Nytt från Ubisoft: I Am Alive

Medlem
Skrivet av skribb:
Skrivet av Dreamtale:

Det är nog den snyggaste, förrenderade trailer, jag någonsin har sett.

Finns grisigt mycket snyggare trailers! Blizzard's t.ex

Och Mirrors Edge trailerna (1:an och 3:an), som också har ett grymt soundtrack

Medlem
Medlem
Skrivet av beersgarden:

"The day after tomorrow ringde", den sa att den ville ha tillbaka sin scen där man går på ett glastak;)

Ontopic; trailern sa iofs inte så mycket men jag blev ändå sjukt intresserad av spelet...

Ännu ett konsol spel. Kommer det inte till PC så blir det en flopp.


signatur
Medlem
Skrivet av Svenpa:

Sen visar det sig att man ska collecta vatten ala plattform medan människor jagar och biter en i hälsenorna.

lol ja det lär bli så.. tragiskt, men man måste tänka på BARNEN också.. Lite skojiga ljud när man plockar upp saker som är highlightade med nån glad färg o så så blir alla glada.. inte för att jag vet någonting om att det kommer bli så men konsolspel som sagt 8)


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av simulacra:

Och var är splinter cell: conviction?

Splinter cell conviction är nedlagt:(


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Skrivet av Fille game lover:
Skrivet av simulacra:

Och var är splinter cell: conviction?

Splinter cell conviction är nedlagt:(

Va?? På riktigt?? Nu blir man lite lessen i ögat:down:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Fille game lover:
Skrivet av simulacra:

Och var är splinter cell: conviction?

Splinter cell conviction är nedlagt:(

Har du källa på det? Hade varit otroligt synd om det stämmer, men jag tvivlar på det.

Medlem

Men trevlig att de inte visade massa vapen och skit i trailern. Kanske blir nåe najs äventyrsspel av det istället för en shooter.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av Fille game lover:
Skrivet av simulacra:

Och var är splinter cell: conviction?

Splinter cell conviction är nedlagt:(

Har du källa på det? Hade varit otroligt synd om det stämmer, men jag tvivlar på det.

Tvivlar också då jag inte hittar nåt på google eller wikipedia. Det har däremot blivit uppsjutet ett antal gånger.

Medlem
Skrivet av Tony:

Snygg och intressant teaser. Det är detta som Jade Raymond jobbar på eller?

Yup, stämmer bra det.

Frågan är om det blir samma fokus på henne denna gång istället för själva spelet som förra gången med Assassin's Creed.

Skrivet av Znucke:
Skrivet av Tony:

Snygg och intressant teaser. Det är detta som Jade Raymond jobbar på eller?

Yup, stämmer bra det.

Frågan är om det blir samma fokus på henne denna gång istället för själva spelet som förra gången med Assassin's Creed.

Jo men hon är ju faktiskt rätt söt! Precis som min avatar.


signatur
Antikvitet
Skrivet av Znucke:

Frågan är om det blir samma fokus på henne denna gång istället för själva spelet som förra gången med Assassin's Creed.

Låt oss för alla gaminggudar hoppas att så inte blir fallet. Hon är en duktig producent, men det vore kul om spelets kreativa chefer fick synas i stället. Samtidigt känns den önskan minst sagt naiv.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

coolt va lite movie trailer över den där , hoppas det blir bra också.

Medlem
Skrivet av skribb:
Skrivet av Dreamtale:

Det är nog den snyggaste, förrenderade trailer, jag någonsin har sett.

Finns grisigt mycket snyggare trailers! Blizzard's t.ex

Precis ingen tar blizzards cg filmer.

Medlem

Den här trailern var ok, men allting kändes inklippt och konstigt. Huvudkaraktären liknar hjälten i Dead Rising. Börjar även bli lite rörigt med alla "new york går åt skogen" storys. Kanske inte om man bara kollar spel men många filmer i har liknande miljö på senare.

... Blizzards cinematics går inte att klå förresten.
Enda som varit nära är Warhammer: Mark of Chaos introt.

Inaktiv
Skrivet av Znucke:
Skrivet av Tony:

Snygg och intressant teaser. Det är detta som Jade Raymond jobbar på eller?

Yup, stämmer bra det.

Frågan är om det blir samma fokus på henne denna gång istället för själva spelet som förra gången med Assassin's Creed.

Inte så säkert att detta är Jade's nya projekt.

"IGN has just received confirmation from Ubisoft, the company publishing I Am Alive, that this is not Jade Raymond's next project. They wouldn't say what she actually is working on, but we now know that it's not I Am Alive."
[http://pc.ign.com/articles/891/891239p1.html

Källa: IGN]

Square(-enix) har alltid gjort et bra jobb på sina cg filmer och skulle lätt kunna jämnföras med blizzard. Dock har de mer sekvenser och kanske därmed varit tvunga att sprida ut sina resurser. Dessutom finns ju två cg FF filmer, blizzard ska göra WoW filmen som spelfilm har de sagt...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Men trevlig att de inte visade massa vapen och skit i trailern. Kanske blir nåe najs äventyrsspel av det istället för en shooter.

Exakt det hoppas jag också på.

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av Fille game lover:
Skrivet av simulacra:

Och var är splinter cell: conviction?

Splinter cell conviction är nedlagt:(

Har du källa på det? Hade varit otroligt synd om det stämmer, men jag tvivlar på det.

Jag hade fel det var bara ett rykte om att dom skulle börja om från början och här är källan. Och jag ursäktar för att jag har skickat felaktig info om spelet och jag ursäktar för att jag skrämde upp er;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Lätt att operation Flashpoint 2 & I am alive kommer bli dom fränaste spelen under 2009

12
Skriv svar