Tiger Woods PGA Tour 09 dubbelfilmat

Robot
Inaktiv
Tiger Woods PGA Tour 09 dubbelfilmat

köttigt

Medlem

Alltså snyggare, vist. Men ffs det är GOLF!!! Vem fan kollar på naturen lixom. Wii verran är ju ändå skojigast och det lär ju knappast se ut sådär!!!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Mycket bättre skugg effekter och ljus effekter på 09:an, plus vattnet ser mer verkligt ut, ser bra ut. Gillar TW PGA tour spelen, och som nudeldesign säger så är inte grafik speciellt viktigt i golf spel, men det kanske kan öka spelkänslan så att folk som inte har råd att spela på riktigt kan känna sig mer på plats här?? Golf är skitkul på riktigt och i spel, men ni som inte spelat på riktigt stick ut och spela pay n play.. Blir inte speciellt dyrt, kan t.om låna klubbor på vissa ställen.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Lite ljustweak, inget mer. Jag tycker iofs inte att spelet behöver ett lyft grafikmässigt, även om det aldrig skadar med finare grafik.
Jag har alltid gillat TW spelen och ser fram emot vad dom har att bjuda på i årets upplaga.

Medlem

Moderatbandy....

1
Skriv svar