Age of Conan-beta nästa helg

Medlem
Skrivet av draep:
Skrivet av sgt.eagle:

Draep är det en bärbar du har? Jag har ungefär samma saker i min dator, och min funkar fint. Har upp till 60fps på medium settings.

Japp det är en bärbar jag har. Du har också det menar du? Låter ju skitbra i så fall:)

jepp en acer 9920 men nu märkte jag att att fpsn har minskat till 45 på tortuga beach.. hoppas det räcker

Medlem

Nån som vet när man kan börja beställa den brittiska versionen från ageofconan.com? Får man mount även om man förbokar hos webhallen eller liknande?

Inaktiv
Skrivet av Redstar:

Nån som vet när man kan börja beställa den brittiska versionen från ageofconan.com? Får man mount även om man förbokar hos webhallen eller liknande?

Mount får du från Webhalls förbokningen på collectors ed. (War mammoth). Det är ingen skillnad på den engelska och den som släpps i Sverige. Det är bara den Tyska versionen där vissa "fatalaties" inte är med. Det var på tal att den amerikanska skulle censurera "nipples" men de är med även i denna ver.

Medlem
Skrivet av anon_3159:
Skrivet av Redstar:

Nån som vet när man kan börja beställa den brittiska versionen från ageofconan.com? Får man mount även om man förbokar hos webhallen eller liknande?

Mount får du från Webhalls förbokningen på collectors ed. (War mammoth). Det är ingen skillnad på den engelska och den som släpps i Sverige. Det är bara den Tyska versionen där vissa "fatalaties" inte är med. Det var på tal att den amerikanska skulle censurera "nipples" men de är med även i denna ver.

Trevligt värre då;)

Gen
Medlem

Mount och alla andra goodies är väl inte specifikt för Webhallen utan ingår i Collectors vart man än bokar det?

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Mount och alla andra goodies är väl inte specifikt för Webhallen utan ingår i Collectors vart man än bokar det?

Såklart

Medlem

Fick mitt mail igår kväll om att jag har kommit in i betan. Men det går enormt sakta att tanka hem, allt mellan 0-100 kb/s ligger jag i. Kör på torrenten, DL managern på gamespots hemsida verkar inte funka speciellt bra för mig.

Inaktiv

Betan gällde väl bara PvP-delen? Isåfall så var det skitsamma för min del. =D

Skriv svar