Stor Hellgate: London-uppdatering

Robot
Medlem
Stor Hellgate: London-uppdatering

Någon här som spelar detta spelet?
Är intresserad av hur mycket det har förändrats sedan betan.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Shimo

Jag lirar det. Jag börjar med att säga att jag bara lirar online, har aldrig lirat spelet singelplay så jag vet inte hur buggarna är där. När det gäller online så har spelet förbättrats otroligt mycket. Många nya funktioner har kommit så som email, många förbättringar när det gäller party och vi ska inte tala om alla irriterande buggar som är fixade. Nytt online patch ska släppas ikväll/imån där det kommer komma fler funktioner och buggfixar. Ska också tillägga att nya områden lagts till, nya monster med det är bara för de som prenumerar. Innan sommaren kommer en till stor patch där de kommer lägga till fler skills mm mm. Nämnde jag att man nu kan köra pvp? Däremot så ska jag tillägga att spelet har en del buggar kvar men de värsta och mest irriterande är i stort sätt fixade.

Spelet är inte perfekt, det är i stort sätt inga spel. Däremo så är spelet mycket mer stabil nu och har en del nya funktioner som kommit, och fler kommer. Spelandet online går stabilt.

EDIT: Läste nu att du var intresserad utav förändringar sedan betan. Hur det är där ver jag inte då jag inte lirat betan. Dessa exempel på förbättringar är sedan spelet släppts. Karaktärerna i spelet har också ändrats lite sedan spelet släpptes och jag gissar att det är mer förändring om man jämför med betan.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Nice, några planer på ett uppdaterat demo?

Medlem

Blev så besviken på det här spelet när jag provade det, skulle ju vara som ett nytt Diablo sas det... kan ju säga att jag hellre spelar Diablo 2 än det här iaf. Tur att man inte köpte det här.
Om dom har ändrat såpass mycket att det är som ett nytt lir så kan jag tänka mig provlira det igen.

Medlem

Jämfört med både beta och release så har Hellgate förbättrats avsevärt. Men fortfarande är spelet en besvikelse, tyvärr. De flesta förbättringar är av rent spelmässig karaktär och det finns inte mycket mer nytt material i spelet jämfört med betan. Det enda undantaget är den nya banan Stonehenge som ändå använder sig till 80% av samma grafik som det övriga spelet och kräver att man prenumererar.

Ge mig Diablo 3.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

I efterdyningarna av patchen verkar det ha smugit sig in en kraftig bugg som får föremål att försvinna då de skickas via spelets interna mail.

Surt sätt att bli av med ett unikt svärd.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Är spelet bra? såg lite härjigt ut på gameplay videona


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

hela conceptet med att man måste betala för ny content kan dra åt helv...det är inte ens ett mmorpg, blev sjukt besviken efter jag hade lirat betan.

Medlem

Spelet är okej .. Dock tycker jag bara att en klass är riktig rolig att köra med (blademaster) : ( --- Grymt besviken på evokern .. Tråkiga magier där :(..

[Skulle vilja ha en Frosenorb uppritad i 3d ^^]


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

bra att det länkas till fel patch. borde kanske ta den engelska istället för den tyska.


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

tyska är väl inte så svårt sen vet jag folk som köpte spelet i Tyskland.


signatur
Medlem
Skrivet av Cleesox:

bra att det länkas till fel patch. borde kanske ta den engelska istället för den tyska.

Det är den enda patchen som länkas till på hellgatelondon.com, vad jag kan se. Jag har inte spelet själv och kan således inte verifiera att det är rätt.

Medlem

Samma patch både för USA, EU och Tyskland.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Man kanske skulle installera det igen och ge det ett försök.

Medlem

Är det någon som kan säga om spelet är... liksom, spelbart, efter denna patch? Med spelbart menar jag ju då "rekommendabelt".


signatur

"When corporations create the music we all lose."

1
Skriv svar