Nya äventyr för fröken Croft på film hos FZ

Medlem

spelet verkar grymt - men jag kommer nog inte spela igenom det då jag inte spelat igenom de gamla spelen.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Sthlmbojan:

Joppe jag vet inte om den är royalty free men den kommer från en reklamfilm för sensation white

Hehe...


signatur
Medlem
Skrivet av Sthlmbojan:

Joppe jag vet inte om den är royalty free men den kommer från en reklamfilm för sensation white...Har den på mp3 om du vill ha den...ge mig din mail

Det där läste jag inte. :evil:


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Herre jevlar, de har inte ökat storleken på brösten ytterligare en size? Snacka om att döda traditionen.

Medlem

Vad klen hon är.

Inaktiv
Skrivet av skribb:
Skrivet av Verdurakh:

kunde dom inte gjort henne snyggare? tycker inte att det såg ut som next-gen...

sen lät musiken som hämtat från devil may cry^^

Det är nåt känt stycke.. minns inte vad det heter (har aldrig vetat egentligen )

Hörde direkt att det var Mozart. Ur dödsmässan...

Medlem

ok, fy fan vad mycket skitsnack det var i den trailern.

Först, vad har förändrats sedan Legend? Ingenting ser det ut som, undervattensbanan såg ju lite skoj ut men annars är det ju precis som vilket annat Tomb Raider som helst. Iofs var Legend rätt roligt men känns som att den här trailern riktar sig till folk som inte spelat Legend. Ser ingenting nytt.

Förövrigt är det ju lite kul att de säger att det inte handlar om att rädda världen och sen hennes upptåg har satt världen i fara.

Underworld kommer bli ett nytt Tomt Raider precis som de förra.

Medlem
Skrivet av Fik0n:

ok, fy fan vad mycket skitsnack det var i den trailern.

Först, vad har förändrats sedan Legend? Ingenting ser det ut som, undervattensbanan såg ju lite skoj ut men annars är det ju precis som vilket annat Tomb Raider som helst. Iofs var Legend rätt roligt men känns som att den här trailern riktar sig till folk som inte spelat Legend. Ser ingenting nytt.

Förövrigt är det ju lite kul att de säger att det inte handlar om att rädda världen och sen hennes upptåg har satt världen i fara.

Underworld kommer bli ett nytt Tomt Raider precis som de förra.

Tja, det finns inte så mycket att göra med konceptet egentligen. Mer än att göra det finare och mäktigare. Tomb Raider är ju... Tomb Raider. Man ska klättra omkring och skjuta på elaka björnar och det är typ det. Men, som det heter; "if it ain't broken, don't fix it". Man kan inte gärna göra ett RTS av Tomb Raider hehe.

Personligen håller jag Tomb Raider Anniversary som det absolut bästa av dom alla. Fenomenalt roligt och precis lagom knepigt (hoppa upp i sista tornet t.ex.) så att inte handkontrollen plötsligt satt som en pil i TV-rutan.


signatur
Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Sthlmbojan:

Joppe jag vet inte om den är royalty free men den kommer från en reklamfilm för sensation white...Har den på mp3 om du vill ha den...ge mig din mail

Det där läste jag inte. :evil:

Om det nu är Mozart så är det väl inget fel på det inlägget.

F.ö gillade jag både Legend och Anniversary, känner inte att Legend är så värst kopplad till sina föregångare till den grad att man måste ha spelat det för att kunna gilla de nyare spelen.

Särskilt Legend gjorde att man satt och ville ha mer direkt efter man klarat spelet, väldigt episodiskt med mycket lösa trådar som man var genuint intresserad utav att få svar på, kommer vara skoj att sätta tänderna i detta.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Sthlmbojan:

Joppe jag vet inte om den är royalty free men den kommer från en reklamfilm för sensation white...Har den på mp3 om du vill ha den...ge mig din mail

Det där läste jag inte. :evil:

Om det nu är Mozart så är det väl inget fel på det inlägget.

F.ö gillade jag både Legend och Anniversary, känner inte att Legend är så värst kopplad till sina föregångare till den grad att man måste ha spelat det för att kunna gilla de nyare spelen.

Särskilt Legend gjorde att man satt och ville ha mer direkt efter man klarat spelet, väldigt episodiskt med mycket lösa trådar som man var genuint intresserad utav att få svar på, kommer vara skoj att sätta tänderna i detta.

När nyckelordet är "från", så tycker jag nog det. Men men, jag sa det med glimten i ögat och menade inget med det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jag vill hellre ha ett nytt Drakes än kurviga kroppar.

12
Skriv svar