Battlefield 1942 - Spelas det än?

Inaktiv
Battlefield 1942 - Spelas det än?

Är bara nyfiken om det fortfarande finns aktiva servrar i Europa, och hur pass vassa alla spelare är.

Tack på förhand


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

Medlem

spelade senast BF1942 för 1-1½ år sen och då fanns det en fink server som var väldigt aktiv, fast den försvann helt plöttsligt och sen tyckte jag det var dött.
det är ju bara ladda hem typ x-fire eller nått och scanna efter servrar annars och se om det finns några nya aktiva servrar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

jag lirar fortfarande bf 1942


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Självklart! Det spelet lär inte dö ut på ett tag...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Det lever fortfarande fasst det är väll tack vare alla moddar.

Medlem

1942 kommer spelas om 100 år säkert med


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Skoj att folk fortfarande lirar - men hur många aktiva servrar (Europeiska) snackar vi om en vanlig vardagskväll? Värt att nämna är att jag i första hand är intresserad av "orginal" BF1942, inte någon mod.


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

Inaktiv

Jag spelade faktiskt lite imorse för första gången på väldigt, väldigt länge, visst fanns det en del servrar uppe, kollade inte så noga tog första bästa, men det spelas än!

Medlem

Jupp. tom Quake2 spelas än och massa gammalt. Tycker det är häftigt På tal om quake2 så får jag minnen av hur Fragzone var på den tiden, gammla svarta hemsidan som man hade en sparad länk till med massa q2 servrar.

Medlem

BF1942 är fortfarande det bästa i hela serien och ja, det spelas fortfarande. spelas ofta på lokala lanen


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar