Vilket stjärntecken ?

Inaktiv
Skrivet av Lappis:

Men om jag ska vara helt 'a'rlig sa passar det h'a'r:

"Jungfrun trivs bäst med fasta rutiner och har stor fallenhet för kritiskt detaljarbete. Noggrann och slutför alltid ett påbörjat projekt. Stor känsla för renhet och intresse för renlevnad. På gränsen till pedant. Blyg och saknar självförtroende. Behov av att tjäna andra. Kan bli felsökande, vilket uppfattas irriterande av andra. Jungfrun är den ihärdigaste arbetaren av alla i zodiaken. Ibland så fixerad vid detaljer att han missar helheten. Rädda för känslomässigt engagemang..."

In j'a'vligt bra..

Stämmer ganska bra in på mig. Förutom att jag inte är allt för intresserad av "renhet". Jag tänker på städa när jag hör renhet.

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

oh, flakkz! trodde du var borta för alltid! :heart:

Haha aldrig, har varit här inne och läst, har FZ som startsida, men sen man ryckte in i armén så har man knappt haft tid, mitt account blev knas efter renoveringen också...men men, nu e jag tillbaks, ser att jag ligger lite efter i postcounten höhö


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem
Skrivet av Famest:

Jojo klart ;). Jag har ju planer på att försöka få den utgiven, men chanserna är inte stora, förlagen brukar inte ens bry sig om något som en minderårig har skrivit, mästerverk eller inte :|. Jag kommer ju dock kämpa och boken är som sagt något utöver det vanliga :).

Gött

Håller tummarna för dig, och ibland kan ju saker och ting gå lättare än väntat.

flakkz: Visste inte att du hade åkt iväg till armén.
Så... hur var dushen i där? Har du lyckats släppa tvålen än eller sitter den fortfarande stadigt i ditt krampaktiga grepp?

Välkommen tillbaka

Inaktiv

Haha, den sitter i handen Dock får man duscha snabbt, för någon har av okänd anledning installerat en slang precis när man kommer in, som bara sprutar kallvatten.

Du kan gissa hur flitigt den används efter en dag i skogen på intet anande små värnpliktiga

Annars e det nice, bara 2,5 månad kvar nu, alla nya rycker in om 2 veckor så man ska väl ha lite kul åt dem också


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem
Skrivet av prikk:

Thimpa: denna tråden och dina inlägg i den är rätt menlösa må jag säga (kom igen, ge den klassiska comebacken)

Du KAN TA OCH ******* piiip piiip pipp !! :@ :evil:

BTW: Det börjar bli lite offtopic här va :@:evil:

Medlem

Skytt... och en bra sådan.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Leo aka lejon.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

123
Skriv svar