Lååånghelg med Zelda, vad spelar du?

Robot
Lååånghelg med Zelda, vad spelar du?

Bonus – hela FZ-veckan är summerad.

#spelhelg


Medlem

Zelda, Zelda, Zelda. Kommer nog lägga några hundra timmar på detta spel känns det som. Spelat kanske 50h men känns som jag gjort 5%...

Enda "problemet" är väl att jag tycker att det egentligen är BotW 1.5 jag spelar med samma problem som det hade. Dock väldigt kul trots detta.

Medlem

De stunder jag har tid att spela blir det Fallout 76, det jag är mest inriktad på är att med pistolgubben samla scrip så att jag kan rulla alien blasters i hopp om en bra two shot.

Medlem

Zelda hela helgen lång, artar sig till att bli generationens bästa spel. Fick tag i påskmust de säljer ut på Domus plus lite mums-mums, perfekt för gaminghelg. Solljuset, vik hädan. Fördragna gardiner hela helgen.

Medlem

Med det fantastiska vädret som är i helgen så har jag väldigt svårt med att sitta inomhus och slöa framför TVn! Så lär bli att hänga utomhus och bli kramad av Solen!

Spelpausen fortsätter!


signatur

Lär dig älska dig själv! Tro mig min vän, ljuset inom dig kommer skina starkare än någonsin!

Medlem

Lego 2k drive med barnen.

Medlem

Days Gone. Har tvekat länge då jag var osäker på om det var ett spel för mig men slog till på rean och
är hyfsat nöjd hittills. Det är inget TLOU men dom har ändå lyckats bra med världsbygget och zombisarna.
Det känns närmare GTA men ändå inte.

Medlem

Jag sitter lugn i båten och väntar på fler patchar till Jedi Survivor. En hel månad kvar till FFXVI ju, gott om tid.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Blir väl Zelda hela helgen.

Btw fan vad spelet skulle bli bättre utan dessa ***** Koroks, gillar dem inte alls. De är bara en onödig time sink för att förlänga ett "open world". Tog en snabb titt på IGNs interaktiva karta över dem, 939st har de fått ihop, shit de måste sitta ett helt team på vet inte hur många som hjälper till. SJälv hade jag vart nöjd med om det räckte med de där stora koroks man ska bära till sin sina vänner de kommit bort ifrån.

Medlem

Det blir lite FIFA 23, inte spelat sen i december men tänkte kolla in TOTS och har fastnat igen.

Några rundor slay the spire, och i brist på Nintendo ska jag dra igång Immortal fenyx rising. Blir helt lagom!

Glömde Doom Eternal, det får man köra lite det med

Medlem

Hearthstone battlegrounds och lite annat smått


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Gaara:

Blir väl Zelda hela helgen.

Btw fan vad spelet skulle bli bättre utan dessa ***** Koroks, gillar dem inte alls. De är bara en onödig time sink för att förlänga ett "open world". Tog en snabb titt på IGNs interaktiva karta över dem, 939st har de fått ihop, shit de måste sitta ett helt team på vet inte hur många som hjälper till. SJälv hade jag vart nöjd med om det räckte med de där stora koroks man ska bära till sin sina vänner de kommit bort ifrån.

Gillar koroks. Men de kunde varierat de där mini-uppgifterna lite mer och kanske dragit ned på dem en smula. Behövs inte riktigt 900 stycken frön att samla och 100 skyltar att räta upp. Hade räckt tycker jag med kanske 300 koroks och tiotal skyltar, typ.

Medlem

ZELDA!!!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jobbar i helgen men har varit ledig i en vecka.

Jag spelar.
Resident Evil 4 remake, har väl klarat halva spelet.
Köpte även Star Wars Jedi survivor.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Blir grillpartaj i den sköna solen, men söndag är det självklart Elden Ring som gäller!

Medlem
Skrivet av Gaara:

Blir väl Zelda hela helgen.

Btw fan vad spelet skulle bli bättre utan dessa ***** Koroks, gillar dem inte alls. De är bara en onödig time sink för att förlänga ett "open world". Tog en snabb titt på IGNs interaktiva karta över dem, 939st har de fått ihop, shit de måste sitta ett helt team på vet inte hur många som hjälper till. SJälv hade jag vart nöjd med om det räckte med de där stora koroks man ska bära till sin sina vänner de kommit bort ifrån.

Skit i att hitta alla bara?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Gillar koroks. Men de kunde varierat de där mini-uppgifterna lite mer och kanske dragit ned på dem en smula. Behövs inte riktigt 900 stycken frön att samla och 100 skyltar att räta upp. Hade räckt tycker jag med kanske 300 koroks och tiotal skyltar, typ.

Som att svära i kyrkan men man behöver ju inte samla alla

Medlem

Här blir det jobb och det i kombination med det fina vädret gör nog att spelandet återigen får stryka på foten lite... Finns det dock lite tid över så tänkte jag dyka lite djupare ner i Dragon Quest XI på Switchen.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Blir väl Zelda hela helgen.

Btw fan vad spelet skulle bli bättre utan dessa ***** Koroks, gillar dem inte alls. De är bara en onödig time sink för att förlänga ett "open world". Tog en snabb titt på IGNs interaktiva karta över dem, 939st har de fått ihop, shit de måste sitta ett helt team på vet inte hur många som hjälper till. SJälv hade jag vart nöjd med om det räckte med de där stora koroks man ska bära till sin sina vänner de kommit bort ifrån.

Tror Nintendo själva sagt att tanken är inte att hitta alla eller leta Koroks utan att det är så många för att man ska stöta på dem vilken väg du än går för att kunna utöka ditt vapen inventarie. Själv blir det fortsatt Zelda hela helgen, det är magiskt.

Medlem

Blir att fortsätta på betan av X4: Foundations multiplayer team seasons på PC samtidigt som jag kör vidare på Crossbell Arc i Trails to Zero/ Trails to Azure på PS5.

Medlem

Jäkligt sugen på zelda, men har svårt och slita mig ifrån min steam deck, särskilt när min lilla switch lite känns som en leksak i jämförelse :/

Medlem

Kommer spela Zelda hela helgen, och hela resten av månaden och kanske hela nästa månad också!

Finns så mycket att göra även om man som jag skiter i att samla alla korokfrön.

Medlem

Microsoft Flight Simulator.

Förhoppningsvis blir det några riktiga inrikes rutter om Sweden Control är online i VATSIM.

Medlem
Skrivet av Arzei:

Jag sitter lugn i båten och väntar på fler patchar till Jedi Survivor. En hel månad kvar till FFXVI ju, gott om tid.

Jedi Survivor funkar för mig.
Men jag ser ingen grafikskillnad på 4k och 1440p. Frames är nästan samma också oavsett 4k eller 1440p. Jag spelar då i 1440p då datorn inte behöver jobba lika mycket, bilden är ju densamma.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

It's not a lake, it's an ocean

Jag kommer nog plöja lite Resident Evil 4 igen. Kan dock bli en del The Last Case of Benedict Fox också och kanske Team Sonic Racing med sonen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Inaktiv

När jag känner att jag har tid och ro så spelar jag lite Zelda Tears of the Kingdom men annars så blir det Pokémon Stadium 2 där jag har dragit fram lite retro spel som Red, Blue, Gold och Silver till att börja med.

Medlem

DMZ.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Jobbhelg, så det blir väl några omgångar Marvel Snap på lunchrasten kanske. Förvånansvärt roligt mobilspel. Kan vara det enda free to play jag spelat som faktiskt är bra utan att man slänger pengar på det. Inte betalat en krona än så länge. Märktes att man fick möta mycket bots i början dock, men ju högre level man blir desto färre blir dom. Nu är jag på "collection level" 300+, och möter aldrig bots.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Blivit massor av timmar med Zelda som knappt går att lägga ifrån sig. Sällan spel är såhär pass beroendeframkallande. Riktigt bra spel med andra ord och mycket mycket kvar att göra.

Medlem

Köpte en switch här om dagen. Så det blir fortsätta med Zelda BoTW. I alla fall tills Diablo IV släpps


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

12
Skriv svar