Köp syndfritt Guitar Hero
ooj, du ballar det ut helt
Dom lär antagligen sälja högst 2 exemplar spelet , och de som köper det är antagligen de 2 extremt idiot fisiga super religiösa kristna skitkorvar som utvecklat spelet. Eller så säljer helt enkelt spelet bara i USA där man lever som folk gjorde här för 50 år sedan. Man måste vara kristen , måste vara mot abort , måste vara mot hela mellanöstern och ha högst 40 iq!
fyfaaaaaaaaaaaan vad jag hatar religion, jävla efterblivna dumhuvuden, ni om några kommer att sabba hela världen
Om du nu tvunget ska racka ner på religionsutövarna så behöver du väl inte uppföra dig som en taliban själv...
"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"
fyfaaaaaaaaaaaan vad jag hatar religion, jävla efterblivna dumhuvuden, ni om några kommer att sabba hela världen
Låt människor tro på vad de vill. Hatar du dom för att dom inte tycker likadant som du?
DC talk lyssnade man faktiskt på för några år sedan. Dom håller hyfsat fortfarande
Edit: Dock tycker jag det är lite extremt att säga att lyssna på Rock är att synda.
Bring on the religious intolerance.
Även om detta är lite löjligt så är det ju tragiskt med folk som skriker "fyyyfan vad jag hatar religion, jävla efterblivna dumhuvuden" vilket visar på ungefär en Iransk ayatollahs tolerans och trångsynthet.
PS. DC Talk är ett ganska ok band ja, även Petra gör rätt bra musik, men det var längesedan jag lyssnade på dem sist, de matchar inte riktigt Mustasch eller Black Sabbath
Jag underkastar mig oh du herre i himelen!
Att krista inte skulle kunna lira GH är fjantigt, god bless norge for bringing oss hemska band with konstiga texts in theras sånger.
När kommer Guitar Allah, Guitar Devil, Guitar Gay, Guitar Str8. För homosexuella måste också ha speciella sånger att spela eftersom det kan finnas saker som är stötande och eftersom det kommer ett spel gjort för homosexuella så kommer det behövas et spel för folk som är straight eftersom vi inte kan tolerera att bögar ska han nåt vi inte kan ha. Men eftersom den kristna versionen kommer MÅSTE det komma en satanistisk version, en version för muslimer. Ja dela upp allt ännu mer.
Jävla tramsigt, får mig hata religion ännu mer, ni som tycker vi som ogillar detta är otoleranta är rätt dåliga på att visa eran kristna tro, skäms inte för att ni tror på något så otroligt fånigt. För det borde ni.
KOM IHÅG ATT ÄVEN OM ETT BAND ÄR BRA SÅ SKA NI DEFINITIVT INTE LYSSNA PÅ SKITEN OM DET HAR KRISTNA BUDSKAP! HJÄRNTVÄTT ALL THE WAY!
a"C"RED -