Mass Effect vs. GTAIV

Medlem
Mass Effect vs. GTAIV

Som relativt nybliven 360-ägare finns det mängder av spel som ska köras igenom. Just nu är jag på sluttampen i #Gears of War 2, men det börjar bli dags att fundera på nästa testobjekt. Jag har i nuläget begränsat ner alternativen till två.

Nå? Vilket tycker ni?

#blogg


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem
Medlem

GTA IV är bland de bästa spel jag spelat, Mass Effect är också bra, men inte i närheten av lika bra.

Medlem

Mass Effect så klart!

Medlem

Att döma av bilderna tror jag PS3-versionen av GTA IV kan vara svår att få igång på 360n...


signatur

Patrick
Producer@DICE

mongi:
Ingen fara, han har en haxxad Xbox som kan köra alla format samt VHS-kassetter.

Medlem
Skrivet av mongi:

Att döma av bilderna tror jag PS3-versionen av GTA IV kan vara svår att få igång på 360n...

Ah, mr funnyman!

Vi får skylla på EOS-koden i det här fallet


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Mass effect.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Mass Effect.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Mass Effect


signatur

Rawr

Medlem

GTA IV helt klart!

KoP
Medlem
Medlem

GTA IV!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Rent gameplaymässigt är GTA kungen, men det når inte Mass Effect ens till fotknölarna när det gäller att leverera en berättelse som berör.

Medlem
Medlem

Av kommentarerna att döma lutar det helt klart åt Mass Effect. Inte mig emot!


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Mass Effect, GTA4 är repetivt som saaaaatan

Antikvitet

GTA IV är det bästa 360-spel jag spelat. Spela det genast eller uthärda evig smärta och förargelse!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

GTA IV har betydligt sämre kampanj. Go Mass Effect så kommer du inte att bli besviken.

Medlem

GTA IV


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

1
Skriv svar