Horizon Forbidden West: Burning Shores släppt – FZ recenserar snart

Robot
Horizon Forbidden West: Burning Shores släppt – FZ recenserar snart

Kommer bara till PS5 – detsamma gäller den senaste patchen.

#burning-shores, #horizon-forbidden-west


Medlem

Spännande att se vad expansionen får för betyg. Horizon: Zero Dawn och DLC:t (The Frozen Wild) var snor bra. Riktigt matig expansion och jag hoppas på nå liknande med (Burning Shores) DLC:t.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Lite lustigt att släppa spelet till både PS4 och PS5 men expansionen endast till PS5.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Lite lustigt att släppa spelet till både PS4 och PS5 men expansionen endast till PS5.

Ja, det känns som grundspelet har en massa bortkastad potential.


signatur

I drank what?

Redaktör
Skrivet av Mirage:

Ja, det känns som grundspelet har en massa bortkastad potential.

Nu också en bortkastad konsol...


signatur
Medlem

Gött. Jag ska lira detta ikväll.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nu också en bortkastad konsol...

Tack och lov! Tänk om de byggt spelet endast för PS5 från början… då hade det varit 5,5 av 5 möjliga säkerligen!

Medlem

Har spelat detta i kväll och måste säga fy s*tan va snyggt det är. Spelade nog igenom huvudspelet innan alla grafik patchar hade släppts och tyckte det var supersnyggt då, men nu spelar jag på en ny OLED tv 120hz med balanserat grafik läge och det är nästan så att man tappar hakan så sinnessjukt snyggt det är.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Har spelat detta i kväll och måste säga fy s*tan va snyggt det är. Spelade nog igenom huvudspelet innan alla grafik patchar hade släppts och tyckte det var supersnyggt då, men nu spelar jag på en ny OLED tv 120hz med balanserat grafik läge och det är nästan så att man tappar hakan så sinnessjukt snyggt det är.

Dock väldigt mycket grafiska buggar som textur pop in som stör.

1
Skriv svar