Ny röst för Sam Fisher i nästa Splinter Cell?

FML
Medlem

Speciellt nu när de tänker byta miljö helt och hållet i spelet, och inget smygandes med hitech gear i mörkret. Så är Michael Ironsides röst den enda helheten som håller serien levande.

Annars kan de likaväl döpa om spelet och hitta på en ny karaktär som ska spela luffare i det kommande spelet.

Medlem

His voice is amazing. Hur kan dom bara byta ut han så där?! Dåligt Ubi, skärp till dej och gör det enda rätta. C'mon you apes! You wanna live forever?

Fast det är ju såklart. Ubi och EA är ju expert på att ta död på spel-serier. Fast det brukar gälla serier dom har köpt upp. Att döda sin egen serie så där är ju bara korkat.

Men för mej så dog Splinter Cell med Double Agent. Usch vilket spel det va.


signatur

Mucha shaka paka

Michael Ironside är ju en gud. Då kan de lika gärna skrota Splinter cell serien om inte han är med. Fy fasen.


signatur
Skrivet av toern:

Hehe, jag har inte ens spelat SC men Michael Ironside har alltid varit en av de allra bästa 'b-skådisarna' för mig. En av de där man tycker att det är konstigt att han/hon inte får bättre roller.

Då har du inte sett han i "The last Chapter" han äger!!! Han e för fasen ingen B-skådis. Plus att han ägde 80-talet också.


signatur
Medlem

Fan splinter cell utan hans röst är ju som Metal Gear utan David Hayaters röst, nej det går inte.


signatur

P.L.U.R

Exakt, det är ju något av det dummaste Ubisoft kunde komma på. Har de sågspån i huvudet kanske?


signatur
Medlem
Skrivet av aesdana:

Vilka böcklingar, spelar ni ett spel på grund av en mansröst?

( )

Hahahha, tänkte precis samma sak -- alla sitter och bölar som om de vorde kära i killen, pinsamt


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Bevara SAM FISHER! Ingen annan ska vara hans röst! den är så Perfekt i alla andra SC spel! ;D


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

12
Skriv svar