Äntligen förtjänar jag att slappa lite

Flakmonkey
Äntligen förtjänar jag att slappa lite

Slappa är nästan alltid skönt, men när man själv känner att man förtjänar det ja då är det extra skönt och ikväll är just ett sånt tillfälle. Fick mycket gjort på jobbet och jag hann med att träna på lunchen. Blev vara motionscykeln men cyklade i 50 minuter och hann 2.2 mil och 800 kalorier. Även om det inte säger särskilt mycket egentligen så var det nytt rekord för mig vilket var rejält överraskande. Trodde det skulle kännas otroligt segt eftersom jag inte tränat sedan veckan innan jag åkte till London för att testa Modern Warfare 2, men det verkar alltså som om det haft motsatt effekt

Nåväl, nu ligger jag iaf här i TV-soffan och ser på det sista avsnittet av den av Star Trek Deep Space Nine. Var lite tveksam när jag började se på serien för några månader sen, men den har varit över förväntan. Precis som en bra serie så har den vuxit sig allt starkare något som verkligen inte gäller alltför många nya heta program. De flesta tycks öppna i ett jädra tempo den första säsongen för att sen tappa allt mer... nej DS9 är en riktig höjdare, kan inte säga att den är bättre än Voyager och The Next Generation eftersom den är rätt annorlunda, men den är verkligen inte sämre iaf...

Annars så har man ju spenderat en hel del tid med Modern Warfare 2 och även om det är irriterande ibland så kan jag inte slita mig från det. Blir en hel del svårdomar om campers hit och campers dit, men mest svär jag på mig själv eftersom jag är en sån Rambo-idiot som inte har något tålamod alls, speciellt efter att jag svurit lite över campers. Det går dock bättre och bättre så lite lär jag mig av mina klantigheter, synd bara att det ska förstöra mina stats så till den milda grad ^^

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YYrPoFuM-48&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x0..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YYrPoFuM-48&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x0..." type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

20 minuter kvar av DS9-avsnittet nu... 176 avsnitt har jag sett på och varje är 45 minuter långt så det har tagit sin lilla tid att se igenom dem alla, men det hade gärna kunnat få vara 100 avsnitt till. Det finns ju så många sidospår som man skulle kunna utforska, så många intressanta karaktärer. Men men, allt kul måste ju ta slut någon gång antar, men det känns faktiskt riktigt sorgligt. Konstigt att man kan känna så bara för att en TV-serie tar slut egentligen, man är nog lite konstig ändå ^^

#blogg

Medlem
Äntligen förtjänar jag att slappa lite

Viloveckor ger ofta bättre resultat när man kommer igång med träningen än man kan tro. Särskilt psykiskt då man är så taggad efter en veckas vila!

1
Skriv svar