Robot
Medlem

MÅSTE HA DET NUUU! ALLA NYA TRICK MAN KAN GÖRA VERKAR SÅ JÄVLA NIIIICE!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Sparable:

Känns som ettan kom ut igår...

Ja, de e ju knapt ett år sedan ettan kom ut, fast å andra sidan finns det ju inget releasedatum för detta ännu, det kommer säkert inte i år, och 1½< år till uppföljaren på ett sportspel är ju inte så nära inpå.

Medlem

Förhastat, dessutom ser det mer och mer ut som Tony Hawk. Om inte alla de där nya tricken är ruggigt svåra att bemästra. Då kan jag tycka att det är ok. Skate får bara inte glömma vad det är dom gör bättre än Tony Hawk och hålla fast vid det.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Ge mig ett spel med normal fysik.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv
Skrivet av Sparable:

Känns som ettan kom ut igår...

"When it`s done" säger dom ang releasen,, så kan vara ett bra tag tills det släpps Vill ha iaf!

Medlem

Ser fortfarande ganska "klistrat" ut Kommer iallafall bli roligt, gillade styrningen i 1an för den kändes ganska reaistisk.

Skrivet av HinduTimes:

Förhastat, dessutom ser det mer och mer ut som Tony Hawk. Om inte alla de där nya tricken är ruggigt svåra att bemästra. Då kan jag tycka att det är ok. Skate får bara inte glömma vad det är dom gör bättre än Tony Hawk och hålla fast vid det.

Skrivet av darknshy:

Ge mig ett spel med normal fysik.

Tidig film betyder opolerade animationer, därav bristen på tyngd och flyt.

Sen gick det att göra omöjligare saker i första Skate än vad som visas upp i denna trailer...

Medlem

såg väll okey ut, men jag har juh knappt hunnit spela 1an!

Medlem

Såg väl ungefär likadant ut som ettan, eller? Hoppas de fixar till alla fps-problem och behåller den sköna känslan.

Medlem

ser väll ok ut, men inget som intresserar mig, då jag inte tyckte om 1an alls...


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

1:an var ju hur kul som helst, iallafall om man tycker om att skejta irl också.

Tony Hawk är skatespelet för alla gamers och Skate. är spelet för alla skejtare

Medlem

Äntligen verkar spelet vara komplett med bonks, inverts och att man kan gå med brädan!! Dom lyssnade på oss! LÄNGTAR

Medlem

Detta kommer äga allt, Skate. Va som sagt super.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Skrivet av Sparv:

Äntligen verkar spelet vara komplett

Näe, behöver darkslides också.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Såg väl ungefär likadant ut som ettan, eller? Hoppas de fixar till alla fps-problem och behåller den sköna känslan.

Hörde i en videointervju på Gametrailers. att de ska ha höjt upp fps:en till 60.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Tidig film betyder opolerade animationer, därav bristen på tyngd och flyt.

Sen gick det att göra omöjligare saker i första Skate än vad som visas upp i denna trailer...

Hehe jo som t ex double backflip Coffin

Älskar skate <3

1
Skriv svar