Craig Mazin ser gärna fyra säsonger av The Last of Us

Robot
Craig Mazin ser gärna fyra säsonger av The Last of Us

Men det kan även bli tre eller fem.

#Hbo, #The-last-of-us, #Tv-serier


Medlem

Hoppa över serien helt och lägg energin på Part 3 istället. Så bra var inte serien men spelen däremot..

Medlem

Kommer bli intressant att se hur TV-tittarna reagerar på säsong 2...

Spoiler
Jag tror inte att det kommer bli samma negativa reaktioner av The Old Switcheroo. Känns inte lika mycket när man inte spelar.

Medlem

Vilken bra ide! gör gärna 8 säsonger till efter de 2 första, så kvalitén försvinner totalt. Sen kan ni väl göra nittio-elva spinoffs också efter det, det blir nog riktigt bra..

Medlem

Jag ser gärna så många säsonger som det krävs för att täcka storyn och inte ett enda avsnitt mer. Snälla mjölka inte sönder denna serien också...

Moderator | Testpilot
Skrivet av gorbatjov:

Hoppa över serien helt och lägg energin på Part 3 istället. Så bra var inte serien men spelen däremot..

Tur det inte är Naughty Dog i stort som jobbar med serien, så blir det en part 3 så kommer detta inte dra tid från det projektet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tur det inte är Naughty Dog i stort som jobbar med serien, så blir det en part 3 så kommer detta inte dra tid från det projektet

True true. Druckmann är ju dock inblandad i serien också.

Medlem

Blir det bra så är det ju inte dåligt.

Medlem

Så länge Pedro Pascal är med i serien kommer jag titta på nästa avsnitt.

Medlem
Skrivet av strangelove:

Kommer bli intressant att se hur TV-tittarna reagerar på säsong 2...

Spoiler
Jag tror inte att det kommer bli samma negativa reaktioner av The Old Switcheroo. Känns inte lika mycket när man inte spelar.

Beror helt på hur dom hanterar det. Tror det kan vara svårt att gå vidare med storyn så som den är i spelen utan att det blir samma flagdelning. Sån polarisering är inte spelvärlden ensam om. Titta på Star Wars cirka Last Jedi till exempel.
Men vi får se. Westworld fick 4 säsonger, trots att den peakade i första.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Blev inte ens klar med första säsongen , hade hoppats på bättre,

Medlem
Skrivet av strangelove:

Kommer bli intressant att se hur TV-tittarna reagerar på säsong 2...

Spoiler
Jag tror inte att det kommer bli samma negativa reaktioner av The Old Switcheroo. Känns inte lika mycket när man inte spelar.

Inte en chans att det kommer hända i säsong 2.

Först kommer vi få se vad som händer under de där fem åren mellan de två spelen.

Just för att bygga upp de där känslorna du nämner.

1
Skriv svar