Tung patch och gratishelg för TF2

Robot
Medlem
Tung patch och gratishelg för TF2

weho är ett kul spel med måta ett man tröttnar på med tiden:) allefall för mig då:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Har inte spelat TF2 på veckor, men det ska det bli ändring på.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

hehe har blivigt mycket snack om TF2... the game is a cake!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Optimera alt tabbningen ist'llet för i helvete. :/

Medlem

Ska bli kul att få nya vapen till Heavy, och att han ska kunna klara sig lite bättre utan behov av en medic!

Medlem

Har dom problem med att få spelare? Det här kommer bli tredje gratishelgen i i år.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Har dom problem med att få spelare? Det här kommer bli tredje gratishelgen i i år.

Knappast.
Det är ett försäljningsknep. Som 1 gratisspelvecka i World of Warcraft.

Medlem

Inte snällt att släppa ett patch innehåll per dag, måste veta!!! Av namnet att döma så låter det som om Heavy Får upplåsningsbara vapen \o/. Mao dags för mass Heavy fajt.


signatur

How can we win when fools can be kings?

m1
Medlem

Dags att börja jaga achievements igen då

Medlem
Skrivet av Petah:

Optimera alt tabbningen ist'llet för i helvete. :/

Funkar alldeles utmärkt för mig. Man får vänta några sekunder när man tabbar tillbaka bara.

Inaktiv

Vilket betyder en ny Meet The film !

Hoppas på Pyro själv

Medlem

Jag vill ha scout och sniper update

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Har dom problem med att få spelare? Det här kommer bli tredje gratishelgen i i år.

Tycker det är ett perfekt tillfälle för dom som inte spelat TF2, att testa det under dessa helger när dom släpper nyheter till spelet.

Medlem

gäller detta bara pc eller ?

Medlem
Skrivet av 3lue3ird:

gäller detta bara pc eller ?

Svar kolon ja!

Medlem

bah så kan jag inte testa tf2 bara för att mitt 8600gts gått sönder igen :/ (jävla värmeproblem!)

Medlem

sj har jag inte spelat så mycket TF2, men det får det bli lite ändring på, har lirat ganska mycket idag, så den här nyheten är mycket god


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Inte snällt att släppa ett patch innehåll per dag, måste veta!!! Av namnet att döma så låter det som om Heavy Får upplåsningsbara vapen \o/. Mao dags för mass Heavy fajt.

Tre nya vapen, fem nya kartor, 35 achievements och ett nytt spelläge. Blir mycket att gotta sig i (Mer info på den officiella bloggen på http://www.teamfortress.com/)

/ LordDaimos

Medlem

man tröttnar bara om man kör public, matcher kan man köra hur mycket som helst

Medlem

Den nya patchen låter skitbra. Speciellt banan som gjorts av fansen. Får väll ta och ladda ner det nästa fredag och prova.

Medlem

Jaha, ospelbart i ett par veckor alltså...

soi
Medlem
Medlem

Blir intressant en tid framöver med andra ord. Säkerligen 10-20 personer som sakta lunkar fram med sina nya fiiiina röda boxhandskar i jakt på nya framsteg.
Jag tycker tiden står still ibland på vissa kartor, men nu kommer det nog kännas som sirap i Sibirien.

Vi vet alla hur det blev när Pyro fick sina nya vapen och framsteg. Ujuj, det var bbq 24/7 i flera veckor.

I alla fall, älska Valve för att de håller lågan (no phun intended) brinnande för detta underbara spel. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Dags att testa TF2 nästa fredag då. Inte provat det än.


signatur

dare to be bold

Medlem

Är det heavyns vapen kanske??

Inaktiv

Och heavy är min favvoklass ^___^ wunderbar!

Medlem
Skrivet av Petah:

Optimera alt tabbningen ist'llet för i helvete. :/

Haha! Det funkar perfekt för mig men inte alls för min polare.
Det har inte blivit så mycket TF2 senaste veckorna pga flytt men det ska det bli ändring på. Gött med nya banor, nu kommer det dock blir tjockt med Heavys på servrarna men det går ju över med tiden.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv
Skrivet av Petah:

Optimera alt tabbningen ist'llet för i helvete. :/

Jag blev så less så jag spelar endast windowed mode : b

Inaktiv

Alltid kul med uppdateringar!

12
Skriv svar