WAR kommer till Mac!

Medlem
WAR kommer till Mac!

Ja, du såg rätt. Mythic har valt att porta spelet till MAC, och det kommer att släppas senare i höst.

Betatestningen ska öppna inom kort, och man kan tydligen använda sina gamla karaktärer då allt körs på samma servrar.

http://nukem.se/ellen/warhammer-testar-applen-kommer-till-mac...

Klienten går att hämta här: http://www.warhammeronline.com/mac/

Medlem

Beta versionen finns tillgänglig redan för dem av er som kör Mac.

[http://www.warhammeronline.com/mac/]


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

skulle vara bättre ifall de satsa på att optimera spelet istället, vid keep fights kräver det där spelet mer än crysis

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

skulle vara bättre ifall de satsa på att optimera spelet istället, vid keep fights kräver det där spelet mer än crysis

Det låter inte så bra för min Macbook. :/

Snake: Tack, lägger in den i förstaposten!

Medlem

Ser tyvärr ut som om beta versionen bara funkar i US till att börja med. Men jag skall hålla ögonen öppna på de internationella forumen, för det brukar alltid dyka upp någon som med lite enkla modifieringar får det att funka i EU också.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Såg det nu precis! Har öppnat ett trial konto och ska testa direkt! Wohoo


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Det är kul att det kommer till mac, men samtidigt så känns det rätt så oroväckande. Kollade runt lite på de officiella forumen och som det ser ut har nästan alla performance issues oavsett system specs. Att det bara är en beta köper jag inte riktigt med tanke på hur PC-versionen ser ut.

Om det släpps gratis för de som redan äger det till PC kanske jag testar det, men tills dess kan jag lika gärna fortsätta att betatesta det på min PC.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Det är kul att det kommer till mac, men samtidigt så känns det rätt så oroväckande. Kollade runt lite på de officiella forumen och som det ser ut har nästan alla performance issues oavsett system specs. Att det bara är en beta köper jag inte riktigt med tanke på hur PC-versionen ser ut.

Om det släpps gratis för de som redan äger det till PC kanske jag testar det, men tills dess kan jag lika gärna fortsätta att betatesta det på min PC.

Vad menar du släpps gratis för de som äger det till PC? Det är ju bara tanka och spela på om du har ett konto.

Synd att det är massa performance problem :/ hoppas jag är ett tursamt undantag, inte kommit in än dock, patchar.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av Spectral:

Det är kul att det kommer till mac, men samtidigt så känns det rätt så oroväckande. Kollade runt lite på de officiella forumen och som det ser ut har nästan alla performance issues oavsett system specs. Att det bara är en beta köper jag inte riktigt med tanke på hur PC-versionen ser ut.

Om det släpps gratis för de som redan äger det till PC kanske jag testar det, men tills dess kan jag lika gärna fortsätta att betatesta det på min PC.

Vad menar du släpps gratis för de som äger det till PC? Det är ju bara tanka och spela på om du har ett konto.

Synd att det är massa performance problem :/ hoppas jag är ett tursamt undantag, inte kommit in än dock, patchar.

Det är ju bara en betaklient. Det jag menade var den färdiga produkten. Fast dom kanske bara uppgradera betaversionen, tänkte aldrig på det. Fast det står ju inget om det nånstans... Aja hoppas du förstod vad jag menade.

1
Skriv svar