Battlefield Heroes visar vinnarbana

Medlem

Tycker det ser lite stelt ut. Men det kanske kan bli nåt...

Avstängd

stelt är det...

battlefield heroes < team fortress 2

Medlem
Skrivet av slinfolo:

Var det bara jag som fick starka gayvibbar av filmen (utan att lägga någon värdering i det)?

Inte för att det är något fel med det.

Medlem
Skrivet av Johan:
Skrivet av slinfolo:

Var det bara jag som fick starka gayvibbar av filmen (utan att lägga någon värdering i det)?

Inte för att det är något fel med det.

Hahaha! Yes! Äntligen någon med humor ;D

Hursomhelst, fattar inte sista snubben där, slängde han upp bilen i luften?

Medlem
Medlem

HAHAHAHA JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄR


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Tycker det ser lite stelt ut.

Instämmer. :\

Medlem

Team Fortress 2 får passa sig. Fast jag gissar att både BFH och TF2 kommer att få sin skara trogna fans.

Apropå det, på BFH sida står det att BFH släpps officiellt under detta hära året!

Medlem

Fyfan vad otroligt föträffligt, förpillat bra spel. Överljuvligt

Inaktiv
Skrivet av sonko:

Tugg tugg tugg

Men va i helvete, då kan man ju inte spela för att bli bäst?!

Medlem

"Men va i helvete, då kan man ju inte spela för att bli bäst?"

man kommer ju fortfarande att kunna bli bäst på det som på allt annat men du måste förstå att det är inte det som är skälva poängen med detta spel.

Medlem

Vad ni än säger så ser det enormt roligt ut i mina ögon! Vill så gärna in i betan!

Inaktiv

CoD 2...


signatur

a"C"RED -

Medlem

Jag ser fram emot Duke nukem

Medlem

Längtar tills detta spel kommer ut!


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem
Skrivet av Killbom:

stelt är det...

battlefield heroes < team fortress 2

Verkligen, i TF2 belönas man ju om man spelar smart, Heroes känns bara som kaos tycker jag plus att det ser ut som skit...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Tror att detta kommer att kosta när det släpps. Kommer kosta mellan 10-20 kronor tippar jag på

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Tror att detta kommer att kosta när det släpps. Kommer kosta mellan 10-20 kronor tippar jag på

dom har sagt att det ska vara gratis att ladda ner/spela men du kan köpta till extra saker typ kläder och vapen. battlefield heroes verkar jättekul och tycker det är kul att dom vågar fortsätta på samma spår som TF2 rent grafiskt och dess komiska utformning.

Medlem

Jag måste sakna nån shooter gen eller nåt. Jag tycker det där bara såg jobbigt och irriterande ut hehe...


signatur
Medlem

Glömmer fan aldrig när jag fick mail om att jag vart beta testare, detta är så jäkla kul att man aldrig tar någon rast


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

jag tycker att det verkar väldigt lovande.
lite skeptisk till att man inte kan välja förstapersonsperspektiv.

Inaktiv
Skrivet av marcusn:

jag tycker att det verkar väldigt lovande.
lite skeptisk till att man inte kan välja förstapersonsperspektiv.

WHAT?

*svär och kollar upp*

edit:

Skrivet av shacknews:

first-person view can be eventually obtained "if really wanted," though it is currently unclear if that means the perspective is an earned option, a purchasable feature, or may be added in a patch.

Det går ju inte att spela ett sånthär spel i third-person? wtf! Detta hade jag missat helt.

Inaktiv

Spelet behöver speedjump för känsla av snitsighet vilket även leder till att spelstilen kan utvecklas med tiden samt trick jumping.

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

Du vet och fattar väl att de jobbar på Battlefield 3..

Självklart, men vid den tidpunten så släpps antagligen ett mer ambitiöst BF till konsol..

12
Skriv svar