Gears of War 2 skippar Windows

Medlem

Helt rätt beslut,

Medlem

Gow suger egentligen, linjärt så in i helskotta. bästa fps ? haha

Medlem

Njaa, ettan tyckte jag inte om och antar att porteringen skulle varit lika kass i detta fallet också ifall det kommit till PC. Synd igentligen. Hade kunnat vara bra
Jag fick enorma grafikproblem med mitt GoW och det var totalt ospelbart. Spelade det i 10 min max. Har inte orkat kolla efter patchar eller testa det igen efter nya drivrutiner. Tackar vet jag Half Life-serien

Medlem
Skrivet av kebbe_90:
Skrivet av McVit:

jag har spelat GoW på min PC maskin och jag kan inte säga annat än att det nog är ett av dagens bästa FPS spel...
den som säger emot har väl inte den dator som pallar spelet eller iaf inte på några snygga grafik inställningar.

GoW1 = 5/5
GoW2 = ?/5

Lustigt att du håller ett spel spelat ur tredjeperson som dagens bästa fps.

Hehe...


signatur
Medlem
Skrivet av frunk:
Skrivet av Hannu87:

Ingen större förlust

så sant, sedan kommer spelet garanterat till PC precis som alla xbox exklusiva titlar. Varför ha en xbox när alla spel kan spelas på PC:n?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha detta är inget att vara deppig över, GoW1 spelade jag i 10-15min sen var jag dödsless och avinstallerade skiten. Måste vara det mest enformiga skjutspel jag spelat. Pang pang, byta skydd, pang pang, byta skydd, pang pang och så fortsätter det.

Medlem

Big whoop?

spelet var ju sämst.

tackar vet jag half-life

Medlem

Spelet suger om man spelar själv. Spela COOP med en kompis så får ni se hur mycket roligare det är. Det är COOP som är allt...

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Nemo:
Skrivet av orkaupptaget:

Jag förstår att du inte kommer tro mig nu; men till viss del känns det lättare att styra runt sitt sikte med en handkontroll, kan inte riktigt förklara det, men det känns verkligare på något sätt, svårt det där. Och du kan ju inte säga att du aldrig hört någon säga det tidigare, tror de flesta Cod4 spelare på konsol, PS3 som 360 kan intyga att när man väl lärt sig är det helt underbart.

Så sluta vara en sån negativ bakåtsträvare och ge ett konsol FPS en rejäl chans någon gång(förslagsvis då Cod4) och spela några timmar tills du har fått in kontrollerna bra i kroppen, så kommer du snällt få äta upp dina ord sen...

Väl skrivet, kan bara hålla med

Ni är ute och cycklar båda två.
Ok, det är inte omöjligt att man gillar FPS på konsoll, en del spel må tom vara spelbara men i jämförelse med FPS på PC så bleknar allt som är bra med konsollspelandet.

Det finns inget bakåtsträvande att föredra pc framför konsoll 9 gånger av 10, det är snarare tvärtom - Konsollerna skall ha legat så lång framför PC nu ett tag men jag väntar fortfarande på att bli bländad - Allt ser bättre ut på PC. Och kommer förmodligen alltid att göra.

W0rd. Den äkta känslan i "sikta"-spel får man på pc. Varje gång. Om man frågar mig.
(har både konsol och pc)

Medlem
Skrivet av KingeN:

Spelet suger om man spelar själv. Spela COOP med en kompis så får ni se hur mycket roligare det är. Det är COOP som är allt...

tyvärr, det sög det med. har fem gånger roligare i serious sam till och med. Det säger en del om hur linjärt GoW är.

Medlem

För det första GOW är INTE ett FPS. FFS...
Det krävs att det ska vara i första person och inte som detta spelet; tredje persons perspektiv.
Jag har fortfarande inte testat någon shooter på konsoll som ens kommer i närheten av spelkänslan på PC. Alla shooters suger stenhårt på konsoll. Men som sagt det är min åsikt och inte vad som är rätt för alla andra. Det är rätt för mig men kan vara helt fel för någon annan.


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Inaktiv

mm, tyckte heller inte om shooters på konsol då man testat hos andra, men sedan jag skaffade en xbox 360 själv så har jag vant mig och tycker det är mycket bättre till konsol.


signatur

[i]I have a Rendezvous with death, and i shall not fail that rendezvous.[i]

Medlem

Åh nej! Inte GoW2 till PC häller? Precis som Halo serien! Fruktansvärt!

/Sarcasm

Xboxarna kan gött ha sina överhypade och extremt överskattade spel för sig själva.

Inaktiv
Skrivet av Eschricht:

Njaa, ettan tyckte jag inte om och antar att porteringen skulle varit lika kass i detta fallet också ifall det kommit till PC. Synd igentligen. Hade kunnat vara bra
Jag fick enorma grafikproblem med mitt GoW och det var totalt ospelbart. Spelade det i 10 min max. Har inte orkat kolla efter patchar eller testa det igen efter nya drivrutiner. Tackar vet jag Half Life-serien

Tja, jag installerade det, körde igenom det med tjejen och vi hade roligt. Alla settings på max, flöt som en dröm. Köp ny hårdvara och sluta hylla HL kanske?

Medlem

gutt att man äger en xbox..massor med bra o roliga spel


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Tro på fan att man kan tycka att det går bra med fps/tps på konsol.

Om inte en cpu är dedikerad för att sköta autoaim så kan man istället ta så mycket stryk att självaste stålmannen skulle gråta.

Och sen så får man inte glömma hela autoheal fenomenet, eftersom man är så förbaskat slö att det skulle behövas en trave medpacks var tionde meter för att öht ha en chans att klara en bana.

Inaktiv

lol vilken B.S tro fan att det kommer till PC.

Medlem
Skrivet av frunk:

Tro på fan att man kan tycka att det går bra med fps/tps på konsol.

Om inte en cpu är dedikerad för att sköta autoaim så kan man ta så mycket stryk att själva stålmannen skulle gråta.
Och sen så får man inte glömma hela autoheal fenomenet eftersom man är så förbaskat slö att det annars skulle behövas medpacks var tionde meter för att öht ha en chans att klara banan.

ROFL!!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Skriv svar