Stor patch till TF2: The Pyro Update

Robot
Medlem
Stor patch till TF2: The Pyro Update

Den kommer att äga

Medlem

Sitter och väntar på att updaten ska ske! Ska bli underbart att fjutta eld på engineers och snipers med Flare Gun!

Inaktiv

HELT underbart, älskar alla idéer!
dock lär var det vara helt obalanserat i flera veckor nu med att alla ska lira samma banor, samma klass.

signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Meh... Jag vill inte whina eller så men läser ni alla tipsen ni får in? Jag tipsade om det här för typ 6-7 timmar sedan, sen när det äntligen kommer upp får man inga creds!

Jaja, ska bli trevligt med lite gratis TF2 snart i alla fall B-) . Det var ju skojsigt förra gången .

Medlem

Kommer säkert inte till PS3 versionen. Får inga pengar till en ny dator förän efter sommarjobbet.

signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Silverfish:

Meh... Jag vill inte whina eller så men läser ni alla tipsen ni får in? Jag tipsade om det här för typ 6-7 timmar sedan, sen när det äntligen kommer upp får man inga creds!

Jaja, ska bli trevligt med lite gratis TF2 snart i alla fall B-) . Det var ju skojsigt förra gången .

Du är lite sen, jag tipsade om detta redan igår! Så thats why i guess..

Medlem

awesome

signatur

I'm the best around...

Medlem
Skrivet av radiuz:
Skrivet av Silverfish:

Du är lite sen, jag tipsade om detta redan igår! Så thats why i guess..

Ja dåså, då ska man väl inte klaga antar jag . Tycker det borde vart uppe lite tidigare i sådana fall, men jag vet ju inte deras arbetstider heller så...

Inaktiv

Är patchen släppt idag?
För mitt steam tankar då inte.

signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av Tr0ll:

Är patchen släppt idag?
För mitt steam tankar då inte.

Släpps under dagen, om du orkade läsa hela nyheten! När? Dont know..

Medlem

Pyro? Hatar pyro, bara noobs som spelar med pyro.

Visste ni att han är det sämsta spelaren?
...Ofta man ser pyros i en klan match.

Ska väl ändå ta dom så man har lite å göra, men ändå kasst med pyro. Ser hellre på Sniper videon

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Denna patchen gör så att Pyro blir kraftigt obalanserad (äger i stort sett alla klasser nu). Mycket dåligt gjort av Valve imo.

Medlem

Det balanseras nog upp i slutändan, då alla fått sina godsaker ^_^

signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Silverfish:

Ånej jorden går under för du inte fick tipstack.

Tycker dom kan ta bort tipstack så slipper man sånt här.

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Ska väl ändå ta dom så man har lite å göra, men ändå kasst med pyro. Ser hellre på Sniper videon

Sant, då jag har lirat allra minst med pyro.
Dock är det ju bara ett fett plus med patchen isåfall - får upp flera som lär spela med den här!
och han lär äga allt lär bara visas med att ALLA kommer vilja pröva på pyron i börjans veckor - sen lägger det sig ner och blir förhoppningsvis mer balanserat.
Och alla klasser kommer ju få sina patcher, så detta blir nog perfa.
Dock lär det väl ta något år eller mer innan alla klasser har fått sin update.

signatur

Inaktiv

Extra kul för oss som spelar pyro regelbundet och tycker det är en bra och effektiv klass. Sweet rheyp...

signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

Hmm... den där luftkudden låter ju lite obalanserat... Pyro kan ju slakta det mesta som det är idag... Men det ska bli kul att testa... Förvänta er mycket Medic + Pyro achievement whoring.

signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Har det funnits något vapen som puttar iväg fiender och raketer i något annat fps? Om inte är det ju rätt ovanligt att se något nytt

Medlem
Skrivet av Philip:

Denna patchen gör så att Pyro blir kraftigt obalanserad (äger i stort sett alla klasser nu). Mycket dåligt gjort av Valve imo.

Och du har förstås grundligt testat pyro sedan patchen släpptes? (Om den ens har släppts än?)

Om du bara blir dödad hela tiden, varför kör du då inte denna övermäktiga klass själv istället? Då får du väl inget att klaga på, eller är det tråkigt att vinna?

Bah, jag tror bara att detta är en bra patch som förstärker spelet ytterligare. Glada pyros lär vi se en del av ett tag framöver, men det trappas nog ner efter ett tag som alltid med nytt innehåll.

signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Vem som helst kan springa runt och tutta eld på vad än som rör sig, men det krävs faktiskt lite taktiskt tänkande för att kunna spela Pyro som den är tänkt att spelas. Visst, det gäller alla klasser men bemästrar man Pyro:n kan man faktiskt tillföra en hel del till sitt lag.

Medlem

Jag har inte haft chansen att testa TF2 än så det ska bli kul att få en gratishelg nu att leka lite med det.
Körde TF till Quake en hel del så det ska bli skoj att testa lite igen

Medlem

Det här blir smid.

måste ju släppa alla klasser samtidigt, försökte spela lite när medic uppdaterades men 8/10 var ju medics så där försvann det roliga eller har det avtagit ???

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Som andra skrivit så blir den klassen som blir uppdaterad monsterspelad ute på servrarna i början. Med andra ord bävar jag för den dagen Sniper klassen får sin update...

Medlem

Grymt schysst! Skönt att det inte tagit för lång tid för denna uppdatering (även om jag skulle vilja ha det lite tidigare), nu kan man fixa medic achievements utan att alla andra är.

Tror inte heller den blir så über, tror ni inte Valve har gjort ganska utförliga balanseringstester? Sen behöver man tänka lite taktiskt över hur man ska spela med Pyron, själva eldsprutandet är kanske inte så svårt, men att hitta lägen där man kommer tillräckligt nära är.

Medlem

Fire fire FIRE!

Medlem

Folk verkar inte förstå hur Pyro ska spelas här eller? Det är ungefär som Q3 shaften, fast kortare och segare. Denna patch kommer äga!

Medlem

Ska testa om en vecka eller så, då det börjat trappas ner lite! kommer ihåg när medicunlocks släppte så blev det bara tråkigt med 8 av 10 spelare var medic!

Stackars spies nu^^

Medlem

Någon som lyckats preloada än? Får inte länken att funka.

signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

123
Skriv svar