Warhammer Online expanderar kontinuerligt
Inte för o vara herr negativ men borde dom inte fixa balansen mellan klasserna som är i spelet nu först?:P
Vad är det som säger att den är så dålig? Tycker det ser bra ut, det kan behövas lite tweaks här och där, men det är en ständig pågående process. Vad är det sedan som säger att de inte arbetar med klasserna, det ena utesluter inte det andra.
Grymt bra, längtar som fan!
Meh! Ge mig Skaven nu!
Är inte fullt så intresserad av nya klasser som jag är av att få spela som min favoritras.
Kul dock att Choppa läggs in, har för mig att den var uppskattad i betan, men jag kan minnas fel.
näää ingen skaven !!
ge oss lizardmens istället
Min Dator Går På StjärnKraft !
Att de lägger till slayers säger mig att det inte har gått i närheten så bra för spelet som de trodde att det skulle göra.
Det var hela tiden totalnobben - slayers passade inte in att ha som spelbar klass, problem med itemization, problem med lore eftersom det ska finnas så få och en rad andra saker som gjorde att Mythic hela tiden sade nej.
Men helt klart är det så att slayers (och choppas också för den delen) kommer att locka en hel del folk, och är det vad som behövs, så okej då.
Jag fick en US trial så jag testade spelet lite. Och jag måste säga att det var RIKTIGT roligt. Spelet är beställt och jag väntar nu på att det ska ploppa in i postlådan.
Ska skapa en Zealot eller Shaman. Lutar mer åt Zealot just nu om jag ska vara ärlig.
Hur som helst, ser VERKLIGEN fram emot att spela!
Inte för o vara herr negativ men borde dom inte fixa balansen mellan klasserna som är i spelet nu först?:P
Det är ju obalans i alla mmorpgs, till och med wow. Så varför skulle inte war få ha lite obalans?
The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.
Inte för o vara herr negativ men borde dom inte fixa balansen mellan klasserna som är i spelet nu först?:P
Det är ju obalans i alla mmorpgs, till och med wow. Så varför skulle inte war få ha lite obalans?
"Fixa balansen!" kommer nog alltid att skrivas om de flesta MMO som har nån form av PvP.
Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%
Att de lägger till slayers säger mig att det inte har gått i närheten så bra för spelet som de trodde att det skulle göra.
Annars så har jag hört från början att slayers och choppas var planerade men att de inte var nöjda med classen och därför medvetet valde att fördröja den tills de finslipat dem.
De gjorde ju samma sak med Black Guards och Knights of the Sun.
Jag tycker att de gör helt rätt. Hellre släppa klasser lite senare och finslipa dem än att ha med en trasig klass från början.
Titta bara på WoW, hur knas var inte det spelet det första året? Ge War ett år så kommer det nog skina som en sol
(Offtopic: Tyvärr så är WoW spelare ganska blåögda, då de sväljer all skit som Blizzard ger.. Blizz orkar inte ens skapa originella klasser för båda sidorna utan har ju börjat ge ut samma klass till dem båda och ta betalt för en dålig expansion som borde varit gratis.. PFFFF..
Tycker att ni WoW spelare ska börja protestera mot Blizz och börja begära valuta för era pengar)
Hmm Juni:
- Land of the Dead slår upp portarna. Öknarna i Nehekhara öppnas för spelare tillsammans med en ny RvR dungeon-zon. För att få åtkomst till "Land of the Dead" måste Order och Destruction slåss om herraväldet i zonen för att få tillgång till alla nya publika uppdrag, instanser samt en massiv ny Tombs Kings-dungeon att plundra i jakten efter "the Casket of Souls"
Så Tomb Kings blir en icke spelbar armé/ras utan bara blir NPC's? Det är ju troligt eftersom dom i bakgrunden är en närmast neutral armé på skalan ont-gott.
Det är ju riktigt dåliga nyheter, om det innebär att man inte kommer att inkludera något som inte passar in i order/destruction-dualiteten. Eftersom det kan innebära att inga andra heller kvalar in som spelbar armé/ras, tänker närmast på mina älskade Vampire Counts, som förvisso är onda men inte allierar sig med andra onda sidor.
Å andra sidan kan ju det här vara en temp-mätare för att se om det är möjligt att lägga till arméer - då är det kanon!
Hursomhelst, väldigt trevligt att WAR expanderar och kommer med nya grejer som gör ett bra spel ännu bättre!
Darkness Falls uppföljare. Detta är ju en bra anledning att spela War då. Älskade darkness falls, man har sprungit många timmar där
Ja visst var där kul? Roliga grejer man kunde köpa där nere också Kul att få sin sida anfallen, enda tills porten in stängdes
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Ska skapa en Zealot eller Shaman. Lutar mer åt Zealot just nu om jag ska vara ärlig.
Ja, Zealots är bra som fan. De är mycket uppskattade i både RvR och Dungeons. Själv har jag en Shaman som Alt eftersom jag älskar greenskins. De är bra helare men som Shaman kan du även ge igen med lite dps om man speccar rätt
AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music
Kul att de lovar trials, kan man äntligen testa det.
Inte för o vara herr negativ men borde dom inte fixa balansen mellan klasserna som är i spelet nu först?:P
Saxat från post av Marc Jacobs (Mythic CEO)
Career balancing - Lots and lots of changes/fixes in this next patch across all careers. As I mentioned in one of my posts, I was going through the preliminary bug fixes/balance changes patch notes and after reading through 15+ pages of them, it?s safe to say that the C&C team has been rather busy lately. We know how important balancing the careers of an MMO is to the players and that?s why the team has put so much effort into it to date and will continue to do so going forward. Every career has gotten some attention from the team in 1.2 whether it is fixing bugs or balancing their abilities. The team has paid particular attention to crowd control abilities and will continue to do so with 1.3.
Mer här: http://war-europe.com/#/news/?id_news=en352&lang=en