Premiärfilmat och fotat: Battlefield Heroes

Medlem

ser ju nästan roligt ut=)

Ha ha vad undrebart det här måste man ju testa


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

lätt man ska testa!

fast det där med att man inte kan spela med folk i sin egen rankning.. om jag nu stiger åt helvete och blir jättebra.. då ska jag inte kunna lira med min kompis som precis har börjat?

Medlem

Älskade verkligen den grafiska stilen. TF2 må ha varit först men detta såg helt klart bättre ut!

/ LordDaimos

Medlem

Jag ser inga likheter med tf2.

Medlem

Skön trailer. Måste vara den roligaste på länge
Angående spelet, gratis är gott eller hur?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Haha klockren trailer, en av de bästa på länge, o jag älskar musiken

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av mullins:

Uh, horribel trailer.

Dice borde ta lärdom av Valve hur man gör bra trailers, inte bara koncept av spel. ^^

Hej jag hatar EA/DICE, ingenting som dom gör kan vara bra.

Ptja, om det nu var EA som gjort trailern så.. Men annars, nej.

Medlem

Mainstreamskit - precis som TF2. Detta gör det inte bättre:

The most obvious of these is the shift to a third-person perspective, which abandons the series' traditional first-person viewpoint. This was done due to DICE's belief that many casual gamers find themselves confused and disoriented by a first-person camera, unable to properly navigate their character around corners or remember if they are crouching.

Jag förstår att de på Dice inte vet om de står eller ligger ner när de spelar i förstaperson, jag förstår även att de blir förvirrade och går vilse.

Vad skönt att sådant som detta förstärker min åsikt att nya spel bara blir sämre, fördummande och för lätta.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Jag tyckte trailern var grymt bra och det där med "long running territotial controll" verkade intressant.

Jee
Medlem

Hur kan jag ha missat detta?
Ser fram emot det här så länge dem inte gör så att man måste köpa uppgraderingar för att bli bra. Bättre att dem finansierar det med reklam isåfall.


signatur

Eller inte?

Inaktiv
Skrivet av mullins:

Uh, horribel trailer.

Dice borde ta lärdom av Valve hur man gör bra trailers, inte bara koncept av spel. ^^

Vad du snackar dynga.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Mainstreamskit - precis som TF2. Detta gör det inte bättre:

The most obvious of these is the shift to a third-person perspective, which abandons the series' traditional first-person viewpoint. This was done due to DICE's belief that many casual gamers find themselves confused and disoriented by a first-person camera, unable to properly navigate their character around corners or remember if they are crouching.

Jag förstår att de på Dice inte vet om de står eller ligger ner när de spelar i förstaperson, jag förstår även att de blir förvirrade och går vilse.

Vad skönt att sådant som detta förstärker min åsikt att nya spel bara blir sämre, fördummande och för lätta.

Jag tror du missförstått vad en casual-spelare är... casual == mainstream, dvs folk som du borde hålla sig borta. Sen förstår jag inte riktigt hur du kan klassa tf2 som mainstream... då får jag väl bara anta att du anser att BC rearmed också riktar in sig till samma publik, och därmed också kan klassas som mainstreamskit.

Medlem
Skrivet av Perequin:

Jag tror du missförstått vad en casual-spelare är... casual == mainstream, dvs folk som du borde hålla sig borta. Sen förstår jag inte riktigt hur du kan klassa tf2 som mainstream... då får jag väl bara anta att du anser att BC rearmed också riktar in sig till samma publik, och därmed också kan klassas som mainstreamskit.

Vi tar det där med TF2 och BCR först. TF2 är mainstream eftersom Valve har tonat ner det, gjort det "mer tillgängligt" för en större publik, genom att göra det simplare, lättare och långsammare. BCR är inte ens i närheten av det där, om något så är det svårare än originalet, dvs så kommer nog sämmre spelare, eller, den stora mängden ha mycket svårt att klara det på svåraste nivån, ungefär som Contra 4 (NDS).

Angående det första. Jag vet inte, men din, min och speciellt Dice' syn på vad som är casual och mainstream verkar inte vara på samma bräde. Speciellt inte om man anser detta:

DICE's belief that many casual gamers find themselves confused and disoriented by a first-person camera, unable to properly navigate their character around corners or remember if they are crouching.

Casual gamers, är enligt Dice personer som vanligtvis spelar boule - utomhus? Seriöst, vet du någon som någonsin har haft problem, efter de första 5 minuterna att navigera i förstaperson, om personen är normalt skapt dvs.

Hade jag inte läst det där på Shacknews, så hade jag aldrig postat i tråden, jag kommer aldrig testa spelet och jag vet att det är 100% subjektivt vad man gillar och inte gillar för spel eller hur svåra eller lätta de skall vara.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

HA HA HA! Skön trailer!

Medlem

ser heltskön ut


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Svar till "Sarge": Att spelet skulle vara jävligt roligt.

Skriv svar