RTS-liknande spelläge i The Godfather 2

Robot
Medlem
RTS-liknande spelläge i The Godfather 2

Att ingen har kommit på ett Gangster-RTS innan är för mig helt otroligt, bara att jag helst hade sett Will Wright gjort det tillsammans med Warren Spector.

Medlem

Hm... Kan bli.. intressant?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

ÄNTLIGEN!!!!

Tills vidare har man fått spela "Gangsters- Organized crime" om man velat spela ett riktigt gangster lir.

Men detta kan bli ett väldigt bra spel om det är sant. :up::up:

Kan det vara så att EA kommer släppa hyggliga spel framöver? Dead space ser ju mysigt ut också.

Blir spännande att följa "Godfather 2" Kändes lite som att det saknades något i ettan. Kan det vara så att EA hade samma känsla som jag? Håller tummarna.


signatur
Medlem
Skrivet av Sethernis:

Att ingen har kommit på ett Gangster-RTS innan är för mig helt otroligt, bara att jag helst hade sett Will Wright gjort det tillsammans med Warren Spector.

Nu vill jag inte vara sån, men vad får dig att tro att Will skulle kunna göra ett bra Gangster RTS? Killen har ju inte gjort något alls som ens påminner om nåt sånt.

Dessutom finns det redan ett sådant spel.

Inaktiv

Gangsters...nått mer efter det. vad är full-titeln? det var ju ett Gngster-RTS. satt måga timmar med det, men det var föööör länge sedan.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Gangsters...nått mer efter det. vad är full-titeln? det var ju ett Gngster-RTS. satt måga timmar med det, men det var föööör länge sedan.

Läs igenom tråden det är typ 6 kommentarer svårt att missa.

"Gangsters - Organized crime"


signatur
Medlem

Godfather 2 kommer nog bli like mycket skräp som ettan ändå.
Ettan hade ingen känsla. Alla bilar lät fruktansvärt dåligt. Storyn var heller ingen höjdare i spelet. SÅg inget posetivt i ettan. Att den får kalla sig Godfather är skamm.

Medlem

RTS element? Najs!

Medlem

MM, älskar gudfadern 1an van mitt tycke påg känslan, liksom musiken o allt


signatur

B lup

Medlem
1
Skriv svar