Film: Brothers In Arms: Hell's Highway

Medlem

Första gången jag blev lite intressarde av det här spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Heat:

Kulorna flyger, folk dör till höger och vänster. Men det ni bryr er om är ett töntigt jävla staket?!?!?! Jesus titty fucking Christ!

Knappast folk som dör, de är botar. Men eftersom det ska efterlikna någon form av realism så är det extremt irriterande att se dem huka sig bakom staket.

Vad enda in i fan vet du om att huka sig bakom staket , jag bettar att hundra tusentals soldater säkert gjordet nån gång.

Förmiska träffbilden?
Gömma sig?
Ta vad man har?
Ambush?

OHO tränad eller inte, get real... viljan att göra som man vill är precis som i verkligheten..

Gå och gråt till varför ni tar skydd bakom gips väggar i cod4 isf , buhu vad overkligt... buhu? det är väl upp til var och en VILJA att göra som man vill är verklig nog.

Ursäkta men måste bara säga detta. Den dummaste kommentaren jag sett på länge!

För att du blev ägd?

Det enda jag sa var fakta, man gör vad man vill det är verkligt nog, och du vet inte ett skit om vad hundra tusentals soldater gjorde vid krigs föring runt landsbyggder.

Att folk hukar sig bakom staket är väl för fan inget ovanligt skulle jag också göra om jag inte hade något annat.

Återigen... MINSKA den förbannade TRÄFFBILDEN/YTAN.

Jag tror ingen soldatjävel förväntade sig att om man slängde sig i gräset så skulle man vara skyddad mot kulor eller vad tror du ponken?

Handlade om att gömma sig? Förminska träffytan.

Och jag tror nog var och en skulle föredra en betongvägg men nu är det så att krigsföring inte spelar efter några regler.

Medlem

ser bra ut som fan! hoppas bara att det kan leverera också.

Skrivet av zauii89:

För att du blev ägd?

Det enda jag sa var fakta, man gör vad man vill det är verkligt nog, och du vet inte ett skit om vad hundra tusentals soldater gjorde vid krigs föring runt landsbyggder.

Att folk hukar sig bakom staket är väl för fan inget ovanligt skulle jag också göra om jag inte hade något annat.

Återigen... MINSKA den förbannade TRÄFFBILDEN/YTAN.

Jag tror ingen soldatjävel förväntade sig att om man slängde sig i gräset så skulle man vara skyddad mot kulor eller vad tror du ponken?

Handlade om att gömma sig? Förminska träffytan.

Och jag tror nog var och en skulle föredra en betongvägg men nu är det så att krigsföring inte spelar efter några regler.

Jahopp antar att din taktiska och historiska kunskap är lika med "null".

Ja antar att du aldrig gjort lumpen eller gjort utlandstjänst eller hur?! Gott mos på dig att du står för det du säger iallafall.

Japp ställ du dig bakom trästaketet så tar jag istället och lägger mig på marken vad var det nu du sade jo just det "TRÄFFBILDEN/YTAN."

tillåt mig skratta


signatur
Medlem
Skrivet av FL3JM:
Skrivet av albertalbertsson:

VARFÖR I HELVETE TAR DE TÄCKNING BAKOM TRÄSTAKET ?

Har jag också alltid undrat. Ändå måste man först skjuta en hel skur med kulor på staketet så det först går sönder, SEN kan man döda gubben bakom.

Det är töntigt att ens stå bakom träd då en AK5'a kan skjuta igenom en halvmeter tjocka träd.

Dock kan det vara bra sätt att slippa bli sedd, men man är körd om dom börjar skjuta.

Är det inte AK4 som skjuter genom träd?
En AK5:a splittrar sin kula som därmed inte kommer igenom trädet....

Jo AK4:a är i mitt tycke bättre.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Jo AK4:a är i mitt tycke bättre.

Baserat på???

AK4 skjuter med sån kraft att kulan bara går rakt igenom kroppen.
AK5 virvlar runt innuti och orsakar massiva interna skador.

Vill man stoppa personer så är nog AK5 att föredra.

Skrivet av MaXMC:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Jo AK4:a är i mitt tycke bättre.

Baserat på???

AK4 skjuter med sån kraft att kulan bara går rakt igenom kroppen.
AK5 virvlar runt innuti och orsakar massiva interna skador.

Vill man stoppa personer så är nog AK5 att föredra.

Nä AK4 känns helt enkelt bättre. Vet man var man ska skjuta är det lugnt.

Men visst du har ju rätt om AK5:an


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

För att du blev ägd?

Det enda jag sa var fakta, man gör vad man vill det är verkligt nog, och du vet inte ett skit om vad hundra tusentals soldater gjorde vid krigs föring runt landsbyggder.

Att folk hukar sig bakom staket är väl för fan inget ovanligt skulle jag också göra om jag inte hade något annat.

Återigen... MINSKA den förbannade TRÄFFBILDEN/YTAN.

Jag tror ingen soldatjävel förväntade sig att om man slängde sig i gräset så skulle man vara skyddad mot kulor eller vad tror du ponken?

Handlade om att gömma sig? Förminska träffytan.

Och jag tror nog var och en skulle föredra en betongvägg men nu är det så att krigsföring inte spelar efter några regler.

Jahopp antar att din taktiska och historiska kunskap är lika med "null".

Ja antar att du aldrig gjort lumpen eller gjort utlandstjänst eller hur?! Gott mos på dig att du står för det du säger iallafall.

Japp ställ du dig bakom trästaketet så tar jag istället och lägger mig på marken vad var det nu du sade jo just det "TRÄFFBILDEN/YTAN."

tillåt mig skratta

Idiot?
Som sagt det har ju helt och hållet med situationen o göra , vägra fatta.

Har du någonsin varit på landet gubben?
De finns mkt staket täta som inte täta, sluta göra dig själv till åtlöje.

Gömma sig? man tar vad man har , det finns absoult inget som talar för att ingen skulle gjort det... sluta fjanta runt.

Och du har gjort lumpen grattis, nae jag tror inte heller man får lära sig att ta skydd bakom ett jävla trästaket.

Snälla kan du inte ta och gå o whina lite på IW för att man "KAN" ta skydd bakom gipsväggar där om man VILL.

Jisses... folk klagar verkligen på allt nuförtin.. det mest verkliga du kan komma är att kunna göra vad du vill dumhuve.

Men sen när var du i krig senast? ´:O

Inaktiv

Zauii89, för helvete! Släpp fjortis-lingot, Dofilus har vänt bordet mot dig och enda du gör är att skrika dumheter.

Måste hålla med att det ser lustigt ut när skyddet ryker och de bara står kvar

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Det är töntigt att ens stå bakom träd då en AK5'a kan skjuta igenom en halvmeter tjocka träd.

Tur att det inte fanns så många höghastighets vapen under andra världskriget då.

Medlem
Skrivet av Regnbågslaxen:

Zauii89, för helvete! Släpp fjortis-lingot, Dofilus har vänt bordet mot dig och enda du gör är att skrika dumheter.

Måste hålla med att det ser lustigt ut när skyddet ryker och de bara står kvar

Dumheter? , Snarare Fakta Slash Reality grabben.

Antikvitet

Vilken lång och oerhört utdragen diskussion i onödan. Men det är bra att ni pratar av er!

Det är en stor skillnad på skydd och skyl, som någon skrev ovanför i tråden fast på engelska.

Skydd befinner man sig i när fienden inte kan skjuta en. Det kan vara bakom betongbarriärer, bakom tjocka träd, bakom pansarplåt, sandsäcksvärn, och så vidare.

Skyl befinner man sig i när fienden inte kan se en. Om fienden inte kan se dig kommer de inte heller upptäcka dig och då lär de inte skjuta dig. När fienden väl öppnat eld mot dig är dock inte skyl särskilt verkningsfullt. Då gäller det att hitta skydd.

Ett bra skydd erbjuder förstås även skyl, men vissa skydd gör det inte. "Skottsäkert" glas till exempel.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tommygunnen låter förmodligen fjantig för att den låter så medans hollywood tar alltid som högsta ljuden dom kan hitta, men så borde även spel göra jag skiter i hur autentiskt det låter låter det högt o coolt får jag mer känsla... som i battlefield när man blir upsprängd :>

Medlem

Skydd, skyl, bla bla bla......skit samma. Det är ju ett SPEL vi pratar om nu, det lär bli grymt som faaaaan. BIA:HH har jag gått och väntat på sedan 2006 och det är ett LÄTT köp för egen del.

Medlem

Spelet är försenat igen. Stod 28 augusti förut, nu har många sidor ändrat till 11 September.

12
Skriv svar