Don King Presents: Prizefighter

Robot
Don King Presents: Prizefighter

Att boxning är brutalt är ett faktum. Våldet är själva essensen - att det är en brutal och adrenalinstinn sport som i de bästa studerna kan vara riktigt spännande. Därför borde det vara en självklarhet att detta ska närvara i ett boxningsspel. Frågan är om Venom Games insett det.

#fight-night-round-3


Medlem
Prizefighter testboxat

Hahaha, första 1/5 jag har sett!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Hahaha, första 1/5 jag har sett!

Första? Du måste ha missat en massa recensioner.

Medlem

Inte helt oväntat att det skulle vara småkasst. En annan väntar på Fight Night 4

Medlem

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/donkingpres...

MetaCritic har som vanlig svaret, så ja -- detta är nog den första 1/5


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Ah synd, men slutade hoppas på detta spel för ett bra tag sedan. Blir att vänta på FNR4 och fortsätta nöta det tidigare spelet.

Medlem

Haha jag som tyckte detta var småkul med min polare. Kanske hade fel när jag testa demot

Medlem

Du kan ju aldrig ha fel, tycker man att ett spel är kul så är det ju kul att spela, men i detta fallet kanske demon fyller ens kvot tillräckligt ^_^


signatur

Videomupp

Inaktiv

Betyget förstör ej mina förhoppningar! Det skall bli kul, speciellt vid tillfällen då spel som kräver mer tid, icke, passar in.

1
Skriv svar