Hitman 6 har gigantiska och öppna miljöer
Jag spelade igenom Absolution så sent som i veckan. Det var sådär enligt mig. De flesta uppdragen kändes alldeles för linjära och för fokuserade på att driva en urtråkig story framåt istället för att göra det som de flesta vill ha utav ett Hitmanspel: stora banor med många uppfinningsrika sätt att avsluta sina kontrakt på.
Hoppas att nästa del blir bättre.
Tyvärr så har de tappat mitt förtroende efter Absolution.
R.I.P Hitman
När jag såg en video recension av senaste Hitman så tänkte jag med en gång på Splinter Cell och inte Hitman. Hoppas de återgår till vad som gör Hitman till Hitman annars håller jag med, R.I.P Hitman.
Det vore fantastiskt om de kunde öppna upp mer för nivåskapare och moddare. Contracts-läget möjliggör väl bara skapandet av uppdrag på befintliga banor? Tänk om communityn utöver det även fick verktyg för att bygga helt nya nivåer både med existerande modeller men även egna. Spelet skulle få en enorm livstid och vi skulle säkert få se remakes av gamla klassiska banor, alternativa handlingar och kanske till och med få spela som Agent Smith
Hoppas verkligen att de fixar GUI:t; ett GUI som totalförstörde all inlevelse.
Instämmer...
Grafiken var visserligen riktigt bra i H:A, men det krävs lite mer än så.
Tack . Om jag då fattar det rätt så måste man göra sig av med snipers, shotguns och dyl. :D.
kartorna var så tajta och lämnade inget åt smygande i det föregående spelet. vilket jag tyckte var konstigt i ett lönnmördar spel.
hoppas på detta nu, vill see ett bra hitman lir som lever upp till namnet.
Äh jag kunde lyckas få silent assassin på flertalet barnor. Krävde bara lite mer öppna ögon än i normala fall. Men jag kan hålla med om att kartorna var något för tajta, mer öppet är välkommet
Ser gärna ett Hitman i Blood Money anda igen, du har ett uppdrag och en viss summa pengar att köpa utrustning för och till uppgraderingar. Ditt mål kan du ta dig ann på flera olika sätt inte någon form av linjär flykt som jag upplevde i Absolution, men det är bara vad jag tycker.
Ser gärna ett Hitman i Blood Money anda igen, du har ett uppdrag och en viss summa pengar att köpa utrustning för och till uppgraderingar. Ditt mål kan du ta dig ann på flera olika sätt inte någon form av linjär flykt som jag upplevde i Absolution, men det är bara vad jag tycker.
Kan inte göra annat än att hålla med. Blood Money var ett fantastiskt spel, både med sin öppenhet och valmöjligheter angående kontrakten. Mer av sådant så är det ett garanterat köp.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Hoppas dom har tagit till sig av kritiken från alla fans, och det låter ju som att dom har gjort det iaf.
I det fulla inlägget står det att dom tar inspiration från hitman contracts och bloodmoney, vad som har gjort dom bra, för att göra en bra uppföljare.
Så än så länge stort + för IO interactive.
Hatade förövrigt agent 47's magiska kavaj, så tack.
Det vore fantastiskt om de kunde öppna upp mer för nivåskapare och moddare. Contracts-läget möjliggör väl bara skapandet av uppdrag på befintliga banor? Tänk om communityn utöver det även fick verktyg för att bygga helt nya nivåer både med existerande modeller men även egna. Spelet skulle få en enorm livstid och vi skulle säkert få se remakes av gamla klassiska banor, alternativa handlingar och kanske till och med få spela som Agent Smith
Eller "Léon"
De kan ju bara göra ett bättre spel med tanke på Absolution som var ren skit helt enkelt.
Att testa olika vägar och smyga fram förstördes helt av checkpoints och det helkassa förklädnadsystemet och hela känslan av att vara Hitman pajades av att man fick poäng medan man spelade .. öörrkkk.
Ställer mig försiktigt positiv till denna nyhet.