Duke Nukem kan bli film

Inaktiv

Mickey Rourke!

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Håller med

Peter Stormare är given som Duke. Oavsett om han är lik eller ej, så är hans karaktärstolkning klockren.

Karaktärstolkning? Du menar att du redan sett han som Duke Nukem eller? I så fall har jag nog missat nått...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Får väl se om Max Payne filmen är något att ha så man får lite tillit till att regissören kan göra en "värdig" Duke Nukemfilm...

Och ja Dolph skulle nog funka bäst!

Känns logiskt med tanke Duke Nukem lånat rätt friskt från John Carpenters "They Live" vilket de gott kunde nämna. Rätt kul rulle för övrigt.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Karaktärstolkning? Du menar att du redan sett han som Duke Nukem eller? I så fall har jag nog missat nått...

Man kan göra fler karaktärstolkningar än bara Max Payne och Peter Stormare tillhör experterna bland karaktärsskådisar. Det är därför han alltid får de mest udda rollerna i filmerna.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av nudelsdesign:

Karaktärstolkning? Du menar att du redan sett han som Duke Nukem eller? I så fall har jag nog missat nått...

Man kan göra fler karaktärstolkningar än bara Max Payne och Peter Stormare tillhör experterna bland karaktärsskådisar. Det är därför han alltid får de mest udda rollerna i filmerna.

Ja han är bra på karaktärstolkningar. Men din text syftade på att han var bra på att karaktärstolka Duke. "Oavsett om han är lik eller ej, så är hans karaktärstolkning klockren."

Jag var ironisk i mitt inlägg och menade att du borde nog skrivit "Oavsett om han är lik eller ej, så är hans karaktärstolkningAR klockrena."

Skrivet av FosterVattenKraft:

Känns logiskt med tanke Duke Nukem lånat rätt friskt från John Carpenters "They Live" vilket de gott kunde nämna. Rätt kul rulle för övrigt.

Vad känns logiskt?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Ron Perlman ftw

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Dolphan är ju faktiskt bra skådis. Men man kan ju inte säga annat när man är med i hans fanclub. 8)

Du borde ha en smäll för att du kallar hon bra skådis

Men det är ju kanon om dom gör en Duke Nukem Film. Den kommer väl runt 2040 då eller?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av nudelsdesign:

Vad känns logiskt?

Filmplanerna

Medlem

Dolph Lundgren !! ja absolut, skulle vara sjuuukt perfekt! )


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Hade ingen aning om att Dolph var så lik Duke, röstade som tur på honom innan jag började läsa.

Medlem

Bruce Campbell eller vad han heter skulle jag vilja se

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

Dolph är lite gammal för det här nu.

Är han ju inte alls, han gör ju filmer fortfarande, dessutom är han fysiskt i topptrim jämfört med soffpotatisar som Schwarznegger och Sly Stallone!!!

Du har knappast sett sett senaste rocky eller rambo. Sly är i grym form och är mer biffig nu än förr. Dock så har han fått ett rejält GH-nylle men men, det går väl att sminka bort.

Ser hellre en bra animerad film än en "vanlig" film med dåliga skådisar. Finns ingen skådis idag som ser ser ut som Duke, alla är små och spinkiga.

Medlem

Vinnie Jones förstår ni väl!


signatur

subterranean homesick alien

Skrivet av asdf2:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

Dolph är lite gammal för det här nu.

Är han ju inte alls, han gör ju filmer fortfarande, dessutom är han fysiskt i topptrim jämfört med soffpotatisar som Schwarznegger och Sly Stallone!!!

Du har knappast sett sett senaste rocky eller rambo. Sly är i grym form och är mer biffig nu än förr. Dock så har han fått ett rejält GH-nylle men men, det går väl att sminka bort.

Ser hellre en bra animerad film än en "vanlig" film med dåliga skådisar. Finns ingen skådis idag som ser ser ut som Duke, alla är små och spinkiga.

Jo jag har sett de filmerna och jag repeterar han är en soffpotatis i jämförelse med Dolph. Bara för att Stallone kan sminka upp sina muskler så skulle han ej ha en chans mot Dolphan i ringen vare sig det är Karate eller Boxning.


signatur
Medlem

Hur fan "sminkar" man upp muskler?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

på bilden i artikeln tycker jag att han liknar bruce willis... fast han hade inte passat som skådis i filmen dock

bild:
[http://www.imdb.com/media/rm2557778432/nm0000246]

Skrivet av Ankh:

Hur fan "sminkar" man upp muskler?

Olja och annat skräp inte vet jag 8)


signatur
Medlem

Vadå Arnie Schwarzenegger. Arnold heter han ju.

Medlem

Gör klart spelet först...


signatur

Nämen!

Medlem

Är det bara jag som tycker det ser ut som allas vår Bruce på bilden?!

Medlem

Mickey Rourke.

"I don't know about you, but I'm having a ball."
Sin City anyone?

Medlem
Skrivet av Struggle:

Gör klart spelet först...

ja precis...

...för det är samma personer som skulle göra filmen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bruce Willis skulle kunna fungera...men bara om det inte är pg13 som på Die Hard 4.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

HAHAHA birgitte nielsen.

vem kom på den?

Medlem

Undrar om DNF släpps inan filmen


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Dolph och Duke är ju nästan tvillingar

Inaktiv

Det här kommer ju bara vara ett måste att se

Bruce..................


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

här finns ett ingame klipp på 21 sekunder...
http://www.shacknews.com/onearticle.x/53010

Någon som vet var man kan hitta fler nya filmer på spelet som inte finns på fz får gärna länka!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar