Tips om bra BF2 server?

Medlem
Tips om bra BF2 server?

Som titlen säger kan någon tips om en bra server,
Jag har nyligen börjat igen och kört på Sandviken BF2 server men det känns som adminsen där abusar sina admin rättigheter, jag har blivit bannad (i 1min i och för sig men ändå) för att en admin ville ha en jet som jag väntade på, en annan gång blev jag bannad av samma admin för att han var gunner och tyckte att jag inte flög tillräckligt bra.
Vilket är synd för det hade varit en riktigt bra server annars.

Men nog med gnäll
Skulle vara riktigt tacksam om någon kan tipsa om en server som liknar 30+ CSS serverar

Medlem

Tror inte man får "campa" för att få ett fordon på sandviken, tror det är de som har den regeln.

Annars finns ju BF30s alla servers.
Och BF Gotland är också en bra server

Medlem

Det trodde jag också först men det står inget om det i deras regler
och anledningen som admin skrev till mig var "teamkilling" vilket jag jag inte hade gjort (bortsett från ett misstag typ 1-2h tidigare som jag dessutom sa sorry för)

Men jag ska kolla upp de serverna är de rankade fresten?

Inaktiv

TV - 2 Norway servrarna ifall du känner för att lira runt lite utan seriöst spel.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem

Datorbutiken.se har många bra servrar.

Medlem

Jepp. BfG (battlefieldGotland), TV2 (norway) och datorbutiken.se har bäst servrar tycker jag. Dock är det oftast bara datorbutikens WAKE-server som det är folk på oftast..tyvärr. Sen vet jag inte hur det är med SF-servrar, finns några hyggliga, men inte så jättemånga. Ännu färre EF och AF. Tyvärr...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

på Gotland är det bara massa idioter...


signatur

B lup

Inaktiv

Jag listar mina favoriter här inne http://tcip.forum24.se/


signatur
Medlem

När jag spelade BF2 aktivt så var det Battlefield Gottland som ägde


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

=BfG= (battlefield gotland):)

Medlem

Battlefield Gotland e ¤#&#! Jag och några polare lirade på servern. Då ingen av oss hade några deaths och mycket points så började folk plötsligt anklaga oss för STAT-PADDING!
Utan att någon admin ens kollade så blev vi alla tre bannade....:\


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

1
Skriv svar