Burnouts extramaterial ska inte stänga ute någon

Robot
Medlem
Burnouts extramaterial ska inte stänga ute någon

borde vara gratis, räcker man köpt spelet redan.

Medlem
Medlem

Vilken typ av extramaterial kan det här komma att handla om? Bilar? Färger på lacken? Fälgar?

Burnout Paradise är riktigt roligt online, speciellt om man spelar med någon man känner, vilket jag gjorde för första gången igår. Nu måste jag/vi tillse att skaffa mig/oss Bluetooth-headset bara.

Hur som helst, "the more the merrier", vad gäller antal spelare - i soffan eller online. Därav saknar jag den vitala splitscreen-alternativet i Burnout Paradise. Ett bilspel utan splitscreen är som ett bilspel utan fart; dvs. segt! Splitscreen i Burnout Paradise skulle kunna ge oss spelare möjligheten att spela TVÅ online samtidigt på samma PS3 (eller ja, X360).

Något annat jag saknar i Burnout Paradise är det traditionella stuntläget i Burnout-serien.

Summan av kardemumman: splitscreen + stuntläge är vad jag vill se i kommande uppdateringar/expansioner/tillägg.

Inaktiv

Är det någon som vet om det finns några planer på att lägga till split screen? Tycker att trean var ett grymt spel när man satt några polare och lirade det, däremot tyckte jag det var ganska tråkigt att lira själv...

Medlem

Varje gång det kommer ett map pack eller nåt sånt så slutar jag spel online om det är till live. För dom är aldrig värd pengarna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

så värdelöst att det inte är gratis..de borde vara tacksamma över att såpass många har köpt spelet.tycker vi är värda lite gratis material någon gång


signatur

<3

Medlem

Det är en konstig tid vi lever i, spelen blir allt dyrare att producera, det krävs mer folk som behöver lön osv. Samtidigt vill spelarna har mer och mer speltid, de ska vara snyggare och massa annat lyx.
Trotts alla dessa krav och annat så ska folk även ha allt gratis och blir sura när de måste betala för något som folk faktiskt arbetat med.
Är det inte något som som inte stämmer i det resonemanget?

Jag menar, om jag och polarn köper en likadan bil(en riktig) och han sedan uppgraderar sin med vinge och omlackering. Ska jag då komma och säga "Vafan, sånt ska jag med ha, jag har betalt min bil ju och då borde jag få nya grejor till den gratis!"

Medlem
Skrivet av Noken:

Det är en konstig tid vi lever i, spelen blir allt dyrare att producera, det krävs mer folk som behöver lön osv. Samtidigt vill spelarna har mer och mer speltid, de ska vara snyggare och massa annat lyx.
Trotts alla dessa krav och annat så ska folk även ha allt gratis och blir sura när de måste betala för något som folk faktiskt arbetat med.
Är det inte något som som inte stämmer i det resonemanget?

Jag menar, om jag och polarn köper en likadan bil(en riktig) och han sedan uppgraderar sin med vinge och omlackering. Ska jag då komma och säga "Vafan, sånt ska jag med ha, jag har betalt min bil ju och då borde jag få nya grejor till den gratis!"

Även om jag håller med ditt påstående var exemplet dåligt. Du kan/får fortsätta att köra din bil, ej symboliskt med att du inte kan/får fortsätta spela samma spel (online), p.g.a. expansioner etc.. I det här specifika fallet har ju dock de utlovat att inte segregera online-tjänsten, vilket är en fin tanke.

Medlem

Men det är ju just det, i detta fallet så ska man ju kunna fortsätta spela med varandra, precis som i mitt exempel.
Känns som om hur än företagen gör så blir de gnäll, fast å andra sidan så är de ju väldigt underhållande att läsa alla klagomål, synd bara att de förstör för sånna här sidor.

PS: Tyvärr så känns det inte bättre av mig som gnäller på de som gnäller för då är man lika illa själv, men förhoppningsvis så är de väl någon som tar åt sig och tänker innan de skriver nästa gång

Medlem

hoppas dem lägger till polis och tjuv eller katt och mus jakter vore hel nice online. Vore oxå nice med fler skyltar eller annat att ha sönder ¨på olika sätt. Vore kul med poliser som jagar oxå.

Medlem

Ja kolla bara motorstorm och alla extrabanor till ps3, nästan ingen är online och kör dom banorna som kostar pengar för knappt nån orkar köpa det.. snålt som fan är det. Snart kommer väl patchar kosta pengar jösse mig.

Medlem
Skrivet av Noken:

Jag menar, om jag och polarn köper en likadan bil(en riktig) och han sedan uppgraderar sin med vinge och omlackering. Ska jag då komma och säga "Vafan, sånt ska jag med ha, jag har betalt min bil ju och då borde jag få nya grejor till den gratis!"

Jag kan se din poäng men liknelsen är felaktig.
Tänk dig istället att du och polarn köper en varsin Toyota motorcykel, ni tävlar mot varandra och har skoj på den lokala motorbanan.

Plötsligt så kommer det nya schyssta däck till motorcykeln som din polare genast köper. När ni sedan beger er till motorbanan för att köra visar det sig att ni inte längre får köra på samma bana samtidigt, din polare får dessutom använda de 3 extrakurvorna som finns på banan för att göra den tuffare/mer utmanande.
Om du vill fortsätta tävla med din polare så MÅSTE du byta däck också även om du är helt nöjda med de du har.

Medlem

"De ska visserligen att ta betalt för det extra innehållet, men de som väljer att inte lägga ut pengar kommer inte lämnas ute helt. Alla kommer nämligen fortfarande kunna spela med varandra, men kanske med något varierande förutsättningar."

Mitt inlägg handlade framförallt om att man inte ska gnälla över att man inte får allt gratis.

1
Skriv svar