Har ni använt bot?
Ja, nu behöver jag faktsikt fler exempel.
Vilka ord skall man använda då?
Både trend och process är väldigt gångbara när jag skall beskriva saker som detta för arbetskamrater och andra - men inte för dig?
Även -ismer är otroligt användbara - när blev det förbjudet att använda dem? Jag kan blixtsnabbt ända ordet till individualitet om Du känner att -ism inte funkar.
Självgenererande vad jag vet också ett helt vanligt svenskt ord?
...och så slutligen, på vilket sätt menar Du att jag inte bemästrar dem? Vad jag vet så har jag använt dem på ett sätt som är helt rätt både grammatiskt och innehållsmässigt?
Nu är det iofs möjligt att jag jagar något som inte finns - för floden av smilies skulle ju kunna antyda att det hela är ett skämt också, eller?
Edit: Sorry för OT
Jag botar ofta när jag lagar mat, duschar, studerar osv.
Tycker att det är ett bra hjälpmedel för dom som redan har gått igenom 1-60 och inte orkar, har tid att göra det igen. Man får ju en massa tid att göra annat vid sidan om. Skiter i om nån tycker att jag är en idi0t som botar, eran åsikt, inte min. Bajbajtakecare!
Tycker att det är ett bra hjälpmedel för dom som redan har gått igenom 1-60 och inte orkar, har tid att göra det igen. Man får ju en massa tid att göra annat vid sidan om. Skiter i om nån tycker att jag är en idi0t som botar, eran åsikt, inte min. Bajbajtakecare!
Hoppas du gillar din gubbe/gubbar mycket så det svider fint då kontot blir bannat (det är inte en fråga "om" utan "när") , t.om att det svider så mycket att du slutar spela , en fuskare mindre.
Nu kommer givetvis standardsvaret "Who cares , det är ett spel" , men bryr man sig så _lite_ så är det ju ingen förlust för dig att du slutar spela och låter hederligt folk vara ifred.
Fusk är fusk, lika illa som om någon skulle sitta och för övertag i fusk väg i t ex UT2004, quake m.m Så ni som "försvarar" botande skulle inte ha något imot detta i t ex ett FPS? Verkar som många försvarar sitt fuskande genom att MMORPGS är timesinks. Har man inte tid så ska man inte spela, speciellt inte genom att fuska som ger ett övertag över andra spelare som inte har det.
Jag hade ett minne av en annan tråd - det minnet var rätt:
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=10394
Citerar för säkerhets skull också...
Tror en Nelf hunter bot blev bannad för några dagar sedan när vi farmade på samma ställe, han stod och sköt som vanligt på Ogres i Deadwind pass när han helt plötsligt försvann och Ogre saken sprang dit han stod från början.
Glad blev jag då jag fick hela området för mig själv en stund sen Tills det kom en ny hunter och spelade på exakt samma sätt...
Kul att Blizz jobbar hårt på att banna iaf, att skicka GM-Tickets hjälper faktiskt.
Personlig utveckling är ett fantastiskt område att studera!
Personlig utveckling är ett fantastiskt område att studera!
Klart jag skickar iväg en ticket om jag ser någon som botar, dom är ju i vägen för mig Förväntar mig inget annat än att om någon ser mig bota så skickar han/hon/dom ticket om mig. Jag "fuskar" på eget ansvar, hittills har det varit värt det iaf.
Har jag använt bot? Nope, men jag har kollat in hemsidor och luskat i hur det funkar. Dock så skippade jag mina "fantasier" när jag insåg att även bot tillverkarna anmäler sina egna användare.. *host, om man skippar att betala den måntliga avgiften*.
Men jag kan inte hålla med om att bottar skulle vara ett "stort" problem i wow. Ok, det finns en del som bottar men jag ser dom som gratis honor. Sen ska vi väl ha i åtanke att det här är en industri som har större Bnp än ett mindre land, tänkt om dom stackars barnarbetarna hade fått suttit och spelat hela tiden för skräplöner!
/Avgång för nu är det utgång.
living let die
Om man bottar för att försörja sin familj då? Köpa guld för att sponsra dom som gör det?
( villa bara slänga in lite ved i elden )
bottar du för att försörja din familj eller?
om man har det så pass knapert är jag tveksam till att man har råd med datorn/spelet att botta på...
shortbow.gif
ang att skita i regler så verkar du ha missförstått mig lite.. jag skiter i regler jag inte håller med om, och lyder aldrig nånting bara för sakens skull. kalla det civil olydnad eller nåt
jag skiter inte i regler för att själv ha kul å blabla, det är sjukt uppblåst det där..
golvis: och vilka åsikter syftar du på som skulle hindra mig från att ha vänner i wow? )
att jag inte skulle reporta en kompis som bottar t ex?
hahahaha
skrattretande
Det föregående om regler hit o dit tänker jag inte kommentera, redan kommenterat och du har sagt din åsikt och jag vet att du inte bryr dig om andra :).
Men det där om "hindra dig från att ha vänner i wow", aldrig sagt att det hindrar dig från att ha vänner...läs vad jag skriver.
Jag sa att det va ett mirakel att du har vänner i wowspelet, men klart finns väl en chans att de föga bryr sig.
Det sticker lite i ögonen om andra tar gratis det andra sliterför o bla bla.
Överdrev en aning som slog fel i frustration :), jag personligen, hatar botar ^^.
Retro.
Jag var väldigt aggressiv mot botfolket när jag skrev mitt sista inlägg ser jag, väck inte den tråd som sover nu, men botning är själviskt i och med att alla inte har tillgång till datorprogrammet, detta för att det finns tydliga regler av en för mig självklar orsak :).
Retro.