter på aftonhoran, när dom ställer frågan . Vann rätt person?

DET ÄR VÄL SJÄLVKLART ATT RÄTT PERSON VANN ERA JÄVLA INAVLADE IDIOTER DET VAR SVENSKA FOLKET SOM RÖSTADE FRAM HENNE!

prikk framförde det på ett bra sätt förövrigt,


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Care? Amanda var dock snyggast ^^


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av prikk:

FÅR göra musik!?!
vem hindrar någon, någonsin, att göra musik!?

Vad jag menade var att jag hoppas att någon plockar upp dem och låter dem visa sina kreativa sidorfullt ut.
Alla har kanske inte tillgång till den utrustning som behövs för att producera musik professionellt, trycka den på skivor o.s.v, vilket en vinst i en sådan här tävling kan erbjuda.

Naturligtvis kan alla göra musik, men alla slår inte igenom på samma sätt.

Medlem

hmmm jag......bryr mej inte?

Medlem
Skrivet av prikk:

FÅR göra musik!?!
vem hindrar någon, någonsin, att göra musik!?

the government man... the government.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Marie? Idol?

Visste inte att även vettigt folk (dator folk) såg på sån kommiersiell skit

/me besviken


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Bah! Inte för att jag brydde mig så mycket, men jag slutade bry mig när Daniel åkte ut.

Medlem
Skrivet av Tony:

Bah! Inte för att jag brydde mig så mycket, men jag slutade bry mig när Daniel åkte ut.

Daniel var ännu mer artist än Amanda, jag var helt chockad resten av den fredagen när han åkte ut istället för Andreas.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Flacion: Lär dig hur man gör en rubrik som passar inehållet av tråden.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

12
Skriv svar