StarCraft II släpps i december?

Robot
Medlem
StarCraft II släpps i december?

Det ska bli riktigt kul när det släpps. Hoppas dock att det är något bättre graffe än första bara.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Det ska bli riktigt kul när det släpps. Hoppas dock att det är något bättre graffe än första bara.

Det ser du väll?

Medlem

det kommer nog bli en höjdare på Lan


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

dom sidorna har lagt upp datum tidigare som inte stämt, nån har säkert gissat datum igen och dom andra har bara lapat efter.

Medlem

Kommer ske en förändring när det gäller min semesterbokning om detta stämmer. Hoppas på en lancering tidigt i månaden, men med tanke på jul o skit så släpps den väl runt den 20:e...

// edit

Splash screens på http://www.blizzard.com/ och worldofwarcraft.com .

LET THE HYPE BEGIN!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Längtar enormt efter Starcraft 2!

Jag hoppas bara att de ändrar designen på ett par av Terrans enheter, de ser ut som legobitar eller något som Disney har skapat, eller något från WC3/WoW, någon som har rökt något olämpligt eller, ja ni fattar
Har en liten känsla av att det är aningen för sent för det bara


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Har svårt att tro detta och vågar nog inte ens hoppas på det förrens vi får ett officiellt uttalande. Vill ha detta spel mer än något annat men det är inte värt att bli besviken på falska datum.

/ LordDaimos

Medlem

Blizzard har väl aldrig satt fasta datum? Jag har svårt att tro att just 3:e december skulle stämma. Däremot borde det inte vara omöjligt att det kommer under hösten då det känns som att betan lär komma igång hyfsat snart.

Inaktiv
Skrivet av Sharpblade:

Jag hoppas bara att de ändrar designen på ett par av Terrans enheter, de ser ut som legobitar eller något som Disney har skapat, eller något från WC3/WoW, någon som har rökt något olämpligt eller, ja ni fattar
Har en liten känsla av att det är aningen för sent för det bara

Själv tycker jag Siege Tanks som är oerhört fula, resten är rätt lika Starcraft designen.

Siege Tanks ser ut som en av byggnaderna, de borde designa om dem helt imo. Exempel:
http://www.starcraft2.com/images/screenshots/ss86-hires.jpg

Medlem
Skrivet av Buio:

Själv tycker jag Siege Tanks som är oerhört fula, resten är rätt lika Starcraft designen.

Siege Tanks ser ut som en av byggnaderna, de borde designa om dem helt imo. Exempel:
http://www.starcraft2.com/images/screenshots/ss86-hires.jpg

Håller med tanksen överhuvudtaget är grymt fula i 2an

Medlem
Skrivet av conthox:

Kommer ske en förändring när det gäller min semesterbokning om detta stämmer. Hoppas på en lancering tidigt i månaden, men med tanke på jul o skit så släpps den väl runt den 20:e...

// edit

Splash screens på http://www.blizzard.com/ och worldofwarcraft.com .

LET THE HYPE BEGIN!

Den splash screenen lär ju vara för Wrath Of The Lich King. Tvivlar på SC2 3 December release. Men man kan ju alltid hoppas


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Struggle:
Skrivet av conthox:

Kommer ske en förändring när det gäller min semesterbokning om detta stämmer. Hoppas på en lancering tidigt i månaden, men med tanke på jul o skit så släpps den väl runt den 20:e...

// edit

Splash screens på http://www.blizzard.com/ och worldofwarcraft.com .

LET THE HYPE BEGIN!

Den splash screenen lär ju vara för Wrath Of The Lich King. Tvivlar på SC2 3 December release. Men man kan ju alltid hoppas

Wrath Of The Lich King... November va?

Medlem

Aldrig spelat något starcraft men det här ser ju onekligen rätt intressant ut.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Vah? Kommer inte spelet till PS3? Dåligt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Skulle inte betan börja i slutet av året?

Och tror även det är Expansionen till WOW som Blizzard har en splashscreen för. Wrath of the lich king eller va den nu heter.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Vah? Kommer inte spelet till PS3? Dåligt!

RTS på konsoll.. Nej tack

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av mosoloa1:

Vah? Kommer inte spelet till PS3? Dåligt!

RTS på konsoll.. Nej tack

Mjaa, vadå? Kommer ihåg gammla C&C till Playstation 1. Underbart bra på konsol


signatur

Nämen!

Medlem

va? December? Det är ju långt dit kvar

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av karbon:
Skrivet av mosoloa1:

Vah? Kommer inte spelet till PS3? Dåligt!

RTS på konsoll.. Nej tack

Mjaa, vadå? Kommer ihåg gammla C&C till Playstation 1. Underbart bra på konsol

Jag spelade det med, men det var ju bara massande, SC med både micro och macro på högvarv skulle nog aldrig kunna liras på konsoll om dem inte gör om spelstilen, och det får dem inte! ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av mosoloa1:

Vah? Kommer inte spelet till PS3? Dåligt!

RTS på konsoll.. Nej tack

Fördommar hej. Det går bara man vill. Nuff said,

Medlem

*håller tummarna*


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Ge mig.... Har sett några pros spela sc2 och det verkar lovande.

Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av karbon:
Skrivet av mosoloa1:

Vah? Kommer inte spelet till PS3? Dåligt!

RTS på konsoll.. Nej tack

Fördommar hej. Det går bara man vill. Nuff said,

Allt går, samma sak som fps på konsoll det GÅR men knappast optimalt, visst sitt o spela rts/fps med tårna om ni vill men ett HCI verktyg som ger mer kontroll är alltid att föredra i min mening.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Intressant om det släpps då eftersom det inte var SÅ länge sen spelet utannonserades

Medlem

Spelet kommer att bli onekligt fult!

WC3 graffe till SC graffe? omg spelet blir ju likt som när man klickar på en grunt och höger klickar på en footman...

Gief nytt grafikmotor!

jag vet att wc och sc har samma grafikmotor sen tidigare... men...

Medlem

Det ser ju snyggt ut men självklart så kan de inte fleska på för mycket med grafiken då vi vill ju kunna ha väldigt många units i synfältet och många ska kunna spela det utan att ha den nyaste datorn.

Medlem
Skrivet av Timotheus:

Spelet kommer att bli onekligt fult!

WC3 graffe till SC graffe? omg spelet blir ju likt som när man klickar på en grunt och höger klickar på en footman...

Gief nytt grafikmotor!

jag vet att wc och sc har samma grafikmotor sen tidigare... men...

vad jag har hört har väl SC2 en ny grafikmotor? :S
Wc3 e väl bra mycket "kantigare"


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Sharpblade:

Jag hoppas bara att de ändrar designen på ett par av Terrans enheter, de ser ut som legobitar eller något som Disney har skapat, eller något från WC3/WoW, någon som har rökt något olämpligt eller, ja ni fattar
Har en liten känsla av att det är aningen för sent för det bara

Själv tycker jag Siege Tanks som är oerhört fula, resten är rätt lika Starcraft designen.

Siege Tanks ser ut som en av byggnaderna, de borde designa om dem helt imo. Exempel:
http://www.starcraft2.com/images/screenshots/ss86-hires.jpg

Håller med, om dom inte gör om modellerna så hoppas jag att det kommer nån mod som fixar det. Tog mig en bra stund innan jag kunde urskilja vad som var siege tanks och byggnader. :evil:

Medlem
Skrivet av Molle.se:
Skrivet av xhosa:
Skrivet av karbon:
Skrivet av mosoloa1:

Vah? Kommer inte spelet till PS3? Dåligt!

RTS på konsoll.. Nej tack

Fördommar hej. Det går bara man vill. Nuff said,

Allt går, samma sak som fps på konsoll det GÅR men knappast optimalt, visst sitt o spela rts/fps med tårna om ni vill men ett HCI verktyg som ger mer kontroll är alltid att föredra i min mening.

Snälla... FPS fungerar mer än väl på konsol. Visst, ska du spela ett actionfyllt multiplayer FPS a la Unreal Tournament eller Quake kanske det är mer optimalt att sitta framför ett tangentbord och en mus, men är det något singelplayer FPS är det nästan skönare att sitta bakåtlutad i soffan med en handkontroll i handen. Då jag inte har spelat allt för mycket RTS på konsol så kan jag inte uttala mig så mycket om det, men demot av Battle for Middle Earth 2 fungerade alldels ypperligt med handkontroll.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar