Soldier of Fortune: Payback

Robot
Soldier of Fortune: Payback

I Payback lär vi oss den mänskliga anatomin. På kroppen sitter armar som håller gevär. Inne i kroppen finns det massor av blod och annat äckligt och klibbigt. Vi lär oss de bästa sätten att dissekera och att huvudet lätt losnar av kulor. Förutom läran om den mänskliga kroppen finner jag inget nyttigt i det här spelet.


Medlem
Soldier of Fortune: Payback testat

snygg stavning i titeln tyckte det stod fourteen först, men insåg snabbt att det var ett stavfel.

Inaktiv

Haha samma här. Soldier of Fourteen

Redaktör

*visslar förläget*


signatur
Medlem

Hann testa PC versionen i 5 min innan jag insåg att det var ospelbart, väldigt synd med tanke på att jag gillade verkligen SoF 2 när det kom. Ta in Raven istället för Cauldron HQ, gör om, gör rätt.

m1
Medlem
Skrivet av FZ:

I brist på bättre beskrivning - AI:n är lika smart som en Top Model-deltagare.

Fniss

Testade det lite snabbt också, men gav upp efter några minuter. Tycker nästan synd om recensenten som var tvungen att ge det en värdig chans, så snabbt som man märker vilket skräp det är.

Bra skriven intervju dock!

Medlem

Spelet är en stor besvikelse och ett hån mot tidigare SoF-spel.
Budget spel eller inte man tar inte och smutskastar ett spelserie så här.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Ti.
Medlem

Får hoppas det här inte är slutet på SoF-serien. SoF1 och 2 är klassiker i mina ögon och det är en skymf att behandla SoF-arvet så här.

Medlem

Första SoF 1 var ju rätt trevligt och inte bara pga blodet etc. Utan det hade faktiskt en ganska solid spelupplevelse, bra action helt enkelt. Så detta är ju lite sorgligt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

köpte det till pc för inte så länge sen.
tyckte att storyn var meningslös och tråkig men jag tröttnade efter några banor.
SoF 2 var nog bättre

Medlem
Skrivet av Per Larsson:

Kortfattat: hjälten Masons polare förråder Mason, Mason dödar honom och reser sedan till världens alla u-länder för att döda så mycket folk som möjligt.

*Lol*
Klockrent!

Inaktiv

Det här spelet visar att grafik inte är allt. Spelet har grafik men resten suger alltså suger spelet.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av flyer232:

köpte det till pc för inte så länge sen.

Nån borde uppfostra dig i vilka spel man köper och vilka man "lånar"


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Efter att ha urladdat ett fullt ak47 magasin i ansiktet på första "bossen" som överlevde och dödade mig med ett sketet skott, gav jag upp och körde spelet i dokumentförstöraren.

spelet suger verkligen kaninping med u.

Medlem

Jag bytte spelet. Har aldrig riktigt gillat SoF serien.


signatur

lootskin@hotmail.com

Skribent

Jag tycket enspelarläget i Soldier of Fortune: Payback var rätt underhållande. Av någon anledning kändes det mer tillfredställande att skjuta ondingar i SoF: Payback än i CoD4. Lite blod och lite mer tryck i vapenljuden kan göra stor skillnad.

Inaktiv

sweet ett riktigt "gore"spelXD

Medlem

sett fram emot ett nytt SoF spel länge nu, synd att det verkar så genomgående uselt.

jävligt bra recension däremot. lätt hänt att recensioner blir lite väl negativa och tjatiga men inte den här. ett rent nöje att läsa igenom.

Inaktiv

Ärligt talat till 360 så tyckte ja detta var asskoj men te PS3 så kanske det failar lite men ja enligt mig så är det ett värdigt köp om man älskar skjut spel ed duglig grafik och till ett så billgt pris som denna shooter.....

Avstängd

Det hemska är att jag kommer att köpa det någon gång..

Medlem

Ojdå, vilken sågning! Bra läsning dock


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Spelet är fortfarande i aplha tidig beta tycker jag. Ett av dom sämsta fps spel som har gjorts, mer buggar än BlackSite Area 51 .


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Vägrar spela det här.. HAr aldrig haft så kul med ett Fps online som med Sof2 .. Vill att mitt minne av serien skall vara det och inte det här

Medlem

Jag gillade det iallafall.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Ti.
Medlem
Skrivet av Rave:

Vägrar spela det här.. HAr aldrig haft så kul med ett Fps online som med Sof2 .. Vill att mitt minne av serien skall vara det och inte det här

Precis så känner jag oxå.

Medlem

Tack för en kul recension! Glöm dock ej bort att läsa igenom texten en eller två gånger innan publicering för koll av stavfel.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

sen rescension !?
anyway orkade inte läsa för jag vet hur jävla värdelöst spel detta är.


signatur

<3

Medlem

Kul recension! Passar till spelet med den mindre seriösa tonen

Inaktiv

Tyckte spelet var rätt skoj till 360:n i alla fall för 300kr eller vad jag nu betalade för det, fast man tröttnade ganska snabbt på att lemlästa fienderna i spelet. Men förvänta er inget seriöst spel, funkar bäst som tidsfördriv när man inte har något annat att göra.

Inaktiv

jag skippar nog detta

12
Skriv svar