Speltoppen vecka 23

Medlem
Speltoppen vecka 23

Man kan inte annat än att vara imponerad av PS2an och att den fortfarande är populär.

Avstängd

Ninja gaiden 2, ganska uselt spel imo.
Gta 4 hänger kvar

Medlem

Counter-Strike 1: Anthology

Hur kan det sälja så bra? Är det för att alla ungar som spelar det fuskar och blir vac-bannade hela tiden? Så att dom måste köpa en ny kopia varje vecka?

Jag HATAR ps2


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Mass Effect säger jag bara.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Flakmonkey

Siffror siffror... när ska man få se försäljningssiffror? Kan världens andra länder fixa det så borde vi också kunna det...

Ser ut att vara rätt väförtjäna förstaplaceringar annars... men det är fascinerande hur länge spel kan ligga på topplistorna... jämfört med tex film och skivindustrin så är det ju ett betydligt vanliga fenomin inom spel...

Medlem

Inte speciellt överraskande.
Att LEGO Indiana skulle sälja som smör i solsken visste man ju och att det kom till PS2 betyder ju en super combo. PS2 är ju den mest sålda konsolen från förra generationen och de stackarna törstar efter nya spel


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

PC är en död marknad ser det ju ut som... Jag menar, 2 titlar i top10, helt klart en utdöd marknad.

Medlem

va dallar du om puffin? bara ps2an hade fler på top10 och ps3an hade bara 1. Är allt utom ps2 dött? Skulle inte tro det.. jeebuz.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Puffin:

PC är en död marknad ser det ju ut som... Jag menar, 2 titlar i top10, helt klart en utdöd marknad.

Skrivet av Sno0zer:

va dallar du om puffin? bara ps2an hade fler på top10 och ps3an hade bara 1. Är allt utom ps2 dött? Skulle inte tro det.. jeebuz.

Jag tror bestämt att Puffin va sarkastisk


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

1
Skriv svar