Grand Theft Auto IV

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Improved:
Skrivet av BPR Cisco:

sen så skiter jag fullständigt i om ni skickar ngra länkar till ngn video med blåa gubbar på youtube,det är liksom inga blåa gubbar i spelet,men vill man sätta betyg på spelets fysik utifrån dom videosnuttarna så vassegod,,jag tänker inte vara så dum iaf....

Vet du inte vad dem blåa gubbarna är för något? Det är så rå data (fysiken) ser ut i Euphoria din klättermus!

"Inga blåa gubbar i spelet, så länka inte till sådana videos!"

LOL

Och du tänker inte vara så "dum" ?

Hahahaha... ROFL!

jag menar bara att dom filmsnuttarna inte har ngt med hur det färdiga spelet ser ut,vad hjälper det att se en film med blå snubbar i,när det är hur det färdiga spelets fysig/animationer gör sig på min LCD-skärm som jag skriver min åsikt om..,,det hjälper ju knappast o kika på dom filmsnuttarna och sen tycka det är bra,eller??..,,,,kanske förklarade lite dåligt men tyckte det jag skrev räckte...
jag vet mycket väl vad dom blå gubbarna är för ngt,,
klättermus?vad menar du med det?,

Inte har något med hur det färdiga spelet ser ut? E-DU-FULL eller? Vad att detta fattar du inte?

"Vet du inte vad dem blåa gubbarna är för något? Det är så rå data (fysiken) ser ut i Euphoria "

Ska förklara för dig herr klättermus...

Blåa gubbarna är GRUNDEN till vad spelets fysik är. Dvs så ser det ut under skalet. Utan de "blåå gubbarna" så har du INGEN fysik i spelet. Det är dem "blåa gubbarna" som ger Nico (med mera) "liv".

Har dem "blåa gubbarna" fortfarande ingenting o göra med hur fysiken i spelet ser ut i sluändan?

Medlem

Ta det lugna nu, shall we?

Diskutera på, men inlägg som är direkt otrevliga kommer tas bort.

Tack.

Medlem
Skrivet av Fargo:

btw BPR Cisco. Du kanske är så gammal.. Men det kan verkligen inte tro om man tittar hur du skriver. Det är mer som en 14-åring ungefär... No offence.

vad är det för fel på det jag skriver menar du?har jag rätt till min åsikt eller ej?

Medlem

BPR Cisco, jag tror jag förstår vad du menar, du tycker att fysiken är överdriven osv. men ska man jämföra detta spel med andra så är det klart en vinnare, då snackar jag om fysik mest. Människorna i spelet reagerar så realistiskt när man kör på dom eller nuddar dom. Gå bara på en så knuffas han bort och slår du han med en klubba så tappar han balansen och går upp igen. Säger inte att spelet är perfekt, men säger bara att den är närmast hittills jämfört med de senaste spelens fysik. Tror många kommer att använda euphoria motorn mer nu tack vare dess fysik och beteende i olika situationer.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Skrivet av Krockobil:

helvete, varför har jag varken xbox eller 360?

Haha klockrent !

(hatar vanligtvis de ordet men här passade de allt ):D


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av Improved:
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Improved:
Skrivet av BPR Cisco:

sen så skiter jag fullständigt i om ni skickar ngra länkar till ngn video med blåa gubbar på youtube,det är liksom inga blåa gubbar i spelet,men vill man sätta betyg på spelets fysik utifrån dom videosnuttarna så vassegod,,jag tänker inte vara så dum iaf....

Vet du inte vad dem blåa gubbarna är för något? Det är så rå data (fysiken) ser ut i Euphoria din klättermus!

"Inga blåa gubbar i spelet, så länka inte till sådana videos!"

LOL

Och du tänker inte vara så "dum" ?

Hahahaha... ROFL!

jag menar bara att dom filmsnuttarna inte har ngt med hur det färdiga spelet ser ut,vad hjälper det att se en film med blå snubbar i,när det är hur det färdiga spelets fysig/animationer gör sig på min LCD-skärm som jag skriver min åsikt om..,,det hjälper ju knappast o kika på dom filmsnuttarna och sen tycka det är bra,eller??..,,,,kanske förklarade lite dåligt men tyckte det jag skrev räckte...
jag vet mycket väl vad dom blå gubbarna är för ngt,,
klättermus?vad menar du med det?,

Inte har något med hur det färdiga spelet ser ut? E-DU-FULL eller? Vad att detta fattar du inte?

"Vet du inte vad dem blåa gubbarna är för något? Det är så rå data (fysiken) ser ut i Euphoria "

Ska förklara för dig herr klättermus...

Blåa gubbarna är GRUNDEN till vad spelets fysik är. Dvs så ser det ut under skalet. Utan de "blåå gubbarna" så har du INGEN fysik i spelet. Det är dem "blåa gubbarna" som ger Nico (med mera) "liv".

Har dem "blåa gubbarna" fortfarande ingenting o göra med hur fysiken i spelet ser ut i sluändan?

jag vet mycket väl detta,jag skrev att jag vet vad dom är för ngt,, så varför ska du ge dig på att förklara ngt jag redan sagt att jag förstår,jag kan bara inte fatta det,och du kallar mig full,det var ju väldigt nödvändigt gjort utav dig!,jag ska förklara igen,eftersom du alls inte förstått vad jag menade,dom klippen har ingen som helst relevans för mig(sen hur det ser ut under ytan,struntar jag helt i), För när jag gör min bedömning av hur jag upplever spelets fysik så tittar inte jag på youtube-klipp med blå gubbar i eller tar reda på exakt hur fysikmotorn fungerar,,utan jag spelar spelet och ser hur det beter sig där,,är du med nu??och tycker jag att spelets fysik är dålig så tycker jag det,,jag kan titta på 100-tals filmer om hur spelet ser ut under ytan/är uppbyggt men det får mig inte att ändra min uppfattning,

vad menar du med klättermus :evil: ,förklara vad du menar med det tack.,du svarar ju på allt annat jag skriver så svara på det med då,eller låt bli att svara helt...

Medlem

ingen som noterat att det står "världens bästa spel?" ja notera frågetecknet.. det vill säga, är detta världens bästa spel och han skriver även, "...är ett av tidernas bästa spel" och "i nuläget är GTA IV världens bästa actionspel"... står inget om att det är världens bästa och slår alla spel genom tiderna.. utan att det är bäst just nu. så tolkar jag det iaf, att man vill lägga undan alla andra spel för att spela gta iv.. men om några månader så är man tillbaka till sitt bästa spel igen va nu det är.. patitians eller nått

Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Improved:
Skrivet av BPR Cisco:

sen så skiter jag fullständigt i om ni skickar ngra länkar till ngn video med blåa gubbar på youtube,det är liksom inga blåa gubbar i spelet,men vill man sätta betyg på spelets fysik utifrån dom videosnuttarna så vassegod,,jag tänker inte vara så dum iaf....

Vet du inte vad dem blåa gubbarna är för något? Det är så rå data (fysiken) ser ut i Euphoria din klättermus!

"Inga blåa gubbar i spelet, så länka inte till sådana videos!"

LOL

Och du tänker inte vara så "dum" ?

Hahahaha... ROFL!

jag menar bara att dom filmsnuttarna inte har ngt med hur det färdiga spelet ser ut,vad hjälper det att se en film med blå snubbar i,när det är hur det färdiga spelets fysig/animationer gör sig på min LCD-skärm som jag skriver min åsikt om..,,det hjälper ju knappast o kika på dom filmsnuttarna och sen tycka det är bra,eller??..,,,,kanske förklarade lite dåligt men tyckte det jag skrev räckte...
jag vet mycket väl vad dom blå gubbarna är för ngt,,
klättermus?vad menar du med det?,

Det har de ju visst, filmerna med de "blåa gubbarna" är ju visningar av fysiken.
I filmerna görs olika "tester" som visar hur motorn reagerar.

Så jo, de säger allt.

Sen så har jag lite svårt att tro att du är 28år med tanke på hur du skriver.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av Krayze:

BPR Cisco, jag tror jag förstår vad du menar, du tycker att fysiken är överdriven osv. men ska man jämföra detta spel med andra så är det klart en vinnare, då snackar jag om fysik mest. Människorna i spelet reagerar så realistiskt när man kör på dom eller nuddar dom. Gå bara på en så knuffas han bort och slår du han med en klubba så tappar han balansen och går upp igen. Säger inte att spelet är perfekt, men säger bara att den är närmast hittills jämfört med de senaste spelens fysik. Tror många kommer att använda euphoria motorn mer nu tack vare dess fysik och beteende i olika situationer.

tack,jo du träffade huvudet på spiken,,konstigt att bara du gjort det,,jo jag tycker fysiken är alldeles för överdriven och inte alls realistisk och mycket ser inte så precist ut(men så har det vart i typ alla gta spel) och det upplever inte jag som ngt bra,utan det förstör min spelupplevelse litet grand, att det är så överdrivet blir lixom en svart plump för mig i en annars väldigt verklighetstrogen spelvärld,sen är det ju så som du säger att det finns ju mycket fysik i spelet,sen hur man upplever den diffar ju från person till person.
,,nu ska jag sova för länge sedan,,,gonatt ha det gott krayse

Medlem

Spelat en hel del med min kompis på hans 360 sedan det släpptes. Vi klarade spelet för ett par timmar sen, kan bara säga att det här är det bästa spelet jag någonsin spelat.

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Fargo:

btw BPR Cisco. Du kanske är så gammal.. Men det kan verkligen inte tro om man tittar hur du skriver. Det är mer som en 14-åring ungefär... No offence.

vad är det för fel på det jag skriver menar du?har jag rätt till min åsikt eller ej?

hur du utrycker det din åsikt är det som får dig att verka ung. inte själva åsikten.

jag har inte spelat spelet, men jag är ganska insatt i gta4 och ephoria av vad jag läst och sett.

och ephoria skulle jag vilja se var med i dom flesta spel. hoppas fler företag köper licenser eller kanske ser till att utveckla deras egna varianter, kanske föds ett nytt företag som göra sina egna?

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Improved:
Skrivet av BPR Cisco:

sen så skiter jag fullständigt i om ni skickar ngra länkar till ngn video med blåa gubbar på youtube,det är liksom inga blåa gubbar i spelet,men vill man sätta betyg på spelets fysik utifrån dom videosnuttarna så vassegod,,jag tänker inte vara så dum iaf....

Vet du inte vad dem blåa gubbarna är för något? Det är så rå data (fysiken) ser ut i Euphoria din klättermus!

"Inga blåa gubbar i spelet, så länka inte till sådana videos!"

LOL

Och du tänker inte vara så "dum" ?

Hahahaha... ROFL!

jag menar bara att dom filmsnuttarna inte har ngt med hur det färdiga spelet ser ut,vad hjälper det att se en film med blå snubbar i,när det är hur det färdiga spelets fysig/animationer gör sig på min LCD-skärm som jag skriver min åsikt om..,,det hjälper ju knappast o kika på dom filmsnuttarna och sen tycka det är bra,eller??..,,,,kanske förklarade lite dåligt men tyckte det jag skrev räckte...
jag vet mycket väl vad dom blå gubbarna är för ngt,,
klättermus?vad menar du med det?,

Det har de ju visst, filmerna med de "blåa gubbarna" är ju visningar av fysiken.
I filmerna görs olika "tester" som visar hur motorn reagerar.

Så jo, de säger allt.

Sen så har jag lite svårt att tro att du är 28år med tanke på hur du skriver.

,har redan förklarat se 2-3 inlägg tidigare vad jag menade med det jag skrev där,,läs det istället,och det är inget fel på hur jag skriver,,varför ens ge en sån onödig kommentar,du försöker ju bara göra mig förbannad...

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:

,har redan förklarat se 2-3 inlägg tidigare vad jag menade med det jag skrev där,,läs det istället,och det är inget fel på hur jag skriver,,varför ens ge en sån onödig kommentar,du försöker ju bara göra mig förbannad...

Du kanske ska ta och läsa på lite vad skiljetecken har för funktion i skriven text, så slipper du framstå som en 13-åring på Internet-forum.

Medlem
Skrivet av notwist:

Du kanske ska ta och läsa på lite vad skiljetecken har för funktion i skriven text, så slipper du framstå som en 13-åring på Internet-forum.

Stor bokstav i början av mening och lite struktur på texten hade inte varit helt fel heller.

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Improved:
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Improved:
Skrivet av BPR Cisco:

sen så skiter jag fullständigt i om ni skickar ngra länkar till ngn video med blåa gubbar på youtube,det är liksom inga blåa gubbar i spelet,men vill man sätta betyg på spelets fysik utifrån dom videosnuttarna så vassegod,,jag tänker inte vara så dum iaf....

Vet du inte vad dem blåa gubbarna är för något? Det är så rå data (fysiken) ser ut i Euphoria din klättermus!

"Inga blåa gubbar i spelet, så länka inte till sådana videos!"

LOL

Och du tänker inte vara så "dum" ?

Hahahaha... ROFL!

jag menar bara att dom filmsnuttarna inte har ngt med hur det färdiga spelet ser ut,vad hjälper det att se en film med blå snubbar i,när det är hur det färdiga spelets fysig/animationer gör sig på min LCD-skärm som jag skriver min åsikt om..,,det hjälper ju knappast o kika på dom filmsnuttarna och sen tycka det är bra,eller??..,,,,kanske förklarade lite dåligt men tyckte det jag skrev räckte...
jag vet mycket väl vad dom blå gubbarna är för ngt,,
klättermus?vad menar du med det?,

Inte har något med hur det färdiga spelet ser ut? E-DU-FULL eller? Vad att detta fattar du inte?

"Vet du inte vad dem blåa gubbarna är för något? Det är så rå data (fysiken) ser ut i Euphoria "

Ska förklara för dig herr klättermus...

Blåa gubbarna är GRUNDEN till vad spelets fysik är. Dvs så ser det ut under skalet. Utan de "blåå gubbarna" så har du INGEN fysik i spelet. Det är dem "blåa gubbarna" som ger Nico (med mera) "liv".

Har dem "blåa gubbarna" fortfarande ingenting o göra med hur fysiken i spelet ser ut i sluändan?

jag vet mycket väl detta,jag skrev att jag vet vad dom är för ngt,, så varför ska du ge dig på att förklara ngt jag redan sagt att jag förstår,jag kan bara inte fatta det,och du kallar mig full,det var ju väldigt nödvändigt gjort utav dig!,jag ska förklara igen,eftersom du alls inte förstått vad jag menade,dom klippen har ingen som helst relevans för mig(sen hur det ser ut under ytan,struntar jag helt i), För när jag gör min bedömning av hur jag upplever spelets fysik så tittar inte jag på youtube-klipp med blå gubbar i eller tar reda på exakt hur fysikmotorn fungerar,,utan jag spelar spelet och ser hur det beter sig där,,är du med nu??och tycker jag att spelets fysik är dålig så tycker jag det,,jag kan titta på 100-tals filmer om hur spelet ser ut under ytan/är uppbyggt men det får mig inte att ändra min uppfattning,

vad menar du med klättermus :evil: ,förklara vad du menar med det tack.,du svarar ju på allt annat jag skriver så svara på det med då,eller låt bli att svara helt...

Du få tycka bäst fan du vill om spelet, det säger ingen emot, jag har inte skrivit något om det iaf.

Det jag stör mig på är folk som skriver ena stunden påståenden som inter stämmer alls, men sen när man beskriver hur det verkligen ligger till så svarar dem att de redan visste det man förklarade för dem... efter det att dem redan gjort bort sig... det som dem i första början inte förstod... samt försökter få en att köpa deras skitsnack. Det är om något är en satans klättermus.

Jag visar fakta, han skriver vad han tror är rätt. Som att säga att svart är vitt när svart är svart. Som tex en färgblind person, bara för att han ser andra färger än personer men normal syn så tror han att färgerna han ser stämmer, när dem igentligen är andra färger. LOL!

Gör jag dig förvirrad nu? Fattar du inte ovanstående så får du fan ta mig klura ut själv vad en klättermus är!

Lycka till!

Inaktiv

Världens bästa spel? Betyder det världens bästa spel eller? Fan vad ni hakar upp er på idiot saker då. Fattar inte vad det är med folk i dessa forum nuförtiden, måste ju va en massa småglin som börjar dominera helt fett. Borde hitta något forum med någon form utav elektroniskt id med åldersgräns snart alltså. *suck*

GTA IV är grymt och tycker man att kontrollen suger så kan man inte spela dataspel enligt min mening.

Grafiken är bra om man tänker på alla andra detaljer runt omkring som garanterat suger upp resten av vad våra next-gen konsoller pallar.

Finns väl alltid saker som kan bli bättre men GTA IV är helt klart årets bästa spel än så länge. Det förtjänar verkligen 5/5 om man jämför all den skiten som alla misslyckade programmerare har pumpat ut på sistone å sen skyllt på hårdvara till höger å vänster. Rockstar har verkligen visat alla misslyckade PS3 programmerare att dom helt enkelt är misslyckade speciellt när dom fått det att flyta/ se snäppet bättre ut på PS3'an, notera nu att jag skrev "snäppet" vilket är en väldigt liten skillnad. Tog detta som exempel då det irriterat mig som fan på sistone att så många proggers skyllt på att PS3'an har för lite minne för att kunna hantera så mycket på samma gång till skillnad från 360'n å bla bla bla samtidigt som man ändå hade på känn att det va dom det va fel på. Så ta det inte som någon fanboyism ta det bara som ett exempel gentemot industrin och inte som en attack mot eran kära X-Box.

Jag älskar mitt GTA IV i alla fall och tycker att Rockstar gjort ett utomordentligt jobb å dom förtjänar varenda krona dom fått av mig :heart:

Inaktiv
Skrivet av Lanparty:

Man kan knappt göra något längre, finns inga cyklar, inga flygplan, man kan inte koppla på släp på lastbilar, man kan inte styla bilar, inga polis/brandkår/ambulans uppdrag, inga militärer, inga gängområden, inga fyrhjulingar, inga flickvänner.. jag har klarat 50% av spelet och ja är inte 100 på allt men det mesta stämmer nog, saknar väldigt mycket helt enkelt

Vad är det som är nytt sen San Andreas?
Grafik/Fysik
Multiplayer..
Mer?

Jag har visserligen inte prövat brandkår och ambulans (gissar att dom finns), men det finns både polisuppdrag och flickvänner.

Hur fan har du klarat 50% av spelet utan att upptäcka flickvänner? Du kommer inte förbi 25% utan att ha haft minst en flickvän.

Sälj spelet tycker jag, du är uppenbarligen för korkad för att få spela det.


signatur

Oh thou that see'st our sorrow, it follows us even thus;
For today we are Gods, but tomorrow pray Hell have mercy on us

Inaktiv

Jösses vad folk skriver här då, gå och spela gta nu istället!

Medlem

Du kan göra polisuppdrag efter uppdraget "Search and Delete" som du får av Brucie.


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av Mahone:

Den enda jag saknar är möjligheten att köpa ställen, att kunna styrketräna och motionera för att få bättre fysik samt möjligheten att lära sig nya saker som att slåss köra bil m.m.

Oj oj oj =o
Jag är däremot väldigt nöjd äver att dom sakerna rykte i 4:an, inte att köpa ställen men resten.
Verkade lite som att Rockstar glömde bort vad som var kul med GTA när man behövde klicka på 2 knappar i 10min för att kunna springa fort igen D=!

***** för GTA IV =D

Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Grön:

Alltid lika härligt att se självutnämnda kritiker som BPR Cisco säga sitt om den stora spelnyheten! Speciellt när du gnäller om saker du inte ens förstår, nu är detta självklart endast en bäbis som visar vem som kan gråta högst men som sagt det är alltid härligt att läsa vad han har att säga. Eller inte, faktum är att det irriterar mig att läsa allt han har att säga. Fysiken är kass säger du? Tja, din mamma säger jag. För det första har du säkerligen laddat ner spelet, för det andra är du inte gammal nog för att spela det så det du säger väger ingen tyngd. Skam för dina föräldrar! Pannkaka på din skärm skall du ha yngling!

???,,hmmm,?? va!!självutnämnd kritiker?,,jag säger vad jag tycker liksom alla andra,,,sen om du ska komma med personangrepp och dylikt tycker jag du ska låta bli att skriva för det du just skrivit hör hemma i sandlådan..

Nu trodde jag att du var betydligt yngre så jag byter taktik. Du uttrycker dig (medvetet?) på ett väldigt provocerande sätt och blir samtidigt stött då andra faktiskt har åsikter om vad du skriver. Jag tycker fortfarande att ett personligt påhopp i min karaktär var vad som behövdes för att bringa liv i diskussionen så att den kunde ta stopp så snart som möjligt. Så det är egentligen ingenting personligt bakom det så du kan pusta ut. Saken är den att du uppenbarligen inte förstår hur spelet är uppbyggt, så dina inlägg för oss som har lite kött på benen ser ut att vara fyllda av så kallat gnäll. Mitt inlägg hör hemma i sandlådan som du säger då det anpassade sig till ditt första inlägg.

Inaktiv
Skrivet av Lanparty:

Jo första flickvännen fick man ju ha i 5 minuter, och hur får man igång polisuppdrag då?

Sno en polisbil, hacka datorn (LB), kolla Current Crimes eller Most Wanted, beroende på vilken typ av polisjobb du vill göra.


signatur

Oh thou that see'st our sorrow, it follows us even thus;
For today we are Gods, but tomorrow pray Hell have mercy on us

Medlem
Skrivet av kungtotte:
Skrivet av Lanparty:

Jo första flickvännen fick man ju ha i 5 minuter, och hur får man igång polisuppdrag då?

Sno en polisbil, hacka datorn (LB), kolla Current Crimes eller Most Wanted, beroende på vilken typ av polisjobb du vill göra.

Tack, ska testas

Vila i frid

Vill påminna om att vi inte tillåter personangrepp någon stans på sidan. Håll högre klass på inläggen och om ni ska argumentera, angrip inte andras sätt att skriva utan deras åsikter.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv
Citat:

förväntningar högre än Pete Dohertys skalle

lol!

btw : GTA IV äger ska lira d nu

Inaktiv
Skrivet av Ådi:
Citat:

förväntningar högre än Pete Dohertys skalle

lol!

btw : GTA IV äger ska lira d nu

Räkans det som personangrepp ??:| Hoppas pete inte tar illa upp...

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Vill påminna om att vi inte tillåter personangrepp någon stans på sidan. Håll högre klass på inläggen och om ni ska argumentera, angrip inte andras sätt att skriva utan deras åsikter.

Så det är fortfarande ok att diskutera rescensionen av The Witcher?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Lanparty:
Skrivet av kungtotte:
Skrivet av Lanparty:

Man kan knappt göra något längre, finns inga cyklar, inga flygplan, man kan inte koppla på släp på lastbilar, man kan inte styla bilar, inga polis/brandkår/ambulans uppdrag, inga militärer, inga gängområden, inga fyrhjulingar, inga flickvänner.. jag har klarat 50% av spelet och ja är inte 100 på allt men det mesta stämmer nog, saknar väldigt mycket helt enkelt

Vad är det som är nytt sen San Andreas?
Grafik/Fysik
Multiplayer..
Mer?

Jag har visserligen inte prövat brandkår och ambulans (gissar att dom finns), men det finns både polisuppdrag och flickvänner.

Hur fan har du klarat 50% av spelet utan att upptäcka flickvänner? Du kommer inte förbi 25% utan att ha haft minst en flickvän.

Sälj spelet tycker jag, du är uppenbarligen för korkad för att få spela det.

Jo första flickvännen fick man ju ha i 5 minuter, och hur får man igång polisuppdrag då?

Och ja, jag ska sälja spelet (+Xboxet), dock efter jag klarat 100%

Tror inte jag kommer palla spela det mycket efter jag klarat det, som sagt man kan ju knappt göra nått man kunde i san andreas, e ju bara stå och skjuta idioter och köra över folk nu

Man kan dejta massa flickvänner genom internet i spelet med....

Det är väldigt lätt att kritisera fysiken i spelet. Men ingen kan nämna ett enda spel som bevisligen skulle ha bättre fysik. Jag har ALDRIG sett bättre fysik i ett spel under min livstid iaf.

Skrivet av Fargo:

Det är väldigt lätt att kritisera fysiken i spelet. Men ingen kan nämna ett enda spel som bevisligen skulle ha bättre fysik. Jag har ALDRIG sett bättre fysik i ett spel under min livstid iaf.

Det är desto lättare att kritisera fysiken när man inte vet hur det hela egentligen fungerar Hursomhelst Half Life 2 tycker jag (om det nu är en smaksak) använder en mer avancerat fysikmotor men då användes den mestadels till att realistiskt välta tunnor så är det inte lika imponerade som den i Gta 4, där har de verkligen använt fysiken på rätt sätt.

Jag skadade en person som stod vid sin bil med dörren öppen och glodde på mig genom att helt enkelt köra rakt in i dörren så han klämdes! Sättet han ryckte till på och vek sig var så jävla bra helt enkelt, att han sedan använde sina händer till att stödja sig upp på benen igen gjorde inte saken värre. Älskar verkligen Gta 4, köpte en Xbox 360 enbart för det och jag ångrar mig inte ett dugg det är värt varenda krona! Ska spela ett tag nu, tänk att ett spel kan sätta guldkant på vardagen. Härligt.

Medlem

Definitivt de bästa spelet jag spelat! Även fast min TV suger är det endå grym grafik Och angående bilduppdateringen, tycker jag den endå är mycket bättre än i San Andreas.


signatur

If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.

Skriv svar