Diablo 3-rykten dementerade

Inaktiv

Rock´n Roll Racing 2!

Medlem

DIABLO SUCKS!!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Bi0HaZZarD:

Det kan ju dock vara som det snackas om på D3.com att D3.com går över i blizzard's ägo vilket skulle mer eller mindre innebära en tillkännagivelse utan att vara det.

Kan hålla med dig men din teori brister eftersom det står att det inte handlar om någon sammanslagning med hemsidor. Jag tolkar även det som att det skulle gälla vid det här tillfället också men jag kan ha fel.

Att det skulle handla om något annat än världen som Diablo-spelen utspelar sig i vilket många gärna verkar vilja tro är lite "far off" enligt mig eftersom sidan heter (notera) diablo3.com.

Tack för mig.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

World Of Starcraft
De un-freezar Starcraft Ghost
WarCraft 4 ( Knapt troligt de har förstört hela storyn)
En Film


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

Lost Vikings mmo

Medlem

Baah, jag som blev alldeles uppspelt över Dibbe 3. :/
Hoppas det är något som har med Diablo att göra iaf, inte fått sätta tänderna i något nytt med killen i rött på länge juh ><

Medlem

Hoppas på Lost Viking RPG


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv

Kanske dem berättar mer om deras kommande World of Warcraft film

Medlem

De många har missat är att det inte behöver ha något med blizzard att göra eftersom de har ingen som helst inblandning i själva sidan (förutom att de har gjort Diablo), så att det skulle ha någonting med t.ex. WoW-filmen att göra är ganska tveksamt. Sen verkar det rätt ologist att släppa info om filmen på en inofficiell diablo 3 sida?

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

De un-freezar Starcraft Ghost

Prexis min första tanke.

Medlem

Så länge de inte är nån äcklig jävla expansion till WoW, eller en tvåa så är jag nöjd. Luktar ju faktiskt lite Warcraft 4...

Inaktiv

Alla borde läsa jyggens inlägg. Det är alltså INTE Blizzard som gått ut med det här. Det är en nedräkning på en INOFFICIELL Diablo 3-sida det handlar om. Att det då skulle handla om WoW, StarCraft eller något annat som inte är Diablo känns som sagt osannolikt.

Medlem

Tror det är ett helt nytt spel !
Diablo 3 kommer nog i framtiden dom vet vad folk vill ha.
Warcraft 4 kommer nog först när wow är så uttjatat så dom behöver få fart på franchisen igen
Starcraft 2 är på ingång det är det enda jag suktar efter just nu..
Ett World of starcraft kan jag tänka mig är en möjligthet
Eller en film som blir sabbad av Mr Boll =P

Medlem

Känns som att oavsett vad det är, så länge det inte är Diablo 3, så kommer jag bli besviken.

Det kanske är en Diablo 2-exp fast med högre upplösning eller nått? Det är ju ett steg i rätt riktning. Men fan, det är dags för ett Diablo 3 tycker jag!

Medlem
Skrivet av Jarulf:
Skrivet av DumSmurfen:

De un-freezar Starcraft Ghost

Prexis min första tanke.

Drömma kan man ju alltid, hade varit helt underbart om de gjorde det men å andra sidan så är ju inte en inofficiell Diablo 3-sida rätt forum för det.

/ LordDaimos

Medlem

Bara det inte har något med WoW att göra.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Bi0HaZZarD:

Det kan ju dock vara som det snackas om på D3.com att D3.com går över i blizzard's ägo vilket skulle mer eller mindre innebära en tillkännagivelse utan att vara det.

Kan hålla med dig men din teori brister eftersom det står att det inte handlar om någon sammanslagning med hemsidor. Jag tolkar även det som att det skulle gälla vid det här tillfället också men jag kan ha fel.

Han säger att det inte blir någon sammanslagning. Det är stor skillnad på en sammanslagning och ett ägarbyte av diablo3.com

Medlem

Kanske de bara meddelar att SC2 har gått guld?

Medlem

men vafan jag ville ju ha diablo 3!!!!


signatur

Meep!

Inaktiv

Tror det kanske kan bli Diablo online? Ett lite mer mörkare onlinespel? Bra kontrast till wow ju.

Medlem

Hoppas på att SC2 går guld, ett nytt annonserat spel är nog inte tillgängligt fören i Paris i Juni/Juli eller när deras convetion var, dumt att annonsera en månad tidigare bara för att :).

WOW 2 = Nej tack, SC Online = Ja tack!

Inaktiv
Skrivet av Bi0HaZZarD:
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Bi0HaZZarD:

Det kan ju dock vara som det snackas om på D3.com att D3.com går över i blizzard's ägo vilket skulle mer eller mindre innebära en tillkännagivelse utan att vara det.

Kan hålla med dig men din teori brister eftersom det står att det inte handlar om någon sammanslagning med hemsidor. Jag tolkar även det som att det skulle gälla vid det här tillfället också men jag kan ha fel.

Han säger att det inte blir någon sammanslagning. Det är stor skillnad på en sammanslagning och ett ägarbyte av diablo3.com

Jo visst. Jag håller med dig men det är bara en känsla jag har. Jag tror att många kommer att blir väldigt besvikna när de får veta vad som sägas skall.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Skrivet av Soulless:

uwe boll verkar ju störtskön!

har inte sett någon av hans s.k. filmer men nu måste jag nästan börja beta av dem.

och postal verkar ju helt lysande baserad på den läkta öppningsscenen!

Nej.

Det är för lite camp i dem för att de ens ska kunna bli bra ur den synvinkeln.

Bara nej.

Medlem

Att ni ens hoppas på något annat än i Diablo 3-väg gör mig galen. Det är en INOFFICIELL sida OM diablo 3 som Blizzard inte har ett skit med att göra. Så antingen nått nytt i diablo-genren eller så har det något med diablo3.com-sidan att göra. Allt annat är otänkbart.

Medlem

som jag sa igår "den som lever får se"...

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Bi0HaZZarD:
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Bi0HaZZarD:

Det kan ju dock vara som det snackas om på D3.com att D3.com går över i blizzard's ägo vilket skulle mer eller mindre innebära en tillkännagivelse utan att vara det.

Kan hålla med dig men din teori brister eftersom det står att det inte handlar om någon sammanslagning med hemsidor. Jag tolkar även det som att det skulle gälla vid det här tillfället också men jag kan ha fel.

Han säger att det inte blir någon sammanslagning. Det är stor skillnad på en sammanslagning och ett ägarbyte av diablo3.com

Jo visst. Jag håller med dig men det är bara en känsla jag har. Jag tror att många kommer att blir väldigt besvikna när de får veta vad som sägas skall.

Jag hoppas på att det har något med d3 eller blizzard som företag att göra, men jag vet inom mig att det till 99% säkerhet inte har något med ett d3 att göra. Oavsett vad som kommer hända kommer jag iaf följa nedräkningen och alla roliga spekulationer xD

Medlem

Nu får dom ju rycka upp sig och dra iväg Diablo3 har ju bara väntat 6 år på det så varför inte vänta några år till liksom? Ähäh

Medlem

Vad det än blir så blir det grymt.

Inaktiv

"until half the web links to diablo3.com" )))

Inaktiv

Kan ni inte läsa? Varför skulle halva webben länka till en INOFFICIELL sida om Diablo 3 (!) om det handlade om SC2, WoW2 eller något annat som inte är Diablo 3?

123
Skriv svar